{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5476048] 2018. 08. 04. 21:50
Pisticrf250
Szia. Végül is kiderült a hiba oka ? Ha igen legyszives írd le hogy mi volt az mert nekem is ez van most sajna . Köszönöm
[#5476027] 2018. 08. 04. 20:41
Pisticrf250
Sziasztok . A segítségeteket szeretném kérni . Most vettem egy crf 250 r - t 2005 . A probléma az hogy a Motorolaj szintem teljesen fent van a beontő nyilasnál, váltó olaj szint kevés ! Én színeigre saccolok , vagy blokkkozep tömítés . Ha valakinek volt már ilyen baja az legyen szíves segítsen . Élőkre is köszönöm
[#5476026] 2018. 08. 04. 20:41
Barna3456
Valaki tud mondani egy ajánlott gyertyahézagot cr 125 höz?
[#5474532] 2018. 07. 30. 8:07
Krisz34
Be lehet azt karburálni normálisra! Sokan úgy endúróznak cross motorrral, hogy folyamatosan ömlik az olaj a kipufogón, állandóan darál a gyertyát beköpi megáll! Pedig ha be van karburálva sokkal jobbat lehet menni vele! Pont ez a jó a 2t-ben, én ezért szeretem. A 38-as keihin pedig elég jól hangolható, csak kell hozzá egy pár cucc! Amig van otthon egy másik alapjáratid meg főfuvid addig felejtsd el. Kisebb karbit végképp felejtsd el!
[#5474511] 2018. 07. 29. 23:10
Waszeitung
Igen,rakhatsz rá a 38as keihin helyett rá 28 v 32 es karbit is,kisebbre is fúvákázhatod,viszont ne csodálkozz ha a szegény keveréktől megszorítod a motort. Felejts el ezeket a manővereket,vegyél rá túratankot / nem lesz olcsó / ,vigyél magaddal a hátizsákban egy ötös kannát,,pötyögj vele powernyitás alatt vagy add el és vegyél 4t-t..
[#5474275] 2018. 07. 29. 10:03
ktm-gs
Helló 1993 as Honda cr 250 hogyan lehetne a fogyasztást csökkenteni???? endurózni asználom nem pályán kabi csere?? vagy a fúvókák cserélje ?? jelen állapotba fő fúvóka 175 alapjárati 58 as keihin karbi van rajta
[#5471456] 2018. 07. 19. 15:16
Krisz34
Úgytudom gyárilag 8-as, de az a te esetedben erőseen felejtős a jelenlegi karburáció mellet! Ajánlom, hogyha crossmotorral enduróztok akkor legalább karburáltasd be rendesen, mert a gyári karburáció egyátalán nem a tögymörgős enduróhoz lett kitalálva, főleg 125-nél! Állitasd be!
[#5471431] 2018. 07. 19. 12:19
Rolicrf
Crf 450 re renndszer valakinek 08?!06306213508 ha valakinek van
[#5465783] 2018. 06. 27. 12:41
Barna3456
Honda cr 125 be milyen gyertát ajánlotok endurozásra? motoul 710 el van keverve a benzin 1:35 arányban és állandóan bköpi a gyertát mikor hosszabban ereszkedünk vissza a hegyről, eddig 7es gyertya volt benne most is olyat szeretnék visszatenni BRP7ES vagy BR7ES?
[#5463780] 2018. 06. 18. 23:05
thunderace
Köszi..
Akkor valszeg szerelési hiba...
Előtte nem volt vele ilyen gond.
Már a vizet ia csepegteti vízpumpa alatt a kis lyukon..
Ez is újdonság
[#5463764] 2018. 06. 18. 21:18
Pepex
szimering..
[#5463706] 2018. 06. 18. 14:43
thunderace
Sziasztok!
Crf450 2003 as gépemmel bajlódok.
Felújítás után, azt tapasztaltam, hogy összefolyik a váltó olaj és a motor olaj.
Motor olaj szinte fullon, a beöntő nyílásnal,váltó olaj persze alig valahol... Olajfolyás nincs,fűst nincs.
A magas szint miatt, a légszűrőbe is jutott olaj.
Mi lehet a bibi?
Szimering? Esetleg van valami membrán ami nem zár?
[#5460254] 2018. 06. 04. 20:34
r1skyke
hali. látom anno te is ezzel a kurva 450-essel szívtál, engem is ez szivat most...már mindent lecsekkoltam rajta, de semmi. neked kiderült mi volt a baj?
[#5460253] 2018. 06. 04. 20:34
r1skyke
halihó. olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy van egy teljesen újjáépített 04 450R-em, blokk, karbi, állórész felújítva, új gyertya...és az istenért sem akar elindulni a gyári gyertyahézaggal, rádugott tps-sel. ha lehuzom a tps-t, és leviszem 0,7re a gy.hézagot akkor nagy nehezen elindul, de alapjárat nem 100%-os, jobban melegszik, össze vissza durrog meg lángot dob...már végigzongoráztam mindent szinte...trafó, imp. jeladó, kábelköteg, test kimérve..minden a gyári értéken belül elvileg...egyedül az ICM-et nem tudtam lecsekkolni, de kiadja az áramot a trafóra, szal elméletileg jó.... Ha esetleg valakinek van vmi tippje, szivesen meghallgatnám. köszönöm a figyelmet.
[#5454905] 2018. 05. 16. 9:09
oli3120
Előtte utána kép , rengeteg munka és kitartás .
[#5449765] 2018. 04. 29. 13:36
crf250x
Nem, :(
[#5449036] 2018. 04. 26. 18:33
tkarcsi
A levegozteto cso vege nem log bele az olajba?
[#5449008] 2018. 04. 26. 17:38
newman3
Nekem lenne egy 2001.es
[#5447947] 2018. 04. 23. 22:58
crf250x
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék, ötleteket?
CRF 250x - ről lenne szó, ahol az alábbi jelenségek jöttek elő.
- váltókar tengelynél csepegett az olaj, biztos nem jó már a szimering ezért szimering csere, sok olaj nem volt már a váltóban így olaj betöltés.
- ezt követően indulás, de már megint olajszivárgás, elég jelentősen, immáron fent a kuplung tengelynél - elviekben nyomás nem lenne szabad itt legyen,
- a levegőztetők átnézése során a váltóba fújva - közben a váltó olajbeontóje kitekerve nem áramlott a levegő, kompresszor kicsit befujás, és utána áramlott a levegő,
- ismételten indulás, úgy tűnt hogy elhárult minden, pár perc alatt néhány kör megtétele után, a meleg motornál, álló helyzetben a levegőztető csőn keresztül tenyérnyi mennyiségű olajfolyás , csepegés, különösen álló helyzetben néhány full gázhúzás után, folyamatos olajfolyás.

