Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mostmár aztán tényleg itt vannak a képek:
Amúgy jól dolgoztál, szép munka! Csak szerintem meg kényelmetlen lesz, hogy ilyen magas a segge. ÉN is inkább visszaállítottam, mert kényelmetlen vol nekem, bár egy nehezebb ember alatt jobban összenyomódik. Szal remélem neked így jó! Mindenesetre szép.
Na azért én sem tétlenkedtem az utolsó hozzászólásom óta .
Átalakítottam a telómat, mert nem lett elég magas azzal a módszerrel sem ahogy mondtad.
Azzal kezdtem, hogy levágtam az alsó fület. Hála az égnek találtam pont akkora belső átmérőjű csövet, amit passzentosan rá tudtam húzni a teleszkóp aljára, úgy hogy 2-3 centivel hosszabbra hagytam, mint az eredeti hossza volt.
Aztán miutánn 2-3 centivel hosszabbra vágtam kapott egy 2 cm vastag pogácsát a cső végébe hogy erős legyen és a víz se jusson be, majd ehhez a pogácsához, és a cső széléhez lett hegesztve az eredeti fül, amit elötte levágtam.
Nagyából ennyi
Csináltam pár képet is, de nem lettek túl jók, mert este lett amire végeztem.
Azért felrakom.
Na, rakd fel a képeket had látom .
Ja és néhány kép elkészült állapotáról, a kipuff nem lett csak akkor még megcsinálva.
na mi a helyzet?
nincs mit
Aha köszi így már értem .
Na ha haza érek ki is próbálom.
Köszi!
Na ide kell átcsavarni, igy nem sokat látszódik hogy emelne, de a végeredmény az kb 5-6cm-es seggmagasodás. A kép még a szétszedéskor készült.
Nos, a tankot azt leszedtem, letettem a földdre, árral körbelukasztgattam egy téglalap alakú lukat, (nem végtam ,mert féltem h a benzin berobban a flextől) egy sík felületre letettem, egy darab fa, meg egy kalapács, és amennyire lehetett kiütöttem. Aztán kitörölgettem jól belülről, és vissza lett hegesztve egy darab lemez az aljára. Utána berakatam a homokszóróba lehomokoltam, majd kigitteltem és lepolíroztam. Utána jött rá a ráégetett festés. (szinterezés)
Akit érdekel, max 20, de 17 ezer körüli áron kompletten meg tudunk csinálni egy motort, homokolással, szinterezésel együtt. Aki többet akar tudni, szinterezésről, az dobjon egy mail-t az mzmotoros@vipmail.hu -ra vagy msn-en a svajcibicska@hotmail.com-on vagyok.
Ja boccs, túl nagy volt az elöbb a kép.
De most jó lessz remélem.
Na most így néz ki!
A tank fém tiszta és készül az átalakításra
Most néztem a tankodat, és ahhoz képest hogy hogy nézett ki, jól megcsináltad szerintem.
Hú figyu tudnál valami képet küldeni arról a segg megemelési módszerről?
Mert nem egészen tiszta, hogy hova csavarom be a csavart, hogy magasabban legyen?
Most nincs elöttem a motor, de ha hazaérek megnézem hátha rájövök magamtól is.
Ja és hogy csináltad meg ezt a hatalmas horpadást a tankon?
Mert nagyon szép lett!
Sajna az enyémen is van egy horpadás igaz közelsem ekkora de szeretném megcsinálni.
Igaz át akarom építeni a tankot, de azért nem bánnék néhány, horpadásmentesítő ötletet .
Köszi!
ja pont nem ezen a képen van
pont az hiányzik róla
amúgy a seggét egyszerű megemelni
van a kengyel amibe a központi rugóstagot kell rácsavarozni, ami egyben a sárhányó szerepét is betölti. Eggyel magasabbra kell tenni a csavart, én is így emeltem meg
A képen látszik is
kössz, a tank is így lett megcsinálva
ittt meg az alapozott réteg
ja és ilyen volt a tankom, és így hoztam el
És a hengerfej is szét volt repedve
mega telószár is görbe volt
Én oldószeressel fényeztettem, metálfestékkel van csinálva.
Szép lett a vázad!
Hmmm ,szinterezve lett a váz, vagy oldószeressel? én szintereztem saját magam az enyémet, van ismerettségem.
