Honda CBR 600 RR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsánat a késői válasz miatt. Mindenkinek köszönöm a segítséget. Szép napot!
90120-MEL-000
Sztem ez a kódja.
dnor,

bocs nem neked akartam irni... :)
"De mivel nem sok csavar van ott beirogatva a cikkszámokat a google be a képeket is kidobja."

Az Oemparts-on sok csavarnál kép is van.
Szia,

néhány dolog.
- az oemparts és a honda teljesen más cikkszám törzset használ. Tehát oemparts számokra honda szalonba nem tudsz hivatkozni.
- már linkeltem a honda cikkszámos csavart
- most linkelem az oemparts-osat is.

Szerintem ez az. (Ha jól olvastam a jobb oldali nem eredeti, a baloldali igen. Ezek szimetrikusak. Kicsavarod a baloldalit és ránézel.)

1-000-648-904

Privát véleményem (inkább tanács) ha robbantott ábrákkal nem boldogulsz, ennél bonyolultabb munkákba nem fogjál bele..
Ha az oem-parts-on megtalalod melyik az a csavar elkuldom neked a Honda alkatreszszamot.
( nezegettem a mikrofilmet, de oszinten szolva nem birtam megtalalni rajta.... )
ja látom már valaki mókolta a jobb oldalt.

https://www.bike-parts-honda.c...
Szia,

alapvetően ezeknél 2 fajta csavar létezik. Mind imbuszos..

Vagy csak a csavarfej van és alatta a menet, vagy a csavarfejl alatt van még egy perem és utána jön a menet. Szinte minden honda tele van ilyennel. Ha megnézed a menetet (általában 4 és 5 mm között van) akkor már csak a hossza as a peremessége kérdéses.

https://www.google.com/search?...

Ez például egyezik a tükör csavarjával.

De mivel nem sok csavar van ott beirogatva a cikkszámokat a google be a képeket is kidobja.

Másik lehetőség, hogy robbantott ábrán megnézed, hogy a meglévő csavarok száma esetlen nem egyezik-e vele valamelyik (célszerű az összes csavart nézni az idom rögzítés esetében.

Tehát a meglévő csavarok közül bepróbálod valamelyiket és ha jó akkor kikeresed.

Egyébként a fabory-nál nagyon sok féle csavar van.

A jobb oldali meg van?
Nem a tükör csavarját keresem, hanem azt az imbusz-fejűt, ami a közelebbi képen egyedül szerepel. Csak az ellentétes oldali ilyen csavart, de gondolom, ezeknek ugyanaz a cikkszáma, mert szimmetrikusak. Azért nem a jobb oldalról töltöttem fel képet, mert abban most egy alakban és színben is eltérő fejű csavar van, és szúrja a szememet, ezért gondoltam, hogy szereznék bele egy olyat, amilyen a bal oldalon is található (lásd: kép).
Hát ha ott nem tudod megrendelni akkor légy kreatív! Nincs minden ott sem . Valószínűleg készlet probléma van mint mindenhol. Tükör van .
Tényleg, elfelejtettem megemlíteni, hogy 2010-es ABS változat.
Ez így önmagában nem segít ám, mert ezen már túlvagyok, de azért köszönöm :)
Mondjuk ha irnal egy evjaratot is ...
Sziasztok! Néztem robbantott ábrákat, de nem sikerült rájönnöm, hogy mi a képen szereplő csavar kódja. Igazából nekem a jobb oldali csavar kódja kellene, de gondolom, annak ugyanaz, mint a bal oldalinak. Tudnátok esetleg segíteni?
Üdv !
Szerviz könyv kellene egy 2005 ös évjáratú 600rr hez . Link is jó lenne :)
InSAMinator, köszi szépen! :)
Szia, nyugi, ez így jó, nagy nyomású a hűtőrendszered. Városban fel fog az menni 100 fok fölé is, ha piros lámpánál állsz. 105-106 foknál bekapcsol hűtőventilátor, ami leviszi a hőfokot 100 alá. Legalábbis a CB1000R-nél így van, szerintem nálad is hasonló.
Üdv Urak!

Kérdésem lenne hogy a vizem menet közben 75-80 fokot tartja, városban 85 környéke, alapjáraton 90-95, ez normális? Nem lesz baja a blokknak hosszútávon? Gondolok itt a menet közbeni 78 fokra?
Köszi a válaszokat!
Ez jó ötlet, köszönöm. Már csak azt kéne kitalálnom, hogy az ütését hogyan mérhetem, mert a vastagsága megvan.
Gumit idén cseréltem és a régivel is ugyanezt produkálta
Féktárcsa
Lehet, hogy a gumi a ludas!!?
Sziasztok!
PC40 motoromnak van egy olyan problémája, hogy gyenge fékezéskor remegést érzek a kormányon, és nem mindig jön ki ez a hiba, pl.: versenypályán erős fékezéskor egyszer sem, csak közúton. Tudja valaki, hogy mi okozza ezt?

Kormánycsapágyra gyanakodtam, ezért voltam már vele szakszervízben, ahol azt mondták, hogy nincs baja. A fékeket ellenőriztem, ott nem találtam rendellenességet.
"alapból más lett a hangja a motornak" Igen , más lett a hangja, mert belül valami nagyon elbszódott !! Be ne indítsd már, ha nem szeretnél egy blokkcserét!!! Vidd szerelőhöz, utánfutón B+!!!