Mi okozhatja ?

Előre is köszönöm.
Olajszint ellenőrizve lett, természetesen a váltóból hiányzik (egyébként szint alatt volt az újratöltés után, a blokkból minimális hiányzik)....
[#5446750] 2018. 04. 19. 22:37
Waszeitung
Pezsgővel is lehet tüzet oltani....
[#5446712] 2018. 04. 19. 20:43
lampard6
Sziasztok! Szerintetek egy honda crf 450 mennyire alkalmas endurozásra? Illetve milyen sűrűn kell újítani a motorját?
[#5446652] 2018. 04. 19. 15:43
8970NH
Sziasztok! Van néhány eladó alkatrészem 125 crhez, Wössner: 88-2007 évj. hajtókar, 97-2005 dugó. Dugó 23 ezer, hajtókar 33 ezer. Érdeklődj telefonon: 06 20 943 4337
[#5446416] 2018. 04. 18. 19:01
Ferenc1234
Üdv!
Van egy crf 450-em. Hidegen melegen jól indul, viszont ha eldőlök vele akkor onnantól megállt a tudomány, az apja faszáért se akar beindulni. 100-at kell rárúgnom ami kb fél órába kerül. Blokk most lett felijítva. Kompresszió van benne bőven. Hiána próbálom melegindítóval. Vagy aznélkül, majd szívatóval. Semmi nem történik. Néha pöffenegyet egyet. Valamint ha hidegen beindítom jár szívatón. Leveszem szívatóról és véletlen leáll, onnantól megint nem akar beindulni.
[#5446185] 2018. 04. 17. 22:54
Waszeitung
https://www.partzilla.com/cata...

Itt évjárat,típus szerint kikeresed a képes ábrákon az alkatrészt,mellett lesz a gyári szám majd azzal vagy felhívod vmelyik Honda képviseletet vagy nekiállsz a neten olcsóbb megoldást keresni,vszeg csak gyári megoldást találsz,így az sehol nem sokkal olcsóbb mintha megvennéd belföldön.
[#5446073] 2018. 04. 17. 20:42
konradd
na, pontosítok: akkor nem vezérműlánc feszítő lánckerék a neve, hanem vezérműtengelyen lévő lánckerék.