sose cseréltem még olyat , kiiktattam a piccsbe oszt jóvan 😆 , mondjuk a benzinpumpa mikor kezdeni játszani a könnyezőpálmát az megint vidám és olcsó dolog 😆
mi köze a benzinnek az immohoz ? 😃 HISS felirat a kulcs körül kb 98-99 után dobálta mindenre a honda hornet deuwille cbr a szikrát veszi el ha nem passzol a kulcs vagy valami
Hat,98-ig ment az f3,a kattogos benzinpumpaval a vazban,az f2-n csak ejtotartaly volt,kizartnak tartom az immos csippet.Utana mar f4 jott mjd ra talan 2 evvel az f4i,az mar tuti immos Ez a csori kotla az F3. 😆
Szia,
Szerintem már első körben ellenőrizni kellett volna, h miért ment tönkre az akku. Gyanítom, h töltés gondja lesz. De találkoztam már olyannal is aminek a kábelkorbácsát megrágták az egerek 14 helyen. Szóval elsőnek a töltés rendszert kell átnézni aztán az üzemanyagot. Én úgy gondolom, h az F4 még nem volt immós, csak az F4i. De ezt a gyújtáskapcsolóról meg lehet mondani ugye.
Sziasztok! Segítségeteket kérném.
Történet a következő: Adott egy F4 karbis cbr 5 évig állt egyéb okok miatt. Majd év elején elvittem a szerelőhöz mindent megcsinált amit kell , karbi kitakarítás, tank, akksi, gyertyasor, olajcsere szürő stb. Ment is műszakira minden okés volt majd hazafelé jövet meghalt az új akksi ezt követte egy csere , ment is kb 5 km-t behalt a tápszivattyú- csere újra tank takarítás ment is kb 15 km elment az alapjárat és megállt majd újraindult hazajöttem 1 óra után indítom minden okés ezt eljátszottuk párszor feladta a szerelő, majd elvittem másikhoz, rajta is kifogott azt mondta lehet Immobiliser de ő nem nyúl bele. Jelenleg már be sem indul tápszivattyú csere ismét megtörtént akksi megint kuka bikával tekeri. Szerintetek?
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
CBR 600F4i PC35 (2002)
2;7;8;9 hibákat dobál.
Teljesítményvesztés nincs, időnkén 3 hengerezve indul.
Újraindulás után az FI lámpa nem világít és kis idő múlva ismét jelentkezik.
Amit találtam rajz az alapján ezen érintkezőknek közös a GND pontja. A test stabilnak tűnik és kábelszakadást nem tudtam mérni.
Valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget.
Egyenlőre az jó........kopp.........kopp..........kopp.
A vicces az a bizgere ami a benzinpumpat iranyitotta.Rele vagy miazistennyila,jo draga volt. 😆
De hogy hiss felirat sincs az egeszen biztos,minden nap amikor raulok nem latom. 😆
Egy buta tulok karbis motyó.
Szerintem már első körben ellenőrizni kellett volna, h miért ment tönkre az akku. Gyanítom, h töltés gondja lesz. De találkoztam már olyannal is aminek a kábelkorbácsát megrágták az egerek 14 helyen. Szóval elsőnek a töltés rendszert kell átnézni aztán az üzemanyagot. Én úgy gondolom, h az F4 még nem volt immós, csak az F4i. De ezt a gyújtáskapcsolóról meg lehet mondani ugye.
Történet a következő: Adott egy F4 karbis cbr 5 évig állt egyéb okok miatt. Majd év elején elvittem a szerelőhöz mindent megcsinált amit kell , karbi kitakarítás, tank, akksi, gyertyasor, olajcsere szürő stb. Ment is műszakira minden okés volt majd hazafelé jövet meghalt az új akksi ezt követte egy csere , ment is kb 5 km-t behalt a tápszivattyú- csere újra tank takarítás ment is kb 15 km elment az alapjárat és megállt majd újraindult hazajöttem 1 óra után indítom minden okés ezt eljátszottuk párszor feladta a szerelő, majd elvittem másikhoz, rajta is kifogott azt mondta lehet Immobiliser de ő nem nyúl bele. Jelenleg már be sem indul tápszivattyú csere ismét megtörtént akksi megint kuka bikával tekeri. Szerintetek?
Megvan a hiba, úgy tűnik.
Szeretnék segítséget kérni!
CBR 600F4i PC35 (2002)
2;7;8;9 hibákat dobál.
Teljesítményvesztés nincs, időnkén 3 hengerezve indul.
Újraindulás után az FI lámpa nem világít és kis idő múlva ismét jelentkezik.
Amit találtam rajz az alapján ezen érintkezőknek közös a GND pontja. A test stabilnak tűnik és kábelszakadást nem tudtam mérni.
Valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget.