Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi srácok az infókat.
Szia. Cbr 600 f-ről váltottam vteces Vfr-re. A régi motoromtol kényelmesebb. Megszokást igényel mert ugye v motor nem soros. Alacsony fordulaton vibrál nagyobb motorfék. Szoknom kell még de bejön. A súlyát menet közben nem érzed, csak ha tolod.
A súly nem akkora tényező, mert a Viffer nagyon el van találva, éppen ezért nem is kell rá kormánygátló. És szerencsére nem is sportmotor így inkább derékból tartod magadat mint csuklóból. A motor karakterisztikája a nagy különbség, nem kell szétpörgetni mint egy Fazert. Két személlyel nyomatékból simán tudsz előzni, nem kell visszakapcsolni. És szebb a Viffer....
Menet közben nem érzed a súlyát, nagyon kezes, Vegyél 800X-et, ha a kényelem fontos.
Van közületek valaki,aki fz6 ról váltott vfr re? Engem a változó szelep vezélésű modell izgat. Tudnátok véleményt mondani róla? A súlya,ami picit zavar. Illetve mennyire kényelmes?
Sziasztok. Eladó...mert nálam csak porosodik....
A túra folytatódik... .
Szia!
Köszönöm szépen!
Hervadásról szó sincs!
Most nézem micsoda szerencsétlen alak vagyok.
Mindenhol 6-os,8-as társaság ül az asztalnál (motorral),én meg egyedül.
Na de nem panaszkodom, már megszoktam.
Látom elhervadni nem fogsz! Jó gurulást!
Sziasztok!
Szlovén szezon kezdő gurulást tartok.
Hoppá.....tényleg nem működik.....majd rákérdezek.
Sziasztok,

valaki tudja, mi lett a fórummal? :)
A 1998-2001 között gyártott VFR800fi volt az utolsó motorom több mint 5 évig. Kényelem szempontjából két dolog volt nálam átalakítva: a kormány és az ülés. Mindkettő bőven megérte. A kormányátalakítás nem csak kényelmet hoz magával, hanem jobb irányíthatóságot a lassúbb városi haladáskor, vagy a motor tologatásánál. Az ülést a somotokarpit-nál alakíttattam át, és tökéletes lett. Szerintem sokan nem gondolják, de az utas testhelyzete is kényelmesebb mint sok más motornál (bandit, fazer, hornet ilyesmik), mert a lábtartó alacsonyabban van, és így nincsenek az utas térdei annyira fent. Egyébként a motor maga nem összehasonlítható egy sor négyessel, nagyon más érzés, kb. olyan mint a kocsiknál a benzines és a dízel (persze némi túlzással). Csak azért adtam el mert betegség miatt felhagytam a motorozással, egyébként meg sem fordult a fejemben, hogy lecserélem (főleg nem sornégyesre). Próbáld ki mindenképp ha felajánlottak egyet, és szerintem tudni fogod miről írtam.
Még csak lehetőség öert kínáltak egyet, de a kényeéem hiánya miatt elvetettem viszont ha van kormánymagasítás akkor újragondolom, kösz a felvilágosítást.
Az enyém ez a formátum:
https://www.ebay.com/itm/Super...
Igen, van rá lehetőség. Spiegler, ABM, LSL gyárt ilyen szetteket. Nem olcsók.
pl: https://www.ebay.com/itm/Lsl-S...
Ilyesmi áron mennek a többi márka termékei is szettben. Nekem van egy használt szett (spiegler magasító, ABM 0229 kormány) amit még lusta voltam eddig hirdetni. Ha érdekel voda-618-nulla-321. Persze ha jól néztem a videódat és 800 fi-re kell.
Érdeklődnék, hogy a 800-nál van valami lehetőség "túrakormányosítani"?
Köszi,találtam is!
Bocsánat! 1990 évjárathoz!
Sziasztok! 2000- évj vfrhez tud valaki idomokat ? Elsősorban fejidom és környéke kellene! Köszi!
A tesztalany egy vfr800fi 2001-es modell. Gumicsere után azt tapasztalom hogy súrlódó hangot produkál az első fék és intenzív fékezés után a jobb oldali tárcsa jobban is melegszik mint a bal. Megnéztem mindkét tárcsa középen van ....elvileg ok kellene legyen de mégis súrol és melegszik. Valami ötlet ...a tengely ide oda tologatása nem segít .... tárcsa nem üt fékpofák közepes kopásúak .... fékerő rendben .....hátsó fék pedál kicsit kemény (duál rendszer miatt jelzem)
Köszönöm srácok ! A 5/21 W izzó miatt én is arra gondoltam hogy ez gyári lehet. Amúgy Amerikában vásároltam és itt is szándékozom használni csak fúra volt ... igazából csak szürkületnél szembetűnő
Normális!
Haver is ilyet vett,valami amerikai változat.
Szerintem lehet nórmális.
Régi cbr 1000f-en találkoztam már ilyennel, és 100%gyári volt.
Ha zavar kösd le az 5w szál vezetékét.
Vizsgán lehet szólnak érte ha világít.