Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Valaki meg tudja mondani, hogy egy xr 400 nak [2004] frissen dugózva, csak közúton használva, mennyi lehet a futásteljesítménye következő felújításig??
reggeli pisát is csak oldalra fordulással intézted miközben keverted a kávét? :D
Nagyon szép:)
Nem akarom szétbarmolni, inkább igényesen átalakítani, úgy, hogy ha kell vissza is lehessen építeni eredetire.
ha meg rendszámos ne bántsd nagyon ritka már és jó kis gépek
ini még a mosógépet is be tudtam pakolni a budirol:D
xl hajlamos a gátrepedésre ezért anno xr hengefejet tettem domi karbival nagyon ment...
és közben sz@rhatott a budin
Jó lenne egy XR, de olyat kapni ami rendben van, ritka mint a fehér holló.Viszont van egy szép rendszámos XL-em, amiből lehetne egy kulturált XL/XR hibridet csinálni.Legalábbis ez a terv, aztán majd meglátjuk.
Nézd a jó oldalát! Minden kéznél volt!Pl. szelep hézag állítás közben megkavarhattad a levest!
haver régen eladott egy 8nmes tárolót és csinált a csávó belőle egy kis lakást.
igaz az magas belterű volt fent simán elfért a "hálószoba"
azért 30 alatt elég gáz egy lakás még 1 embernek is
szerintem volt vagy 16 nm ez a lakásom:D
rugostagot még nem raktam át xr böl xl be mire odáig eljutottam Xrem lett.)
valahol van még alu villám nagyon rég mókoltam Xl-t
kb annyi előnyöd lenne az xr cuccal hogy tudnál 18as gumit használni
17esben alig van ami értelmes, vagyis inkább nincs is
Maradna az XL kerék hátul, a dobfék szintén, felszabályozva új betétekkel elfogadható lett.Az XR villa az XL-hez képest picit hosszabb, na meg alu!
De lehet nem bonyolítom agyon, és marad az eredeti.Bár egy picit magasabb üléspozíció és rugóút jól jött volna, de ezt legfeljebb a rugós taggal kompenzálom.
XR rugós tagot rendbe rakni horribilis?
Még a tárcsás hatsorol is lebeszélnélek nem hoz az annyit hogy erdemes legyen basztatni
Xr duplakarbis villáját minek? Szerintem az még ugysnaz mint xl 600r mivel ők tesok
Az eredeti xl himba xr villával lesz csak jó ,xr himbával nem mert akkor a központi teleszkop eltolodna egy irányba amit sem a légszürőház sem a váz és közpotitelo találkozas nem tud lekövetni ! Sajnos ezt elmagyarázni nem egyszerü mikor szereled láthato miröl van szó
Úgy érti, hogy a rugóstag beleérhet a légszűrőt a karburátorral összekötő gumiba.
Köszi a választ! XL600R PD03 1983-as típus.Dupla karbis XR-ből tenném át a cuccoktat.Ezt a légszűrőház gumi nyakat nem értem?A kutyacsont vázhoz csatlakozása nem stimmel ha jól tudom, azt kell megoldani, vagy megy vissza az eredeti himba.
amúgy előre mehet be az xr gond nélkül de csak komplett villahíddal
hátulra bemegy de xr lengővilla himba és xl lengővilla himba más xr dob egy kicsit valamelyik oldalra ha jól emlékem tehát a légszűrőház guminyakkal lesznek gondok xl nél viszont minden középen megy el ha xl600r röl beszélünk
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
XL futóművét szeretném átalakítani, és arra gondoltam, a dobfékes XR lengővilláját és rugóstagját, illetve komplett elejét tenném bele. A 17/21es kerék maradna.
Van valakinek tapasztalata az átépítéssel kapcsolatban, hogy mire érdemes odafigyelni, mi mivel kompatibilis? Illetve az XL/XR váz között van e különbség villaszögben?
Állítólag volt XR 17-es kerékkel szerelve?, annak a lengővillájára gondoltam, bár nem lehet nagy különbség a 18-as kerekű lengővillához képest.
A válaszokat előre is köszönöm!
Bizony bizony csinosodik a kerület még a villamos sínek közt is műfű van Parkok meg lettek szépen csinálva.Egy szavunk sem lehet.