Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok!
Bár én a felújításban hiszek inkább...
Nagyon köszönöm de majd kiveszem és megnézem a telot és ha nem jó a csillapitása majd kereslek csak az a baj hogy tél van most nincsen rá keret .
Igen,de ha nincs meg a gáztöltet,akkor nem nagyon találsz elég erős rugót...Mivel a gáz is rásegít a rugóerősségre.
Például az Africa rugóstagon a rugó puhább mint a Domi rugó... Nekem mikor az Africa tagból kiment a gáz még a legerősebb előfeszítéssel is egy személlyel beleért a sárvédőbe...
Felújítás után éppen csak egy picit van rátekerve,és még sohasem volt ilyen gondom...
Próbáld ki amit írtam,és ha úgy van ahogy gondolom,akkor inkább újíttasd fel,vagy vegyél egy jó bontott darabot...
Ha érdekel nekem van egy bontott,95-ös évjárat-ig.
pont erre jó a plusz előfeszítés
kicsi pénzért nagy öröm
Bocsi én nem a csillapitásra gondoltam hanem ha nem erösebb rugót szeret bele rakni a hondánál a rugo szine szerint van a keménység ugy tudom ebbe kérek segitséget.
De gáz is van benne... Legalábbis,ha jó.
Próbáld ki,hogy leveszed a rugót,és ha jó a töltet,elég nehéz összenyomni,és magától szétcsúszik.Konkrétan a 70 kilómmal elég rendesen rá kellett feküdnöm.
De egyszerűbb próba is van...A rugóelőfeszíttést a legkisebbre veszed,tehát úgy ahogy a legpuhább,és sztenderre állítod a Domit.Ha megvan a gáz mennyisége,akkor nem ül össze annyira,hogy el akarjon dőlni a túloldalra.Ha nem áll meg,akkor sajnos felújítás...
egy olyan műanyag baszás 700 ft volt 3 éve aztány olyan fasza lett a ténéré hátulja mint egy álom(teli nagycsöcsű ribikkel)
Tegyél bele Africa Twin központi telót.Múltkor hirdette itt egy srác,ha érdekel szólok neki.
attól még lehet benne gáztöltet......bár fingom nincs milyen a honda rugóstag
szedd ki, vedd le a rugót és nézd meg mit csinál
ha van csillapítása akkor faszaság van, ekkor megéri mókolni vele
elsőként próbáld mi azt hogy a rugó alá beteszel egy kitámasztás avagy plusz előfeszítést kinek hogy tetszik
mérd meg mekkora az a táv amit a tudsz feszíteni rajta gyárilag(2-3 centi lehet) ekkora magasságú dolgot érdemes betenni, mivel ha mégsem jön be(keménypattog ráz) nem kell ismét szétszedni csak letekerni minumumra
olyan vastag karikát kell betenni mint a rugó
most érkeztünk ahhoz a ponthoz amiért már sört is kérek
elkocogsz valami multihoz és veszel egy sajátmárkás konyhai anomáliát, magyarul egy műanyag vágódszkát
a lágyabbik anyagot válaszd nekem teszkós van fehér színben de ha igányes vagy és nem sajnálod a pénzt lehet venni motorhoz illő színben is(3-4x annyi pénzért, de még mindig olcsóbb mint esztergályossal bajlódni)
körzővel megrajzolod a külső belső átmérőt aztán dekopírfűrésszel kivágod, ha nincs akkor fúróval kifurkálod ésa kár egy késel megfaraghatod szépre
az a lényeg hogy nem szabad addig előfeszíteni amíg a rugó összeül, szóval kicsit érdemes számolni mielőtt nagyon betekered
szóval jössz pár sörrel, nem kell kapkodni, mert télen nem szeretem a hideg dolgokat, a meleg sür meg némileg buzis
Én értem de a nx rugóstag csak olalyos csilapitásu
Üdv!
Valószínűleg,az a baj a rugóstagoddal,hogy már nincs meg benne a gáztöltet...
jó napot kívánok olvastam a fórumot hogy dominátorol is van beszélgetés nekem is van egy szép állapotú, de van egy olyan bajom hogy a központi rugó nagyon össze ül két személy alatt erröl szeretnék tanácsot kérni hogy az xl vagy xr rugolya beépithető vagy milyen lehetőség van köszöm elöre is.
tömítésnél vastagságra voltam csak kíváncsi...de ha gyári vastagság akkor ott nem lehet gond
állítólag meg tudják jól csinálni a tengelyeket de ez afféle mende monda mert senki se volt még aki elmondhatta volna mennyire jó lett vagy mennyie szar...
stage 1 van bent nekem is semmit sem változott a hangja
..ami a képen van tengely az kuka
gyári az 3 különálló lemezből áll, a prox meg a képen látható. (első kép) Mivel a prox új volt, benne volt a készletbe gondoltam akkor már azt rakom be, de most majd szerintem a gyárival teszem össze. Vastagsága mindkettőnek 1mm.

