Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az SC 33 -nál 96-97 az első lánckerékről veszi a jelet a lánckerék deknin van a szenzor.
SC33 98-99 nél pedig a váltó egyik fogaskerekéről Váltóház tetején van a szenzor.
Nem kompatibilisek egymással. A 98 as órát nem tudod használni a 97-en! Illetve forditva sem. Más a fogszám a jeladónál.
Szia Tejföl,
Neked is hasonló jókat idénre.
Az SC28 sebesség mérése spirálos, tehát mechanikus, az első kerékről van hajtva a spirál. Az SC33 meg digitális már, a szenzor az első lánckerékfedélen van. Legjobban úgy jársz szerintem ha raksz rá egy eredeti órát.
Sziasztok. Kellemes ünnepeket és sikerekben illetve balesetmentes km ekben gazdag boldog új évet mindenkinek. A kérdésem a következő. Adott egy 900rr sc 33. Km óra nem mér. Minden más működik. Sajnos sc 28 lett belerakva jópár éve. Valahogy össze lehet hozni hogy menjen ? Sc 33 honnan veszi a jelet ? Válaszotokat előre is köszönöm.
szia.
van.
Ha érdekel: 70-3179083.
udv ,Pali
lehet már megvan nyúlva akár a vezérlés, ha alul nyomatékosabb de felül nem pörög ki akár még azis lehet
írtam! van rá megoldás, kb max 10e ftból megvagy!
Szia, Írtam :)
Sziasztok,
SC33-ashoz létezik valami alternatíva a gyári benzinszűrő helyett a tankba?
Esetleg valakinek eladó gyári? A képen a 4-es alkatrész.
Szia ! Írtam.
Sziasztok!

Lesz a közeljövőben egy eladó egy CBR 900 RR SC28 (garázsban állt kb 13 évet), ill. sok-sok alkatrész (kb 1,5 motornyi 😅). Amit tudni lehet, karburátor beszáradt, és a generátor nem tölt, így nem járóképes. Akit érdekel jelentkezhet, akkor küldök képeket, árban megegyezünk. Csak egyben eladó, külön alkatrészt nem árulok.

Bala
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy volna-e valakinek ilyen bontott szívócsonkja párban ?
A légszűrőházba vezeti be a levegőt.
Üdv! Az első kérdés az, hogy az ÖSSZES gyertya fehér? Ha igen, akkor az azt jelenti, ahogy István is írta, hogy a nagyobb átáramlású (sportkipufogó, sport légszűrő) rendszerhez kevés a benzin, tehát főfúvókákat kell cserélni és egyáltalán be kell állítani a karbikat. Vagy központi hiba lehet az üzemanyag ellátásban, gyengélkedő szivattyú, kosz, valami eltömődés. Azt nem írtad, pedig fontos lenne, hogy mi történt a nagyon jól menő eredeti állapot s a mostani nem jól menő állapot között. Egyik nap mocsokul jól ment, leraktad, másnap beindítottad és szarul ment? Vagy esetleg valami szerelés, piszkálás történt és AZ után kezdett rosszabbul menni. Támpont lehet a hibakereséshez. Membránok jók, tolattyúk szabadon mozognak VÉGIG a pályájukon?
Hello!

Most akkor értesz a porlasztókhoz vagy nem?
Te hangolod be vagy akire korábban hivatkoztál?
Mint említetted, fehér a gyertya. -> szegény a keverék. Ezt sok körülmény befolyásolja:
-benzinszint az úszóházban-> rendben van??
- légszürö miért nem gyári? Ha már nem gyári, akkor hozzá van karburálva a nagyobb légmennyiséghez a nagyobb benzin mennyiség, mondjuk egy stage 1/2/3 dyno fúvóka és tü szettel?
- Melyik rovátkában van tü a tolattyúban?

Más körülmények:
-a hengerekben elengendö végnyomás alakul ki és közel egyforma?
-össze lett szinronizálva a porlasztósor?
-Van a rendszerben üzemanyagszürö? Tiszta? Biztos???
Üdv
István
Sziasztok!
Van egy 900rr-em, 93-as, az probléma vele, hogy 9500-as fordulat körül gyengül, mintha nem kapna anyagot, vagy tiltana.
Ki próbáltam a tiltás 12500-nál rendben van, de terhelésre nehezen éri el 9500 után 10 ezer felett is érzem a gyengélkedést.
A benzin pumpa kattog nyomja a benzint, ha befogom a csövet akkor leáll, de gondolom ez így normális, hogy ne terhelje a tűszelepet.
Remélem valaki segít!
Üdv!
Péter.
Van 128-as Keihin főfúvóka, ha a 130 sok, a 125 meg kicsi. Az úszóház benzinszintje stimmel?
Sziasztok!
Nem tudom mi lehet a baj, vagy inkább a különbség.
El kezdett bedadogni, kis gázon három hengerezni, és sajnos betojtam, mert még ilyen motoron nem szereltem karbit, és oda adtam egy embernek, aki már sok motort szerelt.
Nos hófehér lett a gyertya, nagy fordulaton szünettel indult meg újra.
Nyitott rendszer van, sport szivacsszűrővel, időben tisztítva, olajozva.
Vettem fúvóka kalibert, és kiderült, hogy gyári méretű a főfúvóka.
Mikor vettem baszott agresszív volt, 3000 környékén is elforgott a kerék, még a gyári szűrővel is, és sötét barna volt a gyertya, de azt mondja, hogy nem cserélt fúvókát.
Most már eljutottam odáig, a 130-as sok lett, de a 125-el még mindig nem megy úgy.
jó nem hiányzik, hogy kilencvennél keresztbe vágja magát, de azért baromi potens volt ehhez képest.
Nem értem mi lehet titok nyitja. :(
Azt mondta, hogy az egyik karbi membránja fölé rovar család költözött. De akkor miért lett fehér a gyertya utána.
Sziasztok!
92-es 900rr-re való használható, kpm-s műszakin megfelelő plexit keresek.
Köszi, Lóri.
Szia. Vannak féktárcsáim hozzá. Írok privátot.
Sziasztok!
92-es 900rr elfő féktárcsákat keresek megvételre. Ha esetleg van valakinek elfekvőben és eladná, kérem keressen.
Köszönöm.
Üdv mindenkinek! Még csak nemrég lett meg az A2-es jogsim, úgyhogy van még időm az A-ig, viszont már most szeretném visszaépíteni fater CBR900RR-jét (SC-28) és ahhoz keresnék komplett első idomokat. Bármilyen segítséget szívesen fogadok! SC-33 is megfelelne. Előre is köszi!
Tárgytalan!
Sziasztok!
Az újdonság erejével hat még rám ez a motor, úgyhogy van még pár kérdésem vele kapcsolatban.
2003-as 600m3 Hornet első kerék jó lehet a CBR-be?
Köszönöm.