Gyári dugattyú és gyűrű kapható, holland nagykerből és Japánból egyaránt. Ha Oem-parts-on nincs, az egy dolog. Egy Honda márkaker tud hozatni Japánból. Igaz, a hengersor 500 euró kb, egy dugattyú 45 euró, a gyári gyűrűszett is ennyi hozzá.
Sziasztok!
Látom elég régiek a posztok, de hátha. Honda cm125t hez esetleg hengert és dugattyúkat gyűrűzve lehet valahonnan szerezni? Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok, Látom elég régiek a bejegyzések de hátha valaki tud segíteni. Vettem egy honda cm125t motort az a helyzet a hengerek elég gatya állapotban vannak a bal oldalnál okádja a füstöt 50 a max tempó amire képpes stb... van egy póthengerem de a dugattyúk nincsennek gyűrűzve. Valaki esetleg nem tudja honnan lehet motorikus alkatrészt még beszerezni hozzá? Szeretném felújjítani/felújjíttatni. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok! Ajándékba kaptam egy 1980-as Honda CM125 T motorkerékpárt. Jó pár éve állt. Szerettem volna belé életet lehelni, ami sikerült is, de az a gondom, hogy 6 voltos rendszerű, nincs meg az eredeti aksija így nem tudom, hogy milyen való bele. Valaki esetleg megtudná e mondani, hogy hány Ah -s és mekkora Amper indítóáramú kell bele gyárilag, mert semmilyen leírást nem találtam hozzá. Válaszokat előre is köszönöm!
Kipuff mindenkinek kellene, sajna ennyi idősen az összes lyukas :(
Gyári arany árban van, utángyárott európában nincs. Kínában a 2db 15eFt kerül, de mivel nagy ezért nem postázzák le....(Mondjuk 3-4 év alatt az is kilyukad mert sz** minőség)
Ha mindenképpen kell, akkor valami szakival le kell hajtatni, javaslom saválló acélból, és akkor 100+1 évig tuti nem lesz vele gond :)
Nem egyedi a motor, mert nekem CB125T van amiben ugyan ez a blokk van, csak erősebb.
Honda CB 400 N új hengerfejtömítés eladó. 4000 Ft
Nem gyári! Viszont nem is kisipari!
Szerintem jó CM400T -hez is.
Ugyanitt CB 400 N dugattyúk gyűrükkel használtan! Hátha valakinek még jó lesz. Átmérő 70,5 mm Alapméret.
4000 Ft
Sziasztok! A közös fórumon már kérdeztem, de itt is feltenném a 300.000-kérdésemet újra. Honda CM400c? Ki mit tud róla, érdemes-e megvenni (gyönyörű egy gazdás), milyen a blokk, mik a tipuskhibái? Lényegében minden és bármi érdekel. Alkatrészellátottság... Tényleg japán belpiacos? A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Szerelő a karbit megnézte minden ok.Próba kör ugyanúgy csinálja a rángatást.Majd minden csatlakozót átnézett, megtisztított és ezután elmúlt a dadogás.Hogy hol volt a hiba az rejtély maradt.
Szia. Nekem volna egy kormányom és egy km óra, fordulatszámmérő pár. Bár ez nem műszerfal, de ilyen régi Hondára való. A fordulatszámmérőben van helye az üres és az irányjelző, visszajelzőjének. Nippon seiki, működik.
06-30-2789718
Szia
Nekem hasonló jelenség volt, lecseréltem az egész gyújtást. Mint utólag kiderült a CDI elektronika volt hibás. De persze lehet még karbi probléma is.
Amit tudnék javasolni, menet közben mikor dadog húzd rá a szívatót, ha kevés a benzin az segít felpörgetni. Ha nem segít, vagy rosszabb lett, zárd el a benzincsapot, és hagyd hogy menet közben kifogyjon a benzin. Így ha eredetileg sok volt a benzin, ahogy fogy ki egyre jobban kell menni-e. Ha ez sem segít, akkor szerintem gyújtás. Stroboszkóppal lehetne jól diagnosztizálni.
Honda cm 125 c motoromnak rejtélyes hibája van.Gyorsításkor egy darabig szépen gyorsul, majd elkezd dadogni,toporogni, és nem pörög tovább.Először 5-ben 50-nél vettem észre,hogy nem gyorsul tovább,de mostmár minden fokozatban,egy bizonyos fordulat után nem gyorsul tovább.Egyébként jól indul szépen jár alapjáraton és kis fordulaton.
GYertya csere meg volt.Talán karbi?
Van kínai utángyártott is, mert sok kínai klónnak Honda az alapja.
https://www.aliexpress.com/ite...
Van hengerrel is.
https://www.aliexpress.com/ite...
Látom elég régiek a posztok, de hátha. Honda cm125t hez esetleg hengert és dugattyúkat gyűrűzve lehet valahonnan szerezni? Előre is köszönöm a válaszokat.
CM400T kilométerórát és gyújtáskapcsolót keresek. Ha lenne valakinek a sufniban egy felesleges, ne tartsa magában! Köszönöm!
Honda cm125 oldaldeknid keresek
Gyári arany árban van, utángyárott európában nincs. Kínában a 2db 15eFt kerül, de mivel nagy ezért nem postázzák le....(Mondjuk 3-4 év alatt az is kilyukad mert sz** minőség)
Ha mindenképpen kell, akkor valami szakival le kell hajtatni, javaslom saválló acélból, és akkor 100+1 évig tuti nem lesz vele gond :)
Nem egyedi a motor, mert nekem CB125T van amiben ugyan ez a blokk van, csak erősebb.
110-120ml kell bele gépkönyv szerint.
Honda CM 125T modell első lengéscsillapító villát mennyi olajjal kell feltölteni/szár?
Köszönöm a válaszokat!
Nem gyári! Viszont nem is kisipari!
Szerintem jó CM400T -hez is.
Ugyanitt CB 400 N dugattyúk gyűrükkel használtan! Hátha valakinek még jó lesz. Átmérő 70,5 mm Alapméret.
4000 Ft
Szerelő a karbit megnézte minden ok.Próba kör ugyanúgy csinálja a rángatást.Majd minden csatlakozót átnézett, megtisztított és ezután elmúlt a dadogás.Hogy hol volt a hiba az rejtély maradt.
06-30-2789718
Nekem hasonló jelenség volt, lecseréltem az egész gyújtást. Mint utólag kiderült a CDI elektronika volt hibás. De persze lehet még karbi probléma is.
Amit tudnék javasolni, menet közben mikor dadog húzd rá a szívatót, ha kevés a benzin az segít felpörgetni. Ha nem segít, vagy rosszabb lett, zárd el a benzincsapot, és hagyd hogy menet közben kifogyjon a benzin. Így ha eredetileg sok volt a benzin, ahogy fogy ki egyre jobban kell menni-e. Ha ez sem segít, akkor szerintem gyújtás. Stroboszkóppal lehetne jól diagnosztizálni.
Honda cm 125 c motoromnak rejtélyes hibája van.Gyorsításkor egy darabig szépen gyorsul, majd elkezd dadogni,toporogni, és nem pörög tovább.Először 5-ben 50-nél vettem észre,hogy nem gyorsul tovább,de mostmár minden fokozatban,egy bizonyos fordulat után nem gyorsul tovább.Egyébként jól indul szépen jár alapjáraton és kis fordulaton.
GYertya csere meg volt.Talán karbi?
Istvan / 30-3789718