Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehetnél fel képet a gépről
Sziasztok, szert tettem egy xr650r re minden stimmel egyedül a kipufogoval van gondom, van esetleg valakinek egy elado bontott gyári vagy valami ami rá való!
Üdv
Tomi 0630 6817533 szamra ha hirtok visszahivlak
SZia ! Képet tudnál küldeni?
honda xr600 tárcsafékeshez alkatrészek eladók komplett eleje, hátsó villa, lámpa, blokk alkatrészek 3 láda stb ha lehet egyben személyes átvétellel Békéscsabán
Nekem?
Szia én tudok neked szerezni kis pénz ért
Valaki tudja hogy kell beállitani honda xl600r pd03as dubla karbiját?
A vadi új síktolattyús is csinálta nekem...
Úgyfest a karbi volt a ludas, ki takarítottam azt ami rajta volt és visszaraktam, ezzel nem csinálja...
Akkor biztos az lesz amit mondasz,én nem láttam még ilyen karbit,nekem új,de logikusan hangzik hogy egy hasáb alakú izé megakad ha kopott a foglalata vagy maga a hasáb pláne ha a vákum az alsó részére hatva beékeli
Akkor nem az amire tippeltem...A síktolattyús tud letapadni motorféknél...
Oksa, Lehet bovden.
Gázkart már szétszedtem,kitakarítottam...
Amúgy nem egyedi hiba mert amit bemásoltam szöveg azt az egyik forumtárs írta, és nekem ugyan ez a hiba!!
Ha úgyérted hogy fizikálisan nehéz mozgatni akkor az csak valami akadás lehet valahol a bovden vonalon,lehetséges hogy álló helyzetben mivel nem kapaszkodsz bele nem fejtesz rá ki erőt nem szorul a markolatnál ám amikor menet közben erősen tartod és húz a motor akkor elmozdul és beakad valami és nezen megy,lehet csak nincs jól összerakva a gázkarnál.
De mindenképpen ha fizikális a nehézség akkor nehogy szétszedjél akármit mást,csakis a bovden körül lesz a baj.
Nem, Gyári!
Nem nagyobb motorfék után adódik a probléma?Gyári karbi?
sziasztok, egy kis segítség kellene xr600r-ről van szó, a jelenség az, hogy menet közben nem lehet finoman adagolni a gázt, vagyis lehet, csak nem a teljes tartományban. ez azt jelenti hogy, álló helyben simán lehet túráztatni, ekkor nagyon simán mozog a gázkar, nincs probléma. ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki. a megindulás után már nem akad, a többi útját ugyanolyan simán teszi meg, mintha mi sem történt volna...
tudom, több megoldás is lenne, pl ne engedjem vissza a gázt, meg ilyenek :), de komolyan érdekelne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy tudja-e valaki mitől lehet, mert a motorozási élményt nagyban lerontja a dolog :(
volt korábban egy 350-es xl-em azzal soha nem tapasztaltam ilyet, simán vette a gázt, nagyon jól vezethető gép volt.

elsőre bowden kiszálazódásra gondoltam volna, de ha az akkor álló helyzetben miért nem okoz ez problémát?
Sárvédő eladó.
https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/Univerzalis_motor__enduro__krossz_sarvedo__Honda__Suzuki__Yamaha_stb___76702830.htm
Hol találok váltókart? Milyet rakhatok még rá?
Sziasztok
Ez milyen rugóstag lehet???
Nincs rajta tartály. ..
Csak itt most nem lesz jó a sima, mert nem fém tank. Mindenképp perforálnod kell majd, vagy bevagdosni, mert a műanyag tankon 10 perc alatt hólyagos lesz.
Értem. Valószínű hogy nyomdában csináltatok rá, gyárihoz hasonlót XT re is faszán megcsinálták.
Meg nem 16-20 ezer hanem 3-4