Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kéne hallani, elég jellegzetes és jól hallható. Szóval valszeg ott lesz a hiba szerintem...
Igen én is így gondolom, de sajnos egyelőre nem indul. Nézegettem videókat és úgy nézem, hogy nekem valamiért nem tölti fel üzemanyaggal a rendszert. Nem adja azt a "zúgó" hangot amit kellene. Szerintem üzemanyag pumpa lesz a hiba. Ezt viszont szerintem csak szervizben fogják tudni ki mérni.
2 év állás? Álltó helyében nem kéne tönkremennie, nem egy kosár eper ez.
Én tisztogatással kezdeném.
Sziasztok!

Egy Cbr600F4i tulaja vagyok, kis infót esetleg tanácsot szeretnék kérni vele kapcsolatban. Sajnos két évet állt a motorom, ma új akku, 100-as friss benzin és nem indul. Csak teker az indító... Sajnos nem emlékszem, hogy kellene-e hallani az üzemanyag pumpa hangját indítás előtt? Most nem hallok csak egy halk kattanást,relé hangját.
Ha ez a pumpa ment tönkre azt hol érdems beszerezni? Mekkora munka a cseréje?

Előre is köszönöm.
Sziasztok!
F4i 2006-ra keresek kipufogó dobot.
Ha lehet akkor gyári érdekelne inkább.
Vàlszokat előre is köszönöm.
Turista, végül mi volt a motor hibája? Érdekelne a sztori vége. Nálam a feszszab okozott hasonlókat, de csak kicsiben. Megoldódott azóta?
f3 motorikus alkatrészek eladók ha érdekel valakit,váltó főtengely olajszivattyú hengerfej stb......
Igaz. Így lesz, köszi!
Ha valóban jó állapotban van akkor én nem gondolkodnék lecsapnék rá mivel nem tudni mikor találsz ismét jó állapotút lehet találsz olcsóbban de rosszabb állapotút akkor meg már ez nem lesz meg és kezdődik előröl az ördögi kör
Én talán 40-ért vettem.Szoval kérdezz körbe a szokásos bontókat.
Sziasztok! 150 € (kb. 50000 Ft) -ért találtam Ausztriában nagyon tiptop állapotú bontott teleszkópszárakat F2-höz. Kicsit sokallom az árát, de nem vagyok képben a magyar árakkal. Soknak számít ez?
Üdvözletem!

Keresek Honda CBR600F3 /1997 pc31/fejkonzol belső jobb oldali műanyag takaró idomot.

Köszönöm!
Sziasztok! Tudna valaki egy service manualt küldeni nekem 2007-es CB600f-hez? Ha lehet emaibe: pintrb@yahoo.com

Előre is nagyon köszönöm!
Sziasztok! Vásárlás 600as sportmotor vásárlás előtt állok,és eddig Gsxr600, cbr 600 vonalon nézegettem viszont itt van a cbr 600f ami igaz, hogy sport-túra viszont az én 190cm magasságomnak meg az amúgy is fájós derekamnak biztos jobb lenne.. Arra lennék kíváncsi mekkora különbség van egy cbr600f és egy rr között motorerőbe, fékbe, futóműbe. A katalógus adatokat ismerem, de engem a gyakorlati tapasztalatok érdekelnének. A motort elég széles körben használnám:utca, pályamotorozás, egy-egy gyorsulási verseny . Köszi szépen a választ előre is!
azt az olajszint megmutatja. de előbb nézze meg a vákuum cső szívócső oldali részét, ha ott jön a benya akkor átszakadt a nyomásszabályzó gumi membránja és a benzin abba a hengerbe ömlik be, vagy elég vagy tényleg lemossa a kenőolajat a henger faláról és felhígítja a kenőolajat.
Meg akkor már olajat is érdemes mert bőven feltellett benzinnel az olaj is
pakolás közben találtam, cbr 600 f4 f4i benzintank oldalsó széle alá egy db tartó gumi, sajnos a kétoldalú ragasztó megfáradt azt cserélni kell különben nálad is elmarad. 1 e ft + csomag automata díj az ára ha valakit érdekelne.
üdv ! ahogy írtad meg nőtt a fogyasztásod és bedúsult a keveréked. a nyomástartó szelep meghibásodása /átszakadásakor szokott a vákuumot elő idéző henger sok üzemanyagot kapni ezért lehetett hogy sok üza. fogyott és nem tudott felpörögni a motor. üza. tank le, légszűrő le injektorhídon kis diónnyi fém henger egy 3,2 -es vákuumcsővel a -sztem.- 3 henger vákuum csavarjára csatlakoztatva, ha azt lehúzod és folyik csepeg a benzin akkor a nyomás szabályzót kell cserélni, 50 e ft.os tétel újban.
Halihó! Van valakinek konkrét infója,hogy az F Sport-nak más a kuplung kosara mint az F4i- nek?
Sziasztok,
Kormányvégsúly eladó CBR600 F4i-hez, sztem sok más modellhez jó, nincs leütve, összekarcolva
akit érdekel: 20/2500-418
Ha világított a kulcs melletti led is akkor nem lehet hogy az immo vagy a kulcs baszakodik vagy nézz rá a vészleállítóra engem egyszer az szopatott meg
Ha már világított az FI lámpa akkor biztos lesz hibakód. Villogtasd ki
Kicsit nagyobb lesz itt a baj, mint elsőre tűnt. :S
A töltésre ramertunk 13.8-14.3 fölé nem ment.
Viszont ahogy mentem vissza a hétvégén Pestre csak fokozódott a szaggatas (mintha komolyan darabos üzemanyagot tankoltam volna..). Nem akarok túlságos regényt írni, de ledoglottem a pályán F1 motorhibaval és a fordulatszámmérőnel lévő kis kulcs ikon ledjènek világításával társulva leállt a motor. 2x még önindítóval újra tudtam indítani, 3.leállaskor már azzal sem. Mindeközben már 120km megtétele után világított, H bizony tankolnom is kell, pedig nem száguldoztam és ez a jelzés eddig 160km körül jött csak elő. :S
Már csak 20km volt pestig (és a cégig, mivel mentem éjszakára dolgozni), mondom már csak kibírja, akkor már ilyen 5000es fordulaton mentem, jobbra villogoval a leállósávban. Majd éreztem, H ebben a tartományban is elkezd szaggatni, vissza akartam váltani, ekkor olyan hangot hallottam, mint, amikor uveggolyókat ütnek össze.
Pehemre az utolsó kanyarban a Gubacsinal miközben jobbra fordultam ismét leállt a motor, önindítózásra semmi. Majd vhogy kuplung gázzal fel tudtam pörgetni, el is indult, de egy akkorát durrant, majdnem be***rtam. (Ez gondolom utánègès lehetett, remélem.. :S). Ezt mèg1x megismételte 500m-en belül, majd bedöcögtem melóba..

Akármilyen tapasztalat, meglátás, ötlet?
Sziasztok f3 94es re keresek idomokat.