Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok 400-as XR-t lehet A korlátozott jogsival vezetni?
lehet szelepszár szimmerin is ha kihúzatod, majd visszaengeded a gázt és csak akkor lök ki füstpamacsot akkor csak a szimmering cserés ha mindig füstöl szerintem fúrni kell.
sziasztok! ha kéken füstől a motorom(nem csak hidegen) akkor az egyből azt jelentheti csak, hogy dugó+gyűrű csere? más oka esetleg? amikor húzomneki rendesen akkornem füstől. csak ha gyengéden megyek vele.(itt érts: max 40-50 km/h)
hellotok elfelejtettem, van honda mt-hez elsősárvédő tartó. szép, kép kérésre
Üdv,

Jöttem a szokásos segítséget kérni egy Xl600RMG-hez :) Vezérlésem már hibátlan jelentem! :D Olajzásom is működik már mint az óra! :D DE örülhettem a sikernek vagy 3 hétig... most jött egy olyan problémám, hogy mendegéltem szépen 140el óvatosan a homokban és egyszercsak elment a műszerfalvilágitásom... ezután gondoltam megállok és megnézem nem-e leesett az akksisaru (fordult már elő), de hát nem... gondoltam megyek tovább, öreg akksi lehet most f*sta el magát. Aztán még kb. 5 perc motorozgatás után 4-5ezres fordulatszám tartományban történt, hogy elkezdett a motor durrogni, aztán meg is állt. Azóta csak alapjáratom van, de az hibátlanul. Amint egy legkisebbet is mozditok a gázon durran vagy kettőt és leáll. Elsőnek hát mi is lehet ez, nézzük meg a karbit, hátha csak véletlen egybeesés egy karbidugulás és egy akksivég között. Ez az elképzelés nem jött be. Keresgéltem hát tovább, olaj ki, dekni le nézzük a gyújtásjeladót. Újabb sikertelen próbálkozás ugyanis egy hibátlanra cserélve sem értem el javulást. Gyertya gond szintén nincs mert egy vadonat újjal is ezt játsza. Ezután már kínomban vmi testelés után átbogoztam az egész kábelezést, de szintén semmi hibára utaló nyom. Sajnos trafót nem tudok kipróbálni másikat, mert az nem áll rendelkezésre, de szerintem nem is ott van a gond. Nagyon megköszönném, ha valaki megtudná mondani, hogy mi a búbánat lehet még amiért ezt csinálhatja :) Teljes tanácstalanság van :S

