Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még nem jött meg :(
Még mindíg azt írja, hogy függőben....
Ment! :)
Szia!
Az enyémre is tudnál küldeni, mert én is próbálkoztam korábban.
Maradt a 77.Tag. Nem látok új csatlakozót.Képet egyből dobj fel ha sikeres volt a felvét! Köszi :)
Visszajelöltem kösz!
emailre sikeresen ment a behívó :)
"Nincs jogosultságod arra, hogy ezt a személyt újra meghívd ebbe a csoportba."

Vagyis... úgyse tudom. Tegyétek meg h még egyszer rányomtok. Megkérdem a kollégát hátha tud intézkedni.
Nem látok egyetlen jelentkezőt sem... utána néztem. Adjatok emailt... küldöm a meghívót :)
oda én is kértem, de nekem sem történt semmi.
Köszönöm!
Köszönöm! Egyébként a faszbukos VTR SP HUNGARY, csoportba hogy lehet bekerülni? Kértem a tagságot ,de még nem kaptam meg(kb 1 hónapja)
Gyönyörű a gép!
Teljesen pöpec! Gratula! :)
Viszont! Szelephézag ellenőrzés 20ezrenként írják,hogy ajánlott,ugyanis semmi előjele ha gebasz van vele ,egyszer csak jön a krack!!!
Ezt előszeretettel mindenki elfelejti a fogaskerekes vezérlés miatt(holott semmi törvényszerű nincs benne)! Ugyanakkor hozzátenném h 60e km után is vannak olyan példányok ahol egyáltalán nem kellett hézagot állítani!!!
Ilyen elemekben nincs eltérés!
Mondok jobbat... a kuplung is cikkszám szerint ugyanaz a SP-1 Sp-2ben.
Idomokban sincs semmi különbség.... Motorfelépítés is ugyanaz. Váltóban dettó!
A befecskendezésben és értelemszerűen az ezt vezérlő computerben van eltérés.
Ez a vezérlés nem lazul meg. Ha jól van összerakva, akkor karbantartás mentes.
Megnéztem a gyártó honlapját, Jó SP1-re is, az undertail!
de ezen akkor nem kell állítani nem lazulhat meg avalami?
Sp1-re is jó lehet az undertail?
Ha működik a motor akkor jól van beállítva.

Talán ezen a képen látszik a legjobban.
Köszönöm. És hol lehet megnézni, hogy jól vannak e beállítva? Az undertailről tudnál olyan képet felrakni ahol motoron van?
Ma este felé kereslek, skypon!
Köszönöm mindenkinek! Valószínűleg a galaxis legboldogabb embere vagyok most, legalábbis így érzem

Ahogy ígértem, itt vannak a képek az undertailról. Motofairings típusú, egybe épített ledes helyzetjelző féklámpa és irányjelző, és egy lézerrel vágott egyedi Honda logós rendszámtábla tartó. Kb. 1000-1500km-t futott, gyakorlatilag új. Irányára 25 ezer. Nekem szimplán nem tetszik.
Fogaskerekes.
Sziasztok!

Az sp1 vezérműláncos?
Gyönyörűűű! Gratulálok!