Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Nekem az Xr 600-ban égett ki mindig, pár naponta cserélni kellett.
Rázkódást sikerült megoldani egy kis szövet darabbal a foglalat alá, utána semmi baja nem volt.
http://www.feeldo.net/1pcs-car... Nekem ilyen van bent ezt nem tudja megölni a rázkódás
Szevasztok!

XR400 -at keresek megvételre!
Csak rendszámos, rendben lévő példány érdekel.
nekem is mindig kiégett, volt hogy induls előtt vettem észre hogy nem világít, pedig előző este még jó volt
faragj bele egy ledes cuccot, de ne a bolti led izzót mert az is szétmegy
nekem valami ilyesmi a helyzetjelzőm a ktm-ben: https://www.hestore.hu/prod_10...
ugyanúgy benne van a 21/5w izzó csak az 5w része helyett a leg van bekötve egy ellenállással
egy kis nyáklap vagy ha nincs akkor ez az olvadós virágboltos ragasztóval be lehet állítani hogy láthatóan világítson
vagy befaragsz egy ilyet :http://webaruhaz.permanent.hu/...
ha nem elég fényes akkor többet
vagy 12v ledszalagból vágsz bele
stbstbstb
sziasztok. xr 400 asomba folyton kiég a hátsó lámpa, olvastam itt fórumon olyat hogy nagy rezonanciát kap és amiatt. lehetséges hogy emiatt? én feszszabra gondolok vagy ellenálló tekercsre. ha igaz hogy a rezonancia miatt akkor ti hogy csináltátok meg hogy ne égjen ki?
Köszönöm. Eszméletlenül füstöl most azon gondolkozok hogy megérie fel újitani
A fő típus hibája az a szutyok dupla karburátor ha raksz rá egy domi hengerfejet karbival együtt akkor fasza géppé válik
Sziasztok mi a velemenyetek a honda xr 600rol?(rfvc ) es vannak tipus hibai?
A dominátor karbija egy igen jó vákum karbi,főleg mivel 42mm es torok átmérője van.Csak egy hátránya van,hogy nem állítható benne a súber tű.
Gátrepedéssel vettem..."Fura karbival nem volt gondom kb 40e km alatt...A "béna" légszűrő miatt csak nagyon extrém esetben szív vizet a blokk...Ami esetleg bemegy,az ki tud folyni a légszűrő házból...10 év,és 100e km alatt nekem annál a tengelynél sohasem jelent meg olaj...A CDI csere viszont megvolt...
gátrepedés, "fura" karbi, nagyon béna légszűrőbox, és folyatja az olajat a hengerfejből a képen jelölt helyen(szopi kicserélni az o-gyűrűt és max 2 évig bírta az új)
cdi-t nem tudom avval nem volt gond

a yamahánál ki szokott pikkelyesedni az 5. fokozat fogaskereke, bár tettek ide plusz olajzást a 3aj-ben de aki sokat megy vele annál előfordul
villanynál ott a fesszab a gyenge pont, de csak aki nem világít vele és/vagy retkes-lelazult az összeköttetés (akkutartóra van felcsavarozva az a hűtés)
de igen, a mai motorokhoz képest mindjkettő lényegesebben igénytelenebb, kiválló túramotorok a világ elmaradottabb részein motorozni velük, tegyük hozzá hogy csak nyugiban
Yamahához nem volt szerencsém,de a Hondának nincs sok tipus hibája.Konkrétan 2 dolgot tudok felhozni az egyik a gát repedés,de az ha nincs túl nyítva a kipufogó és jól be van állítva a karbi akkor nem igen fordul elő.A másik a forrasztások megrepednek a cdi-ben.
Köszönöm szépen Kijo!! Ezek szerint 160 cc!
Szia!

Ennyit tudok segíteni:
azért a yamaha 3aj blokk sokkal faszább, mindkettőhöz volt szerencsém, inkább ezt választanám világutazásra
Nagyon megbízhatók ezek az rfvc honda blokkok.
Sziasztok! Tudja vki, hogy mennyi teleszkópolaj kell egy honda xl 125 R-be? Az évjárat 1982. Vagy , hogy szoktátok megmérni, ha cserélitek? Rengeteg videót megnéztem, keresgéltem a neten, de nem igazán sikerült megtalálnom... elvileg oldalanként sem egyforma. Ez volt szerencsétlen teleszkópban:-(
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Erre a dzsuva időre itt egy kis napsütés. Italy-Marokko XL-el. Bevállalós a srác
Én is heg.pálcából kezdtem,nekem az szenvedősebbnek tetszett.
Dremel a barátom, sitysutty ki lehet vágni. És egy anyag,egy darabból.

Kösz mindenkinek az okosítást.
A Domi belülről szív a légszűrőház felé...
Sokat szórakozhattál a ráccsal...
Én hegesztőpálcából csináltam keretet.
Csak el ne felejtsed beolajozni...
Ez ilyen,nekem is volt ugyan így oldottam meg a tartókarikát is,de aztán nem voltam megelégedve vele mert elég gyengén volt a helyén és féltem, terepen nem fog jól illeszkedni így hát kibasztam belőle.
ez belülről jön kifelé