{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4857710] 2014. 05. 31. 14:15
Brian88
Sziasztok
Nincs valakinek eladó kipufogó szelepe? CM/CB 125T -hez?
[#4856793] 2014. 05. 30. 10:17
Brian88
Szia

Sajnos csak a saját motoromról tudok nyilatkozni CB125T, ugyan az a blokk csak nekem 2 karburátor van rajta.

alapjárati: 38-as (ez szerintem a tiédben is ugyan az)
Fő fúvóka: 88-as, a tiédbe elvileg 92-es kell.
[#4852954] 2014. 05. 25. 16:15
wagner.feri
Hello sziasztok volna egy fontos kérdésem mekkora az
alapjárati fúvóka és a fordulatszámi fúvóka?
A válaszokat előre is köszönöm.
[#4836272] 2014. 05. 05. 11:53
lazac
1000 köszönet!
[#4831845] 2014. 04. 29. 17:00
angollora
Köszi,már bütykölném össze,de még várom a tömítést.Csak máj 8 utánra ígérték.
[#4831766] 2014. 04. 29. 13:53
enigmatom
Ha jól emlékszem, akkor ez a rugó feszítése miatt, szépen nekifeszül a dekli belsejének és ott az olajat szépen bevezeti a fordulatszámmérő lehajtásába, csak a CM-eknél ez hiányzik. Én is csak azért tudom, mert CB-t is szereltem és ott van fordulatszámmérő. Jó bütykölést.

Egy kis segítség itt: http://veteran.forum.hu/letolt...
[#4830775] 2014. 04. 28. 14:00
angollora
Köszi,azóta már megtaláltam a helyét én is.
[#4830664] 2014. 04. 28. 12:26
Brian88
Szia

Ez a kuplung oldalán található, és jól mutatja a rajz, a főtengelybe lazán belecsúszik. Meglátod a helyét, szépen bele kell csúszni a helyére. A szervizkönyv szerint "kritikus" alkatrész, külön felhívja a figyelmet, hogy összeszerelésnél ne hagyja ki! Bár funkcióját nem ismerem.
[#4830656] 2014. 04. 28. 12:20
Brian88
Szia

Itt tudod letölteni:
http://veteran.forum.hu/letolt...

Felraktam az összeset ami volt nekem. (Fiatalabb és idősebb típust is)
[#4825053] 2014. 04. 21. 21:12
angollora
de az is lehet,ami a rajzon bal oldalon van az valójában a jobb oldalon található.HMM...?
[#4824987] 2014. 04. 21. 20:39
angollora
Sziasztok,
Van egy honda cm 125 c motorom.Olajcserét kezdtem el ,szűrőt is lemostam ,aztán a deknit forgatva egy koppanást vettem észre a kövön.Egy kicsi,csavarszerű alkatrészt, rugóval találtam .A cmsnl oldalon a bal oldali dekni robbantott ábrán találtam meg az alkatrészt valami through oil/olajáteresztő/ patent a neve,ami a főtengely baloldali végén található a rugóval együtt.Kérdésem hogyan tudom ezt visszatenni,egyáltalán hogy került a jobb oldalra?A képen a 8-as,9-es alkatrész.
[#4780902] 2014. 03. 05. 22:30
lazac
Nem vettem észre, hogy írtál, az e-mailem valószínűleg spambe rakta az értesítést

