Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
XR 400 hoz keresek gyári folytást (DB kilert) a mellékelt képen az 5 számú alkatrész
van valakinek ilyen??
a red baron is hozatott régen belpiacosokhoz alkatrészt, sokan nem kedvelik őket aztán mégis él a cég jó sok éve......
Ha jutottál vmire oszd meg légyszi, mert nekem a belső piacos 93-as xlr250r-emnek is kéne valszeg szimmeringet cserélni és kíváncsi vagyok h Hondánál mennyi lenne. Mondjuk szerintem máshol nem is lehetne kapni, mert pl. karbifelújító szettet és semmi mást nem kaptam konkrétan ehhez. Mindenhol azt mondták, h japán belpiacos motorhoz nem árulnak. A karbihoz vettem európai xr-ét, de nem volt teljesen minden alkatrész kompatibilis.De fékhez cuccok pl. ua. Szóval az oem-nél is az mondták, h sajnos vannak apró eltérések, ahol azt gondolná az ember, h ua. azt rakják bele, mint az európai-amerikai modellekbe. Szóval asszem márkakereskedőknél kell majd kutakodnom nekem is.
én a végén a gyújtó gyertyát is a hondától vettem még a yamahába is
ott se volt drágább mint máshol és az legalább nem volt hamis
amúgy nem mindig a márka kereskedő a drága
pl az lc4-hez (hátsó féklámpa kapcsoló)egy univerzális nyomáskapcsoló 6 ezer lett volna
a ktm-nél meg 4 ezer volt 25% kedvezménnyel ami nélküle is csak 5 ezer lett volna
Őszintén ,nem jártam személyesen utána,mostanában jobban preferálom a webáruházak kínálatait.Télen nem motorozok,szóval tavaszra kell összehozni a gépet.De igazad van,egy emailt megér.
Honda nem árul ilyet?
Csomó Honda kereskedés van az országban
Ha ez ilyen kockázatos,akkor nem éri meg,tényleg egyszerűbb levenni a hengerfejet,vagy amit te ajánlottál.Köszi
Az lenne a célom,hogy gyárit vegyek,de eddig csak2féle utángyártottat találtam.
Ja!így lehet tönkretenni a szelep szélét, meg a gyertyamenetet is.Ha jól emlékszem levegővel fújják fel a hengert,ha nem szedik le a hengerfejet.
gyári szelepszár szimeringet vegyél, nekem az xr4-ben nem bírta 1000km az utángyártott(talán athena volt) utána ismét füstölgött
Sziasztok!
Alapjáraton füstöl az XL600, PD04. Szelepszár szimeringet kell rajt cserélni, ami kapható több motorosboltban, de nem tudom, hogy a dekompresszornak mi a mérete. Így ránézésre kisebb ,az biztos, de külön nem találok sehol, csak komplett tömítéskészletben. Tudna valaki segíteni.
A motor nincs szétszedve, egy ismerősömet kérem meg majd rá,ha meglesz a szimering. Valamint az a kérdésem,hogy szerintetek meg lehet oldani,hogy alátámasztunk a szelepeknek a gyertya furaton keresztül, és így nem kell levenni a hengerfejet.
Köszi
Sziasztok!

XR 400 keresek megvételre (rendszamot elsősorban) ,bontószökevény nem kell köszi
Gondoltam...
nem nagyon használom, inkább a gyerek mászkál vele aszfalton, ne az exc-be menjen az óra
de így se megy bele több mint évi 1000km
buzi vírus miatt az erdélyi menetek kimaradtak, így elkezdtem újra pecázni
Ini hogy szolgál az Lc? :)
Jőn a tél bevackoljuk magunkat Masteron a zöldet legelteti valahol?
Egyiksem..
Bocs ! Igazad lehet nem vettem figyelembe ,hogy az olajsütőkbe hamarabb tönkre megy .
Ez alapján az fmx-ben simán lehetne 10ezer a gyári 3ezres előírás helyett.
650ccm 38Le
De a gyártó mégis 3ezret adott meg,szóval nem ettől függ az olajcsere.
Sziasztok! Honda XR 400 alkatrészei eladók, a hátsó tarcsavedo új gyári. Olajszuro új. A többi cucc használt. Egyben szeretném eladni 6000ft egyben. (a tarcsavedo volt anno 9000ft).tel:70 392 6846.
Üdvözlet!

CBF 250 kuplung javítás/csere előtt állunk. 2007-es, a tulaj (barátom) most vette. Azt már látom, ennek nem erőssége a kuplung, ahogy erre-arra olvasgatok. Még nem szereltük szét, pontosan nem tudjuk a hiba okát. Azt látom problémának, hogyha a gyári ilyen gagyi volt, akkor nem érdemes gyári alkatrészben gondolkodni, vagy hát nem tudom... Az oemparts szerint a szerkezet azonos az azonos évjáratú XR-250-nel.
Volt-e kuplung probléma az XR250-nel, és hogy sikerült megoldani? Ha nem gyári a csere alkatrész, akkor mit tettetek bele?
(Röviden annyi, hogy nincs meg az üres fokozat, csak gázfröccsel. Kinyomott kuplunggal is kúszik 1-ben a motor. Első körben lamella csere, vagy a kosár beverődése, vagy mindkettő. Azt gyanítom, a kosár anyaga lehetett gyenge, amit gyárilag beletettek. Régi fórumokon annyit találtunk, hogy új motor esetén is hamar jöttek ezek a problémák, de nem részletezték a megoldást.)
Ha tudtok valamit, köszönettel venném az információt!
Üdvözöllek Benneteket!
az xr4 méterre van a szerviz
de
nem mindegy hol használod, aszfaktos-földutas soft tekergés lehet 2000km is
ellenben homokbányás nyekeregtetés az 500 is sok
Minél nagyobb teljesítményt hoznak ki azonos köbcentiből annál gyakrabban kell olajat cserélni .
400 cm3 35LE nincs kihegyezve .
Sziasztok. Az Xr 600-as vagy az Xr 400-as üzemórás?
Sziasztok!
dominátor karbi szivatójához azt a menetes kupakot keresnék amibe a bowden megy bele.Az enyémen már nincs menet,épphogy megáll a helyén.