Előre is köszönöm,

Hipsz.
hellótok. honda mt-hez, (de jó más tipushoz is) hátsó index tartók eladók. tökéletesek. ajánlatért adom!
már csak 350 ezer az xr-em akit érdekel írjon motorikusan teljesen új minden alkatrész és doboza megvan teljesen jó állapot vigyétek
Itt vagyok már! A levegőcsavarnak persze hogy van jelentőssége, hogy hogy áll. Ezzel a csavarral állítod az alapjárati levegő mennyiségét az alapjárati üzemanyaghoz. Service manual szerint ez teljes becsavarás után 3/4 fordulat kifelé de ez szerintem csak Japánban a gyárban volt jó (mindenesetre azért kipróbálhatod lehet hogy jó lesz, nekem nem lett) A fúvókák a sok év alatt (attól függetlenül, hogy nem látszik rajta) bővültek, de ettől még be lehet állítani a motort csak szerintem a gyári értékek csak tájékoztató jellegüek. A suber az állítócsavartól szerintem nemtud elkopni:
- a suber a karburátor házban mozog a csavar csak azt szabályozza hogy amikor a gázkart visszaengeded meddig nyomja vissza a tűt a főfúvókába
- az enyémben a suber valmi teflonos bevonattal van ellátva ez nem nagyon kopik, nem csörög mint az MZ-k ben annakidején
Egyenlőre csak azt tudom javasolni, hogy próbálgasd állígatni a karburátort
- levegőcsavar
- ha van másik alapjárati fúvóka
- a tűt próbáld áttenni
További jó harcolást!
Ja! ha van ismerősöd aki az E-bay-ről tud rendelni akkor ott van fenn több uj karburátor 30 dollár az ára
Szia hát a gyújtással nincs gond próbáltam erős rugót másik jeladót,röpsúlyt,stb-nem az a gond.A suber a karbiban el van kompva az állítócsavar elkoptatta neked milyen?Ez lehet,tudok-e szerezni mert a bontósok nem bontják meg a karbit,újat nem tudom honnan lehetne,légyszi segíts,ja meg karbi levegőállítócsavarnak van e szerepe hogy álljon?
Sziasztok akit érdekel eladóvá vállt motorom,,160e-ft irányárral!Irjatok és majd megeggyezűnk,A motor kifogástalan állapotban van ,
Helo,hát a karbi nem nyert mert tök tiszta volt,és van egy tartalék az is ugyan úgy viselkedett,azt nem tudod véletlen elöl az alsó levegő csavarnak hogy kell lennie?Nos tehát a szelepeket is beállítottam,én arra gyanakszom hogy az előgyújtás szabályzó túl hamar kinyit mert szerintem gyengék már a rugók,ha tennék bele két erős rugót akkor talán lenne nem?Szerinted?
Helló!
Először is a szelepek, felső holtpont, mindkét szelep zárt állapotban van service manual szerint szelephézag 0,05mm mindkét szelepnél, ha nem csináltad még érdemes valami autószerelőre bízni mert a 0,05-ös hézagmérő baromira vékony nehéz vele boldogulni. Aztán a gyujtás ha beindul a motorod csak stroboszkóppal tudod megnézni, hogy hol szeretne igazibol gyujtani ezt úgy látod meg, hogy a rotoron és ajeladón is van egy vonal, motor beindít stroboszkóp feltesz és akkor jó a gyujtásod ha a két vonal egyhelyre esik (nekem speciel nem sikerült így beállítani ) szóval ha látod hoy hogy állnak egymáshoz képest a vonalak az alaplapot utánna állítod abba az irányba amelyikbe kívánja. FONTOS a rotor és a jeladó között is be kell állítani a hézagot azt hiszem a jeladót tudod fentebb és lentebb állítani a hézag 0,3-0,4 mm legyen. Alapjárat ügyében nézd meg az alapjárati fúvókát is mert ha sokszor szedték szét az is lehet probléma (csavarhúzoval könnyen szét lehet díbolni). Asszem egyenlőre ennyi, ha van valami szólj bátran
Helló
u.i.: Yamaha Belugá-hoz keresek karbit ha tudsz valamit szólj légyszi
Helo segítségre lenne még szükségem,az érdekelne a szelephimbákat hogy lehet beállítani pontosan,illetve a gyújtást,mert sajna nem ismerek senkit akinek sikerülne,én kisérletezgetek de nem az igazi a motor,nincs alapjárat meg ilyenek... légyszi segíts!
Köszönök szépen mindent!Újra dübörög a gép immár eredeti gyújtással!Még a szelephimbákon állítunk és a karbin aztán kis világításkötözés,láncszett és máris olyan mint egykor!Ha segítség kell szólok mindenképp,mert néha elkel még ha ilyen vezetékek miatt is... Köszi!
Akit érdekel egy motorikusan tökéletes Xr 600 az írjon képet küldök új kuplung tavaly fúrva új dugó vezérműlánc feszítő fogaskerekek stb ára 390. 1993-as
Helló. keresek honda xr 400-ra dekorszettet( matrica, idomok). 98 évj. melyik cr/crf idomok illenek rá?
Szia igen erről van szó nagyon rendes vagy köszi remélem sikerül és fél év után ismét dübörög a kis honda!Amúgy azért szeretem mert 100 km-t megyek vele 1000 ft-ból kb.De már hiányzik neki is állok!Köszi mégegyszer majd írok mi a helyzet!
Mielőtt teljesen lehülyéznél leszaladtam a gariba és csináltam néhány képet arról is amit igazából szeretnél.
Ha még mindig nem stimmel v.mi csörgess meg holnap, mert valószínűleg benn hagytam a telefonomat a munkahelyemen és ma már nem hiszem hogy bemegyek érte, vagy az is lehet hogy elhagytam hazafelé motorozás közben, mindenesetre a számom: (ha még meg lesz) 30 742 0579
Na szóval ehhun vagyok-e. Itt a másik oldal, amit feltettél gépet az nagyon zsír.
Szia nagyon rendes vagy köszi!
Előrelátó voltam és mindkét oldalt lefényképeztem amikor leszedtem a tankot ugyhogy du. feldobom.
Helló, 83-mas XL 600r be mennyi olaj kell, (kezdő hondás )
ha jól tudom 2,5 liter, de én má nem hiszek az előző gazdájának
előre is kössz
Szia bocsi de most utálni fogsz,sajna rossz oldalról fotóztál,tudom h le kell szedni a tankot,és hogy sok meló,sajna nekem a motor jobb oldalán azok a vezetékek kellenének amik egyenest a tilisztorba mennek,a rendjük kellene bmeg a színük,h lássam melyikre mi megy,tehát ami a jeladó felől megy vezetékek,valahogy meghálálom,ha kell alkatrész segítség ilyesmi,fontos lenne mert senki nem tudja itt felénk,Köszönöm
próbáldd meg más formátumba elmenteni
pl.:jpeg-be