Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Ne félj tőle, ha tetszik vedd meg! Nagyon jó moci,nagyon jó indulatú,ha nem "bántod" akkor egy kezes bárány,ha biztatod akkor pedig nagyobb kaliberű gépekkel is felveszi a versenyt bátran.Szerintem nem kényelmetlen,ha megtalálod rajta a helyedet akkor semmi baj nem lessz a csuklóddal.Csak ajánlani tudom, ez a 17. "nagymotorom" ( FZR 100,CBR900 rr,R1,r6,VFR 800,stb) de nem volt még ilyen csodálatos motorom.
Hali!

A bal oldali gombot tartsd lenyomvakb. 7-8 mp.-ig folyamatosan ,aztán elkezd villogni az óra,ezután a jobb oldali gomb nyomkodásával tudod léptetni az órát,majd ismét megyomod a bal gombot, ekkor a perc fog villogni.Szintén a jobbossal tudod léptetni a percet,aztán amikor azt is beéllítotad nyomd meg mégegyszer a balost és elindul az óra.
Ger6 mikóó írsz?? Kéne már az a segítség
Jah és ezekbe az árakba benne vannak a reg. adó + a névre írás műszaki meg minden papír munka.
Sziasztok!
Én nyíregyházi vagyok és a k6-ost itt vettem! http://www.motor-mania.hu
Én nem tudok ilyet, de az a minimum, hogy állják a forgalomba helyezést.

Haverom Nyíregyházán szokott mocit venni a Roller motoros boltban (Suzuki)

A GSX-R750 K6 most 2.5 milla. Mikor az SV1000s 2.100.000-ba ment akkor ő ott megvette 1.850.000-ért.
Tehát lehet még alkudni a dolgokhoz szerintem, próbálkozz be minden szalonban. Mond el, hogy adtak akciós hitelt és forgalomba helyezést egy másik Honda szalonban, tegyenek még rá egy kis pluszt és akkor tőlük veszed és irány a következő kereskedés....stb. amíg a legjobb ajánlat meg nem lesz.
Sziasztok!

Most tervezem egy 600RR beszerzését.
Már két helyről kértem ajánlatot.
Az egyiknél semmi extra, de állnák az üzembehelyezést.
A másiknál meg akciós kamatot adnának. (Ez a jobb vétel.) Őket rá kéne még beszélni , hogy álják a forgalombahelyezést.
És maga lenne a tökély.

Esetleg tudtok valami kereskedést Pesten ahol jól el lehet hozni egy zsír RR-t.

Ja, majd el felejtem. A Movistar fesétésben lenne a kicsike.

Üdv.
nekem most egy 2005ös 600rr-em van,előtte 250es volt a legnagyobb,én már 1-2 kört azért mentem.De amit nagyon tudok neked tanácsolni,menj fel euroringre vele,mihelyst megvetted.,ott olyan körülmények között tudsz ismerkedni a motorod erejével,és karakterével,ami a te,és mások biztonságát fenntartja.
Én anno mentem fater r1-ével,utcán,400km-t(a1es jogsival ) de esküszöm semmi nemjött le abból a motorból,mert közben arra koncentráltam,hogy ne pusztuljak meg.
600rr-el meg első köröm itt az utcánkban volt,amolyan hogy húz,hogy állmeg kör,utána pedig euroringen egy egész délelőttös motorozás,és aztmondom hogy érdemes!
mondjuk én 189cm vagyok és 73kg,nekem kényelmes a gép,a súlya pedig szerintem lófasz,már persze mihez képest,de ducatinál,és r1-nél sokkal kevésbé érezhető a súlya.
szerintem jóválasztás az rrrrrrr
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata CBR 900 RR-rel?

Kiváncsi vagyok, mit tud!

Köszi
200 km-nél ki kell állnod sportmocival mindenképpen tankolni. Hacsak nem 90-el hasítasz, mert akkor tovább bírja benzinnel.
Vegyél diesel Enfield-et. Az elmegy 1 tank gázolajjal 1000 km-et, és nem is túl nehéz, és még a lábad is leér róla.
Hali!

Én is kb akkora vagyok, mint te csak 6-7 kg-val nehezebb! Októberben vettem meg a 2004-est, hasonló múlttal, mint a tied! :) Hasonlítási alapom nem nagyon van még, de bátran és nyugodtan merem állítani, h nem kell félned tőle! Először én is tartottam 1 kicsit a nagy erőtöl, de nem volt gond vele! Pláne ha az ember észnél van és fejben el tudja rendezni a dolgokat! A súlyáról csak annyit, h ugye menet közben... :) megy mint állat! :) Nagyon yo ki vannak már súlyozva ezek a modern bringák! Max megállásnál, lámpánál okozhat majd eleinte kis gondot, de gyakorolni kell az 1lábas megállást! :) Pláne csimmába! A csukló... Hát ha azt akarod, h 200km után ne fájjon, akkor más stílusú motor, motorozás után nézz szerintem! Ez sport motor, nem túrázásra és hosszú motoron űcsörgésre találták ki! Ja és a csuklófájás a helytelen testtartástól is előfordul! De szerintem 2óránként(már ha tart addig a benzin) megér 10-15 perc pihenőt, amíg elmúlik a fájás! Ilyen élményt más nem ad! :)
Szóval szerintem meg lehet vele barátkozni és kezes kis yoszág! Én nagyon szeretem! Bátran merem ajánlani! Sok sikert hozzá! :)
Sziasztok!

