Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

Van egy '99-es F4-esem, fékbetét csere előtt állok, azt szeretném kérdezni, hogy kinek mi vált be, ti mit javasolnátok bele, miylet érdemes venni ami nem a tárcsát eszi meg?!
Illetve az indítás után nem sokkal a blokk felől zörgő hangot hallani, ami idővel, illetve magasabb fordulaton főleg üzem meleg motornál elhallgat. max 5000-ig hallani.
Jól gondolom, hogy láncfeszítő lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.
Egy eve kb,de gyertya gondom most nem olyan regen volt az uj gyertyakkal,vissza kellett tennem egy regit mert a 3 as henger nem ment!
Lehet elsőre nem indul el minden henger mikor volt gyertya cserélve benn utoljára
Partzilla-ról rendeltem végül. 1 hét alatt ideért összesen 23800 Ft-ért
Sziasztok cbr 600 f4i 2006 os evjarat,olyan kerdesem lenne hogy hidegen eddig inditas utan rogton 2000-2500 as fordulaton volt a motor most egy darabig 1000 en kb 5 masodperc majd felkapja az eddigi 2000 korulire es minden normalis,melegen mar minden jo!mi lehet a gond
Sziasztok. Szeretnék én is fokozat jelzőt, de nem tudom hogy amit lehet az Aliexpressen rendelni az jó lehet e!!! Ha igen akkor mennyire körülményes a bekötése és hogy lehet e ehez a fajta mocihoz. Ezt rendelném meg ha jó lenne a mocira. Elvileg ez a fajta ehez a típushoz jó lenne. Tudnál e ebben segítséget nyujtani. Előre is köszi.
A vákuumcsőbe nem lehet benzin akár innen is megrendelheted amit beraktál kèpet vahy ebay vagy egyenesen a hondátóv valamelyik kereskedèssel meghozatod
Igen, úgy néz ki ez ment tönkre. A vákumcső felé abszolút nem szabad átengednie a benzint ugye?
Akinek kellett már ilyen, honnan rendelt? Magyar oldalon nem találok, cikkszám alapján sem.
Szia. Érdekelne a fokozatkijelző bekötési rajza vagy fotok ha vannak. köszi
Mi a hibajelensèg
Akkor már meg is van, h mit nem tudtam kinézni.. :D
571"0" az egy 0 és nem 8-as vagy 6-os. :) így már azért egyszerűbb lesz.
De még mielőtt cserélném, azért a fórumon olvasottakat átnézem és kitakarítom.., mert egyébként nem ír hibakódot, egyáltalán nem panaszkodik rá a rendszer.
Enyémre denso 079800-5710 5V-PS38 van írva úgyhogy szerintem a tied is eredeti
Amúgy ez a gyári száma
hali,

Map szenzort, aki már cserélt, honnan szereztétek be? Valamint, ha rá tudnátok nézni, akkor nálatok is "ilyen" van benne [denso 079800-5718; 5V-PS-38], már abban is kételkedek, h a megfelelővel hajtották korábban..
Köszi a segítséget!
Jaja, volt már itt pár embernek membránszakadása...
Jól sejted a nyomástartó membránja lehet átszakadva viszont az a benzin nem most álló helyèbe folyt bele hanem mèg akkor amikor használtad azèrt is kormolt valószínű mivel a szelepre menő vákuum csövön is már üzemanyagot tudott szívni az átszakadt membrán miatt
Sziasztok! Olyat produkált ősszel a gépem (f4i), hogy kis gázon egyenetlenül jár, nagy gázon kormol. Ezt az utolsó előtti guruláson kezdte el, utána tankoltam bele a megszokott helyen és normálisan működött ezért elraktam télre abban a hitben hogy biztos szar volt a benzin. Ma elmentem megnézni téli álmában és látom hogy magasabb az olajszint mint amenyit beleöntöttem tavaly tavasszal. Hűtőfolyadék szintje min-max között van. Injektoros motornál is bele tud folyni a benzin az olajba? Esetleg szar lehet a nyomástartó szelep? Vagy injektor hiba?
Köszönöm.
Legörgeted és az olajok alatt megtalálod. Ha jól látom 43x54x11
https://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CBR600F/2006/
Szevasztok. Megtudnátok mondani esetleg egy CBR600 F4 (2006) első teleszkópban lévő szimering méretét,számát ?
Köszönöm.
Az enyémben most Eneos van. Teljesen jól működik
Na akkor egy próbát megér a dolog :) Köszi
Nekem annó a casrolt mikor vészesen elkezdték hamisítani akkor volt ilyen a váltó mikor már volt az olajban 2000e km kb elkezdte azt csinálni hogy városban araszolásnál ha jobban megmelegedett a motor egyszerűen nem lehetett kivenni üresbe mert vagy átugrott kettőbe vagy kettőből egybe annyira feszült szorult a váltó mióta Motul 5100 10W-50-et használok azóta még ilyet nem tapasztaltam soha
A motulnak is jónak kéne lenni. Én mondjuk a repsolt rakom bele, pont amit írsz, nekem nem szokott vele gond lenni a legnagyobb melegben sem... Vagy még a 7100-es motulra is sokan esküsznek.
Sziasztok!

A 2019-es szezonban azt tapasztaltam, hogy ha a motor felmelegedett akkor gyakran nehéz volt a váltás. Plusz 1-esnél elég embereset csattan a váltó (más motorokhoz képest is).
MOTUL 5100 4T 10W-40 -at használtam; szerintetek lenne értelme Repsol Moto Racing 4T 10W-50-re váltani?
Szia. A vészleállító kapcsolót megnézném jó állásban van-e. Bár nekem sima f4 volt azon ha le volt kapcsolva nem is tekert nem tudom az injektoros más-e.