Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló 1993 as Honda cr 250 hogyan lehetne a fogyasztást csökkenteni???? endurózni asználom nem pályán kabi csere?? vagy a fúvókák cserélje ?? jelen állapotba fő fúvóka 175 alapjárati 58 as keihin karbi van rajta
Úgytudom gyárilag 8-as, de az a te esetedben erőseen felejtős a jelenlegi karburáció mellet! Ajánlom, hogyha crossmotorral enduróztok akkor legalább karburáltasd be rendesen, mert a gyári karburáció egyátalán nem a tögymörgős enduróhoz lett kitalálva, főleg 125-nél! Állitasd be!
Crf 450 re renndszer valakinek 08?!06306213508 ha valakinek van
Honda cr 125 be milyen gyertát ajánlotok endurozásra? motoul 710 el van keverve a benzin 1:35 arányban és állandóan bköpi a gyertát mikor hosszabban ereszkedünk vissza a hegyről, eddig 7es gyertya volt benne most is olyat szeretnék visszatenni BRP7ES vagy BR7ES?
Köszi..
Akkor valszeg szerelési hiba...
Előtte nem volt vele ilyen gond.
Már a vizet ia csepegteti vízpumpa alatt a kis lyukon..
Ez is újdonság
szimering..
Sziasztok!
Crf450 2003 as gépemmel bajlódok.
Felújítás után, azt tapasztaltam, hogy összefolyik a váltó olaj és a motor olaj.
Motor olaj szinte fullon, a beöntő nyílásnal,váltó olaj persze alig valahol... Olajfolyás nincs,fűst nincs.
A magas szint miatt, a légszűrőbe is jutott olaj.
Mi lehet a bibi?
Szimering? Esetleg van valami membrán ami nem zár?
hali. látom anno te is ezzel a kurva 450-essel szívtál, engem is ez szivat most...már mindent lecsekkoltam rajta, de semmi. neked kiderült mi volt a baj?
halihó. olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy teljesen újjáépített 04 450R-em, blokk, karbi, állórész felújítva, új gyertya...és az istenért sem akar elindulni a gyári gyertyahézaggal, rádugott tps-sel. ha lehuzom a tps-t, és leviszem 0,7re a gy.hézagot akkor nagy nehezen elindul, de alapjárat nem 100%-os, jobban melegszik, össze vissza durrog meg lángot dob...már végigzongoráztam mindent szinte...trafó, imp. jeladó, kábelköteg, test kimérve..minden a gyári értéken belül elvileg...egyedül az ICM-et nem tudtam lecsekkolni, de kiadja az áramot a trafóra, szal elméletileg jó.... Ha esetleg valakinek van vmi tippje, szivesen meghallgatnám. köszönöm a figyelmet.
Előtte utána kép , rengeteg munka és kitartás .
Nem, :(
A levegozteto cso vege nem log bele az olajba?
Nekem lenne egy 2001.es
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.

Mi okozhatja ?

Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
Pezsgővel is lehet tüzet oltani....
Sziasztok! Szerintetek egy honda crf 450 mennyire alkalmas endurozásra? Illetve milyen sűrűn kell újítani a motorját?
Sziasztok! Van néhány eladó alkatrészem 125 crhez, Wössner: 88-2007 évj. hajtókar, 97-2005 dugó. Dugó 23 ezer, hajtókar 33 ezer. Érdeklődj telefonon: 06 20 943 4337
Üdv!
Van egy crf 450-em. Hidegen melegen jól indul, viszont ha eldőlök vele akkor onnantól megállt a tudomány, az apja faszáért se akar beindulni. 100-at kell rárúgnom ami kb fél órába kerül. Blokk most lett felijítva. Kompresszió van benne bőven. Hiána próbálom melegindítóval. Vagy aznélkül, majd szívatóval. Semmi nem történik. Néha pöffenegyet egyet. Valamint ha hidegen beindítom jár szívatón. Leveszem szívatóról és véletlen leáll, onnantól megint nem akar beindulni.
https://www.partzilla.com/cata...

Itt évjárat,típus szerint kikeresed a képes ábrákon az alkatrészt,mellett lesz a gyári szám majd azzal vagy felhívod vmelyik Honda képviseletet vagy nekiállsz a neten olcsóbb megoldást keresni,vszeg csak gyári megoldást találsz,így az sehol nem sokkal olcsóbb mintha megvennéd belföldön.
na, pontosítok: akkor nem vezérműlánc feszítő lánckerék a neve, hanem vezérműtengelyen lévő lánckerék.
köszi a választ Waszeituning...
a vezérműlánc feszítő lánckereket kell cserélni... angolul nem tudja valaki esetleg a nevét?
a cél az lenne, hogy értelmes áron tudjak találni ilyen alkatrészt :D ha magyarul lenne, az se baj :D
ill tipp is jó lenne, hogy merre nézelődjek
előre is köszi
Szerintem egy ilyen motort nem ártana full szintetikus olajjal használni. ( 10W40,50,60 ) Az 5100 meg tudtommal nem az.
Dekompresszor....kérdés melyik alkatrésze rottyant meg.
sziasztok
van egy 2007-es crf 450-em, és olyan nehéz berúgni-rárúgni-megmozdítani mint az állat... tönkrement benne az az alkatrész, ami a berúgást könnyebbé teszi, az a kompressziós cucc a blokkban. Annak a nevét keresem, hogy egyáltalán tudjak találni alkatrészt hozzá a neten. Előre is köszönöm
Üdv.
Ha valakinek lenne esetleg eladó (125-250) CR, (nem kell pár éves, az érettet szeretem) legyen kedves jelezze nekem eladási szándékát.
Köszönöm.