Turelmesen vegigolvastam a topicot, es sokat segitett. Tovabbi informaciora, tanacsokra lenne meg szuksegem a mocirol, es altalaban egy ilyen jargannyal valo motorozasrol. Tervben van egy 600as CBR RR. Hosszas tepelodes utan a javara dolt a merleg, eleg is volt annyi, hogy az R6os hatulja konnyebb. A kepeken lattam, hogy a legtobb motoros jol megtermett, nos, en sajnos csak 65 kilo vagyok es 173 centi magas, a csuklom sem tul eros. Erdemes ilyen kaliberrekkel ilyen mocit venni? Beleszerettem, ez a masik erv az R6 ellen, bar a 2006os R6 nagyon pöpec, de az nagyon draga. 2004-es ,modellre tervezek, mert nagyon tetszik, hogy az ules alatt van a kipufogo, es meg persze sok mas is. Azt hallottam, hogy konnyu vezetni egy ilyen gepet, de nekem korabban csak 50cm3-is mopedjeim voltam meg simson, es neha estunk keltunk haverokkal egy peresen. A peres is nehez volt nekem sokszor eldoltem vele oldalra, persze mar jopar eve volt ez, de nem akarom a szep CBR-el is. 160 kilo azert nagyon sok nekem. Amugy megfontolt vagyok, kicsit felek is tole , hogy ilyen nagy mocit veszek, de nem szeretnek kisebb motort venni, mert ha ezt megveszem szeretnem megbecsulni es sokaig megtartani.
Spanyolban elek, de a mocit otthon vennem meg, ahogy neztem 3000 Km utan lassan elfogy a gumi, hat akkor ha kiernek vele mar cserelhetnem is oket? Azt is olvastam, hogy 200 Km utan mar faj az emberek csukloja, hat spanyol 3000Km :( Megallhatok pihenni de minden 200 kmerben azert nem... Szoval inkabb nezzek mas tipus utan?! De ez annyira tetszik......
Itt spanylban egesz evben nagyon jo ido van, es nagyon jok az utak is, szeretnek tepni! :)
Bocs, hogy nincs ekezetem, es hogy hosszu lett az uzenet. Minden tanacsot szivesen fogadok! , akar az emailmre is: szigi@freemail.hu
Sziasztok!!!

Nem tud vki esetleg komplett idomgarnitúrát 2004-es 600RR-hez???
Nekemis tetszett.... Jóvolt vele ringen csapni,!!! :)
Na,megvolt az első csapatás az rr-el:)
Hát mondhat akárki akármit,nekem tetszik.a fék,a futómű,az egész,csak egy kormánycsillapítót elbírna.
kicsit hozzám kellett hangolnia dolgokat,mert az előző tulaj valami gnóm ökör volt,és nem tudtam váltani,fékezni,de most már nagyon pöpec.
Hangja,ereje,egyszerűen tetszik.
kapta 200km-en keresztül a pályát(euroring),bekajált 8.5lityót 100on
vegyél zx636-ot, az is 2003-as fejlesztés!
a fejlesztések alatt azt értem hogy van egy elado yamaha 2003-as ami elég jó állapotban van de a kinézete alapján nemsokban külömbözik a 98-as R6-os yamahátol csak pl(hátsó lámpa meg ienek a szembetünö külömbségek) Ezért mondtam hogy maga a motor kinézete szerint még 98-as fejlesztésü csak kisebb változtatások (ujítások vannak rajta) De viszont a Honda már máshelyzet mert az 2003-as kiadásu de ugyanakkor maga a motor kinézete alapján is 2003-as fejlesztésű!! És nekem annyi volt a kérdésem hogy megéri e a hondát venni egy kicsivel drágábban csak mert jobban néz ki!??
vagy kawasakit!
Nekem nyolc mit vesz, csak kicsit el volt tájolódva a srác a fejlesztési éveket tekintve.
Ki akar itt R6-ot venni???!!! CBR topik, vagy mi...

RR-t vegyé, aszt jóvan
A 2003-as r6 az 2003-as fejlesztés...vagy legalábbis újabb mint 98. Ha megnézed az r6 történetét, akkor láthatod hogy 2002-ről 2003-ra "pár" dolgot fejlesztettek/megváltoztattak az R6-on.
De inkább azt vedd, amelyik jobban tetszik
Nem nekem most uj az amit mondtál...
Nem ismerem mégcsak nem is láttam...
Felveszlek MSN-en megvan a címed
Jaja, neki is van sportdob a motorján.

Nem, a csabait nem ismerem de sokszor összefutok vele a környéken motorozva, de még soha nem fordultam meg és nem mentem utána haverkodni.
Te ismered?
Azthittem te voltál igen egy fekete cbr volt de volt rajta valami tuningdob is sztem mert elég mély hangja volt....
Ismered a másik CBR-est Csabán vagy nemtudod ki az ?????
Egy haverom motorozott ma arra egy fekete CBR125-össel kb 6-kor. Engem is hívott de nem tudtam menni. Egyébként rajtam kívül mégegy srácnak van itt csabán kék CBR-je, ma pont szembe is találkoztunk egymással.