Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Nekem is egy xr125L van, szeretem nagyon csak gondolkodom azon, hogy lecserélem, mert gyengének tartom. Vettem rá kisebb lánckereket és nyitott dobot is, segített valamit, de szerintem nem az igazi. Az lenne kérdésem, hogy milyen és mekkora fúvókákat tettél a karbiba, ill. hol szerezted be.
Köszi!
xr400-hoz keresek bontott blokkot vagy blokk alkatrészeket (váltó)
levy.varga@gmail.com
Szia! Nekem is honda xr 125l tipusu mocim van és van rajta cross gumi és kíváló terepre is mert könnyü forgatni nekem még nagyobb fúvokák vannak a karbiba és megy mint a golyo és kamu az hogy a 125 2t oda veri azt tapasztalatból mondom de az is attól függ hogy melyik típus az aprilia az tuti hogy odaver de mondjuk dt az soha. Ja és nekem még van rajta egy marha nagy kémény is ami amúgy eladó. ha érdekel akkor kérésre képet is küldök.
A wiseco dugokról tud valaki bövebben pl:mit müvel a kis 400-as xr-el , és mennyibe kerülnek?
uton megint mas mer hosszuk az attetelek NSR motor van benne akkor nem csoda,de nem jo mer hosszuk az attetelek vannak benne es gyenge emelkedokon vagy 2 alatt.
nerohogtess CRM 4 liter,ha mien karbival 16-ossal,siman 8-at ha kemenyen terepezel vele.
Sziasztok!
SOS! Sürgősen keresek Honda NX 650 Dominatorra önindítót! Ha valakinek van eladó, vagy esetleg tudja honnan tudnék bontottat szerezni, akkor légyszi írjon!
Előre is köszi!
Richeekee
125xr egy rakás fos
haverom bratyója kb 2-3 éve vett egy olyat futárkodáshoz
elmentünk egy kicsit motorozni vele
haverom jött az xr el
én emg haveromnak a 89es 80as!!! DT jével
ja és legyorsultam a 2004es xrt
a 250es az annyi mint 125 2t.....mondjuk crmnél erősebb de nem sokkal.utána inkább 400as gépet vegyen szentem
oké, köszi, akkor mondom, menjen inkább annyiból jogsizni nagyra, s ha mindenképp 4T akkor xr250vagy 400 vagy dr
crm és xr? ne röhögtess már... 125 4t az annyi mint 50 2t.... 125 2t dupla olyan erős és a crm szentem 4 liternél nem eszik többet...bezzeg az rx a kis 6-7-8 literével ne merje lecserélni. az nem terepre való hanem utcára.
Tapasztalatból beszélsz?!
A rigámon 10cm, nél nem volt nagyobb a hátsó rugóút, terepen mégse koppant soha! BETONKEMÉNY volt! ismerem a csajt, csak lazán-endurózik, s nem szokott krosszozni (még nem láttam ugratni, nameg gyilkolászni azt a crm-et nála)

Az nem motor,hanem talicska.Városban Aból B e jutni tökéletes 2.5liter benzinnel.Másra nem jó,jó persze biztosan otthonosabban mozog terepen mint egy hayabusa,de nézz már rá az elso villáira..... elkap a röhögés,amikor egy 20centis ugratón rögtön felkoppan......
hali! az új XR125l sztetek bírja a sarat krosszgumival? egy csajszi olyanra akarja lecserélni a crm 125öt, mert nagyon csábító neki, hogy 2-2,5 litert kajál, és csak benzint, és négyütemű, és új (1,5éves), és tökhivatalosan mehet A1-el
szia nem azt mondtam,hogy vakítasz hanem azt ,hogy szakmailag ez egy nagy faszság !! bocs, hogy megszólítottalak ez ügyben de nem bírtam megállni mikor véletlen megláttam
én is olvastam keletnémet könyveket régen pl. a trabant könyvbe ilyenek vannak, hogy gyorsulása kielégítő, útfekvése kiváló de ez ne késztessen bennünket könnyelműsködésre!!!!
komoly a story......
nagyapám 82es simsonjához való szürke kezelési könyvéből merítettem( még rajta van az áfészos eladási pecsét is) ha nem hiszed, járj utána!
A nagypapinál tavaly bukkantam rá. Kb 4éve én is ökörségnek tartottam, mikor az egyik szki-s haverom előállt az ötlettel, hogy szétszedi a blokkot, mert ez van a kezelési könyvben, mondanom se kell, a blokk vmi szerelőnél végezte!
Nem érted te zseni minden évbe ki kell szedni a mocikból a dugót és a gyűrűket majd a rozsdát el kell távolítani......benzinnel




ez igen köszönöm a tanácsot megyek szétszedem a motrokat.....

azt szeretném még kérdezni hogy autonál is kell ez a művelet....a megovás érdekébe.....

(simó kézikönyvében még :,, minden évben szedjük ki a dugó+gyűrűket+távolítsuk el a rozsdát", ennek a mellőzésére van, hogy beléocsolod benzinnel)

gyerekek mi ez afaszság??????
Forgasd a berugókarral olyan helyzetbe a vezérműtengelyt, hogy az összes szelep zárva legyen. A rugók tehermentesítése végett.

Üdv.
ja, csak semmi lakótelep, sőt még a gép sincs túl közel most hozzám:)
amúgy télre letételkor milyen alap műveletek elvégzése ajánlatos? kívűl-belül
simán inditás előtt forgasd át szivatóval nyélgázon ,dekompresszoral, egy párszor és utánna indisdt
IGEN! hidegen majd" minden Honda nehezen indul, a négyüteműeknél még nehezebben(nehezebbnek érzed), télen is járasd legalább hetente 1 kör a lakótelepen, ha nem jeges. Vagy átjáratod párszor úgy, hogy szivatót rá, gyujtás semmi, ezzel lekonzerválod a dugót, s nem fog annyira korrodálódni, mintha nem csináltál vna semmit.
(simó kézikönyvében még :,, minden évben szedjük ki a dugó+gyűrűket+távolítsuk el a rozsdát", ennek a mellőzésére van, hogy beléocsolod benzinnel)
szerviz-szelephézagok beállítása-karbi tisztítása,egyebek-moci zsíros:)
Szept-ben vettem egy 2 éves XR400-at, elég nehezen indul hidegen. Mondják h rá kell érezni, ki kell tapasztalni, csak nemtom még hova tapasztaljak...
Mindegyik ilyen, vagy mi lehet?? Tapasztalatok??