-----

Néztem a gyári meg a hotcams veztengelyeket, már szemre is azért elég nagy különbség van a bütykökön. Arra gondoltam ki kellene majd próbálnom a gyárival mert youtube-on ilyen hasonló zörgős videók alatt sokan írták hogy a nagyobb, más bütyökprofil miatt lesz ilyen hangosabb, zörgősebb a vezérlési mechanizmus. Csak a gyárim kicsit meg van kopva, teszek fel képeket róla. Ez így már teljesen kuka? Vagy ezt rendbe lehet még rakni rakatni? Vagy olyan drága egy rendberakás mint egy új?
prox-al volt összerakva, de van hozzá gyári is.
már kérdeztem régebben gyári hengerfej tömítésed van?
Ha újra egybe lesz megpróbálom majd az általad leírtakat is feltétlenül ha nem lesz jó ;)
Ahogy gondolod...Nekem volt ilyenből kettő is,meg javítottam is xr-t többször és mindíg a leírtak szerint állítottam a szelepeket.csendben volt,és el sem égett. Hogy honnan(kitől)kaptam az instrukciót a hézaggal kapcsolatban már nem emlékszem,de hogy jó volt az fix.
Egyébként ehhez a veztengelyhez ami nekem van hotcams. a gyártó 0.13 és 0.15mm-es hézagot ír elő, de azzal végképp betonkeverő hangja lesz.
Gyári érték 0.10 és 0.12mm (+-0.02) Amit szerintem te mondasz az az amerikai mértékegységhez tartozik (0.004 és 0.005)
Ja majd elfelejtettem. Adott érték 20celsiuson értendő,és célszerű órával mérni hézagmérő helyett.
Üdv. A probléma a hézaggal van! A 0.10-0.12 a duplája mint kéne.Elvileg 0.04-0.06 a gyári érték!Annó volt ilyen motorom, és azt kell hogy mondjam ennyire finoman csendben járó motort még nem igen gyártott más cég. Márha minden jó.
Nálam 100% hogy melegen megnő a hézag, kb 0.10-el biztos nagyobb lesz.(Szerintem ezt kéne valahogy kideríteni hogy mitől van mert szerintem innen jön a probléma) Fogalmam sincs hogy gyári-e a szelep vagy hamisítvány (már ezeket is hamisítják? :D) Én ezekkel vettem már. Mármint szerinted mi ver bele? A dugattyú a szelepbe vagy a dugattyú a hengerfejbe ahol látszik a szélén az a fémes csík?

Talán megkéne próbálni egy vastagabb hengerfejtömítéssel hogy pár tized mm-el magasabban legyen a hengerfej a beleverés miatt? bár szerintem nem ér össze semmi mert a dugattyún még a koromrétegen se látszott semmi, de lehet hogy ez még nem jelent semmit)