A képen nekem is félig volt összeszerelve+ a ráégetés utáni is ott van
Szeretném megemelni a seggét, láttam egy oldalt ahhol mutatták is a módszert, valami hasonlóval fogom megcsinálni.
És a benzintankot is át akarom építeni, mert az sokat dob rajta, és a hátulsó spoilert is.
Szóval így vagyunk
A kérdésem a következő lenne, tud valaki szerezni egy szervízdokumentációt a mociról?
Mert nem volna rossz, ha le tudnám esetleg tölteni valahonnan, mert eddig nem sikerült találnom
Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.
Ja és ha van valakinek, egy szép állapotu műszerfal burkolata, akkor az érdekelne!
Na, örülök hogy még működik az oldal :)
Rakok fel én is egy két képet a mociról, de ezek nem a leg frissebbek azóta már haladtam vele.

Tedd csak fel a kérdést!
különben van MSN címem, ha kell vkinek jótanács vagy csak akar dumálni svajcibicska@hotmail.com
Én eladtam a gépemet, nemrégen. Amit tudni kell róla: az olajadagoló egy nagy kalap szar, nekm pl túl sok olajat nyomot, úgy is hogy teljesen minimumra volt állítva. Ki kell kötni, és keveréket tenni bele, mert ha beszarik az adagoló, ami nem riteka mbx/mtx meg az adagolós motoroknál, akkor elég drága mulatság megcsinálni. Alkatrész?
Ne is mondd! nekem hengerfej kellett volna, potom HETVENEZER forint lett volna hozzá, ezért inkább megjavítattam. Az indexed meg azért külső, mert eltérő országokban eltérőek kicsit a szériák, és van ahol ilyen, van ahol olyan. És csak akkuval működik, mivel a dinamó váltóáramot termel, annak pedig egyenáram kell, szal aksi kell bele. Bontó? én annó végigkérdeztem egy jó párat, de sehol nem volt hozzá cucc. Nekem kellett volna két oldalidom, és HARMINC ezer lett volna darbja BESZERZÉSI áron. Szerencsére nem kell soakt költeni rá, így nem vészes semmi. Kivéva h vmi komolyabb dologról van szó, pl nekem a tárcsafékhez kellett volna gumidugó, nem lehetett kapni, csak felújítószettben, 25 ropiért. Visszatérek, a jó öreg ETZ-khez.
Szerettem a vasat nagyon, de nagyon drága az alkatrész hozzá.
Na ha kérdés még van, keressetek!
Sziasztok!
Él még a topic?
Mert nekem is van egy MBX-em, amit most újítok fel, és lenne néhány kérdésem.
És ha van valkinél alkatrész, akkor az is érdekelne. Köszi, sziasztok!
Üdv mindenkinek!

Én most vettem meg az MBX emet ami 92 es évjáratú, és eddig csak + tapasztalataim vannak vele. Szerencsére. Már túlestem egy defekten én egy első fékpofacserén is. Pedig csak két hete van meg. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mik azok a fontos dolgok amiket tudni kell róla? Például ezt az utolsó bejegyzést nem nagyon értem itt ezen a fórumon. Aztán meg láttam hogy a többieknek az index be van építve a hátuljába a mocinak. Nekem meg nincs ott, hanem kifele van feltéve, szal nincs beépítve. Amúgy az indexek ugye csak aksival működnek, mer nekem nincs benne, és a tulaj akitől vettem azt mondta hogy az csak azért nem megy mer nincs benne aksi. Végül is első tulajtól van a gép. Csak falun használta, szal motorikusan elég jó állapotban van szerencsére! Azért ha esetleg tudtok valami bontót, ahol lehet hozzá kapni alkatrészt akkor azt írjátok már meg nekem. Mer kéne egy berugótengely. Voltam Honda márkakerskedésben, és ott azt mondták, hogy természetesen MINDENT tudnak hozzá hozatni 2-3 napon belül, de azért szerintem az nem a legolcsóbb megoldás lenne! Mer azért szerintem bőven kiveszik belőle a részüket. Aztán a válaszokat előre is köszönöm! Ja és még valami nincsen MBX es klub? Na így végezetül pedig itt egy kép az én gépemről is!
Srácok! Kösse ki mindenki az adagolóját (és a szívócsonknál a csövet dugaszolja be)!
Én már megtettem még régen, de haverom nem hallgatott rám, és egy éjszaka behalt az adagoló, és az alső tűgörgő szétdarálódott, és a darabokat feltolta a henger és a dugó közé!