Az a szervizkönyv érdekelne, minél több dokumentumot össze szeretnék szedni a motorról.
[#4745150] 2014. 01. 29. 12:25
enigmatom
Szia. Nos a választásban nem tudok segíteni. Én tavaly decemberben vettem motort és a chopper, túraenduró kivitelből kellett választanom. Aztán 1-én megvettem a Honda Steed-et, ami V2-es chopper. Ahány motoros annyi stílus, mindenki maga dönt mi tetszik. Sok sikert a jó döntéshez. Ha segítség kell, csak írj ide, időnként benézek és ha tudok segítek. Minden jót!
[#4745097] 2014. 01. 29. 11:31
szaszu
Nos tegnap beinditották a Kawa eliminator 250-et. Volt némi csörgés a henger felső része körül, és egy karakteresebb, hang a blokkból, de nem zavaró, és ahogy a gázt adtam neki az nem erősödött, sőt egyenletes motorhang lett belőle amire az eladó azt mondta ez Kawasaki. Ennek erősebb jellegzetes Kawa hangja van. Viszont az első villát túl lágynak találom, és ha mozgatom akkor olajsercegős hangja van. Erre azt mondta, hogy nem baj ha lágy, mert különben pattogna. Szerintem kicsit gyenge benne a rugó és talán túl híg az olaj. Olajfolyást nem láttam rajta. Szóval még kicsit dilemmában vagyok. A Suzuki régebbi papíron de az csili vili és a motor hangja mint az óramű, duruzsol szépen. De stilusra ez tetszik. A CM-et pedig Pesten találtam, ha érdekel átküldöm a hírdetést privátban.
[#4744096] 2014. 01. 28. 10:04
enigmatom
Üdv. Jól csinálod, többet is meg kell nézni, és ilyen idős gépeknél csak az állapot, a hang számít, csak a szemednek és a fülednek szabad hinni. Jó vételt a motorhoz.
Ja az érdekelne, hogy a CM250-est merre láttad?
Minden jót! István
[#4742988] 2014. 01. 26. 21:29
szaszu
Szia. Koszi a segitseget. Megneztem a vasat, gyonyoru volt, fenyezo a tulaj... Viszont a motor hangja szamomra zavaroan zajos volt. Volt egy erosebb zakatolo hang es egy elesebb gyengebb rendszertelenul csorompolo hang a hengerek kornyekerol... Szoval igy dobtam, fontos szamomra, hogy szep hangja legyen a gepemnek. Azota megneztem egy suzuli 250 gsx 82' motort 32000 km volt benne, latvanyra is es a hangja egy alom, ugy duruzsolt. Semmi felesleges zakatolas, csorges. Raadasul a tulaj a garazsban is vaszomlepedo alatt tartotta a gepet. Szoval ez egy idealis es realis valasztas LENNE. Na de megneztem egy Kawasaki eleminator 250 est is 96'. Szep fenyezes es az elado minden jot elmondott rola. Ha a fele igaz mar nyero valasztas. De le van teliesitve es csak kedden lesz beinditva. Viszont neztem youtube-on ilyeneket es mindnek volt egy jellegzetes kalapalo v zakatolo hangja. Szoval most leszek bajban ha kedden beinditjak es nem tetszik a hangja..
[#4742813] 2014. 01. 26. 19:52
enigmatom
Szia. Nekem volt egy ilyenem. Mivel már nem fiatal a jármű sok múlik milyen volt az előélete. Az enyém 233 ccm volt, egy karburátorral, Y torokkal. A karburátora Keihin, vákumos, de nincs benne membrán, örök darab. Szerintem 4 literes fogyasztása lenne, ha jól be van állítva és még meg van az eredeti, trombita szerű kipufogója. Sok sikert a vásárláshoz, ezekbe a motorokban még van anyag. Ha van konkrét kérdésed szívesen válaszolok. István
[#4737656] 2014. 01. 22. 13:40
szaszu
Sziasztok. Most keszulok, elso ilyen jellegu motoromnak venni egy CM250 est. Kivancsi volnek milyen hibakra erdemes odafigyelnem vasarlaskor? Ez 1982 kiadas es elvileg az ora szerint 60e km van benne. A tulaj azt allitja, h utazoban megy 110 km/h es kb atlag 5L a fogyasztasa....
[#4729267] 2014. 01. 14. 11:38
Brian88
Szia

Ha még érdekel, szivesen küldök szercízkönyvet, igaz csak cb125T tudok, de a blokja majdnem ugyan az. Ha kormol akkor vagy a súbert tú van túl magasan, vagy az úszóban a benzin szint magas. Hátsó féklámpa "kapcsoló" kínai robogós boltban érdemes venni/cserélni, és megszűnik a gond.

http://e-motorparts.addel.hu/2...
[#4671206] 2013. 11. 05. 17:36
enigmatom
Szia. Ha dús a keverék én a gáztuskó környékén keresgélnék. Tehát a karbi tetején ahol be megy a bowden. Ott kellene valahogy szegényíteni a keveréket. A féklámpát pedig egy a motor jobb oldalán található kis "kütyü" vezérli, ami a jobb oldali dekli mögött van, és egy rugó köti össze a fékkarral. A pedál lenyomásakor ez ad valahogy jelet. Ha jól emlékszem. Jó keresgélést!
[#4655220] 2013. 10. 18. 15:59
lazac
Jaj, és bocsánat a duplázásért, de kifelejtettem az előzőből:
hátsó fékre nem villan fel a féklámpa. Merre kéne keresni a hiba forrását? Szoci motorról ültem át, és ez már egy fokkal összetettebb, aztán semmit nem találok rajta
[#4655215] 2013. 10. 18. 15:53
lazac
Sziasztok!
Nem olyan régen csatlakoztam a Honda CM-esek sorába('84-es, 125-ös). Lenne egy problémám/kérdésem. A keverékem túl dús, és egyrészt kormol nagyon a kipufogó, másrészt leeszi a gatyámat is.
A karburátoron viszont nem találom a keverékképzést állító csavart. Merre van az?
A jobb oldalán ott van az alapjárat állító, alul gondolom a benzint (a karbiból) kiengedő csavar. Ennyit látok, többet nem.
Köszönöm előre is!
[#4637806] 2013. 09. 29. 11:12
pufacs
Hello! Nagyon köszönöm a gyors reagálást,én meg 100év múlva reagálok,elnézést kérek!
Sajnos menet közben a dolog változott, bizony kipufogót vadászunk!
Köszönöm szépen!
[#4625771] 2013. 09. 14. 20:34
enigmatom
Szia.

Nekem lenne egy komplett váltóm, honda cm 125 c-hez. Sajnos a kipufogókat már elvitték. Üdv. István
[#4618978] 2013. 09. 06. 21:17
pufacs
Hallo!nagyon keresek 125 twin-hez váltót,kiput, bizony nem ment át a vizsgán(ki volt vonva véglegesre,most csak államira vihetem!szííívás!ott meg rögtön kiszúrták,hogy ez-az sufni de nem én voltam!egyik előző tulaj )szóval él még ez a topik?Vannak még honda cm tulajok errefelé?
Köszönöm szépen!