Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Furcsa nekem is, főleg mert a Suzukiknál csak 3 Bar.
Köszönöm szépen a segítséget Oszi és Tomi! 👌✌️
Remélem beválik. 😉
Akkor jó. Így már biztos hogy ugyanaz. 👍️
Nagyon köszi,tuti jó lesz! Meg is rendelem! 😉✌️
Ejjjhaaaa, akkor ugyan az... 👌
Nem lesz, mert 3.5Bar az F4i is. 😉
Akkor azt benézted, mert szervízkönyv szerint...
Én is a gyárit tenném inkább bele...
Ez sem 100% de én inkább a sajátját vagy 954-ét raknék bele biztos ami biztos.
Szia Tomi! Igen, azt kiderítettem, hogy 3,5 bar-os kellene, de nem tudtam, hogy az F4é mennyi lehet. Arról nem találtam infot. Akkor lehet a 3 bar kevés lesz... 😔
Szia Sanya. A neten annyit találtam hogy az F4-é elvileg 3bar-os, a 929-é viszont 3.5-es.
Szia oszi! Köszönöm szépen az infot. Elférni biztosan elfér, csak azt nem tudtam, hogy "teljesítményben" megfelelő e a 600 ccm-é...
Szia,
Nyomásszabályzásra ugyan az, viszont a kiálló cső más szögben áll. Amennyiben elfér, mehet rá(természetesen ÚJ O-gyűrűvel!!!).
Amúgy a 929 és 954-en ugyan az van.
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy a CBR 600 F4i üzanyag nyomás szabályzója jó a CBR 929RR-hez? Esetleg cserélt már így valaki? Előre is köszönöm a segítséget. Üdv
hivatalosan nem
Sziasztok! SC 50 2003 donorból megmaradt alkatrészeim eladnám! Érdeklődni privátban és 20 5442270 telefonszámon. Nem minden áron, nem kenyérre kell!
Sziasztok!
Keresek 99'es évjáratú 900rr hez kapcsoló konzolt mindkét oldalit, jöhet gázkarral együtt. Csatolt képen látszik a csatlakozó!!!
Köszönöm szépen!!!!
Nézd meg a korábbi műszakis képeit. Rendszám alapján a JSZP-n le lehet ellenőrizni.
Ha semennyire sem hasonlít a "korábbi önmagára", akkor engedd el. Ha így vizsgázott előtte is, független vizsgahelyeken esélyesen átengedik. No persze látatlanban nem mondhatok biztosat
Ahová mi járunk, ott azt mondják, hogy ha már korábban átengedték pl. E-mentes sportdobbal vagy egyéb mókolással, akkor ők is át fogják engedni, hacsak nem nagyon necces.
Sziasztok!!
Különleges kérdést tesznek fel, remélem, hogy van itt hozzáértő, esetleg tapasztalat fórumozó.
Kinéztem egy 99" 900RR-t, de át van alakítva, naked- re. Lejárt a műszaki vizsgája, de nincs kivonva, biztosítás fizetve. Át megy e vajon műszakin? Nem kötnek bele, hogy nem gyári a kormány, tükrök???? Idomok hiányoznak?
Válaszokat előre is köszönöm!!!!
Ezek szerint ennél a típusnál ez normális? :O Fura mert sem Yamahánál, sem kawánál nem tapasztaltam még ilyet. Ez az első Hondám és nem igazán értettem hogyan lehetséges ez. Minden esetre az új benzinpumpa ártani nem fog neki 😅 Köszönöm szépen a választ :)
Szia,
Ez teljesen normális, hogy folyik a nyomó ágon, meg a visszatérő ágon. Emlékem szerint ami nálam volt 929RR az is pont ilyen volt. Utáltam is kitankolni. 😃 Most ami nálam volt 636 Kawa az is folyt...
Sziasztok. Egy CBR 929 (sc44) ügyében szeretnék tőletek segítséget kérni. Üzemanyag tank levételkor megállás nélkül folyik belőle (a tankból) a benzin. Mind a fő üzemanyag csövön, mind a túlfolyón keresztül. Cserélve lett benne benzin pumpa gondolván arra hogy biztosan nem zár valamiért normálisan a régi, de sajnos az új pontosan ugyanezt produkálja. Egyébként működés beli eltérést menet közben nem tapasztaltam. Hibakód nincs. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?
Az SC 33 -nál 96-97 az első lánckerékről veszi a jelet a lánckerék deknin van a szenzor.
SC33 98-99 nél pedig a váltó egyik fogaskerekéről Váltóház tetején van a szenzor.
Nem kompatibilisek egymással. A 98 as órát nem tudod használni a 97-en! Illetve forditva sem. Más a fogszám a jeladónál.