Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nektek nem nyikorog?
Nekem a gyári karistolja a tárcsát, és ha felmelegszik elkezd tapadni, és nyikorogni.
Ha nem lennék lusta lecserélném valami gagyira, a fék úgy is a gyávák fegyvere
előre milyen betéteket használtok?olyan kéne ami nem zabálja a tárcsát de van jó fékhatás
Leher, hogy kétüteműsödött????
nekem van 18ezret ment hornet gyűrűszettem az felpattintod rá aztán kész,persze ha érdekel,dugóval együtt
Nem ez csaló diesel
Menni sokáig fog még. Ettől nem esik szét csak egyre szarabbul fog indulni, meg menni, a füstölésről nem beszélve.
Nekem az öreg CB-m már több olajat eszik mint az MZ-m
Azt mondják az okosok csak gyűrűzni kell, meg a szelepszár szimmeringet érdemes cserélni.
Wow... akkor ez hibrid meghajtásnak számít???
ha valakinek kell új vezérműlánc feszítő f2-be keressen
az sok,nem kicsit nagyon
Sziasztok! Van egy CBR 600 F2-esem, és az olajfogyasztás: 1200 kmteren 3 deci olajat eszik. Ez nagyon soknak számít, és kezdjek felújításban gondolkodni, vagy ez még elmegy egy darabig kategória? Előre is köszi.
mert ennek a működése nem biztosított f2 esetén,jó lenne tudni mit csinál?
A kép alapján gyanítom a kis és nagynyomású levegőjét közt valthat.
De nem tuti.
ez az alkatrész egyébként mit csinál?csak áramot kap aztán kész?
most néztem össze lehet rakni f3 karbival is így karbifűtés megmarad csak a sok levegőcső kimarad,csak a légszűrőház alját kell átrakni,jeladó meg ott marad nem zavar semmit,
A baj hogy adott a csősaláta,alkalmazkodom a helyzethez.Markolatfűtés jobb lenne.
rajtam se karbi, se fűtés ha meleget akarsz, hívd clam-t
Jah és kell egy fedél a jeladó helyére vagy bennehagyni a jeladót.
Szerintem ja.Bár mint mondtam lehet varia a hűtővíz vékonyabb kifolyóinál.
A karbifűtés tudja fene az F2-n hogy van.
sebesség jeladót nem használom mert f2 máshogy van,kerékről veszi a jelet,többi ugyan az,akkor dobjam rá az f2 karbisort aztán szevassz?
Nem sok ramair van benne.
DAI az igen de az nem oszt-szoroz.
Két hülye slag,3 szűrő meg egy szolenoid kapcsoló van benne.
Nameg a légszűrőház villahíd aló szíja a levegőt.
Mindez blokk ügyileg nem gond.A sajátodat rakod rá.A sebesség jeladó neked is a blokkból megy ki?
Aztán hornethez képest máshogy vannak a szinkron csöcsök,és a vízhűtés csőcsatlakozása is máshogy áll.
F2-t így még nem néztem.
ennek mi a szerepe a rendszerben?ha nem kötöm be elektromosan mi nem fog működni?vagy dobjam rá a f2 karbit?
srácok ha f3 blokkot rakok be f2-be Ram Air nélkül az valami gondot okoz?
f2 olajos vezérműlánc feszítő eladó,gyári új,350km van benne,ha valakit érdekel