Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megállni se fog vele.D
kiganéztad mostanában a munkahengert?
mert ha tele van a karmantyú alatt retekkel nem megy annyira vissza a dugattyú és kicsit hozzáérhet a betét
vagy a fékkarod kicsit felfelé áll és a csizmával kicsit hozzáérsz
vagy mindkettő......
Már az lesz, mert így elég költséges !
Vegyél bele kínai betétet és sose fog elkopni...
Értem,köszi!
Még olyan problémám van, hogy a hátsó fékbetétet nagyon eszi a gép, egy szezon alatt kb 3 at elfogyaszt, úgy hogy annyira azért nincs sűrűn használva.
köszi
Az XLR 250 még itt sincs fent de van XR250R repair, service ls owner is.
Nekem ez az oldal a kedvencem:
http://www.pdfmotomanual.com/
xrl 250-en ritka madár, talán nem is forgalmazták Európában.
Használd a korabeli Xr250r-ét, bár sok különbség lesz.
Köszke, nagy különbségre én se gondolnék...
A manual de reparatie oldalon van fent xr 250r hez de kimondottan xlr hez nincs.Viszont én azt gondolom,hogy a blokkjuk megegyezik
Sziasztok!
Haveromtól vettem egy 94'-es xlr 250-t. Tud vki egy normális honlapot, ahonnan Service v Repair Manualt tudnék letölteni hozzá??? Mindenhol csak regisztrálós-számlanyitós-kártyamegadós variáció van, amit persze nem fogok megadni.
Előre is köszi a segítséget és persze BUÉK mindenkinek.
Közben megtaláltam a leírást, e szerint a 130-as mitas-sal pont nem nyersz semmit ha futófelület szerint van méretezve.
Szia!

Nekem volt fent 140-es Pirelli Scorpion FIM és Metzeler six days mindkettő jó volt, de ezek már régen voltak. Én stabilabban tudtam menni velük, gondolom a minta és a szélesség miatt.
AC10-ből a 120-as méret már majd nem 140 mm széles futófelületű az átméretezések miatt.
Sziasztok. Mekkora gomi fér el hátul, és milyen méretet és fajtát ajánlott feltenni? Most Michelin AC10 ban hátul 110 széles, de azt keskenynek találom 130 ra gondoltam és Mitas C02. Tetszik a mintája. Amugy az ac10 el nincs bajom de kiprobalnek mást.
Az SC is Dellorto PHM40-es karbival van gyárilag szerelvem, de ott is olyan hirtelen a gázreakció hogy annál nem kell agresszívabb.Egy Keihin FCR 41 MX karbi felszerelésével nem hiszem hogy sok előnyt kovácsolna magának.Inkább hátrányként jelentkezne a hirtelen reakcióidő.Van egy Francia srác aki enduróra is használja az átépítve SMC660-at, EXC idomzattal ruházta fel a gépet, full akra rendszer/hozzáállított karbi, terepáttétel.De bevallása szerint böszme és pár perc komolyabb menet után vége is van, széttépi a karjait.
Ez a nyitott rendszer + tuning inkább supermotózásra való mint enduróra.Gyári állapotban is durva cucc egy 660, enduróra a fele is elegendő amit letesz az útra, főleg ugye mivel le is van áttételezve.
haver vett egy lapukkant lc4-est aztán avval mentem pár kört a bozótosban, aztán eldöntöttem ilyen kell
kicsit nehéz, de mivel egy dagadék állat vagyok nekem tökmindegy +- 20kg de elég lent vana súlypontja egyáltalán nem zavaró
és nagyon tol alul is meg középen is egy fcr karbival meg maga az ördög lenne(haver tesztnek feltett egyet de túl agresszív)
mondjuk ha kiszedném ezt a vákumos bizgerét a mostani rendszerből akkor evvel a karbival is sokkal tüzesebb lenne de akkor ezt a nyugodt villanymozdonyos stílusát elveszítené
minden évben el akarom adni de senki sem ad annyit amennyit én szeretnék érte(nem is csodálom) de ez az ár alatt nem adom el mert a többi motor is olyan mértkben túlárazott hogy reális áron nem tudnék venni másikat
pl az xr400 is 800 fölött van amikor 15-20 évesek ráadásul elég leharcolt már mind
amúgy terepre az xr4 volt nekem eddig a legjobb motorom, leszámítva azt hogy kibaszott kényelmetlen a nagy seggemnek
egyedül a villanyos indítás hiánya ami gáz, de az is inkább a hegyen ahol nem lehet egyszerűen berúgni
Igen, ezzel számoltam is, múltkor volt egy teljesen gyári 800-be, papírosan, friss műszakival, hamar el is kapkodták.
Azt átalakítása kb meglett volna az SM szett árából.
Sőt, de abból a típusból amit én akartam belőle nagyon ritkán találni egyet, és ha van is az sem olyan állapotú amilyet szeretnék.
Pedig a blokk, a futómű és a súly is nagyon rendben van, súlypontjuk is nagyon alacsony így nagyon könnyen manőverezhető.
Az SC-vel iszonyat könnyen lehetett terepezni, azokon az utakon ahol mi jártunk szuperül működtek.
Az SMC vel annyi a baj,hogy supermoto,tehát ott komplett futómű csere kell nem elég csak enduro kereket rakni bele,mert az baszott kemény terepre.
Be kell látni,hogy nem gyárt rossz terepmotorokat a Ktm.Nem véletlen uralják a piacot.
A KTM LC4 típust jól ismerem, előző gépem egy KTM SC 620 volt, az gyárilag könnyebb mindegyiknél, 121 Kg szárazon, csak abból nem találni jó példányt.
Esetleg egy SMC 660 átszabása is megoldás lehetne, de nem tudom, azt látni kellene, hogyan lehet megcsinálni.
én mindig köpködtem az lc4 motort aztán vettem egyet
A Klx -nek nagyon jó a súlyelosztása.Viszont ha fontos a jó súlyelosztás akkor javaslom a Ktm eket.Az Lc4 se orr nehéz.A helyedbe gondolkodnék egy 625 sxc típuson azon van önindító is,gyárilag fcr 41 es karbi van rajta és jó a futóművük is.Súlyra talán egy kicsivel nehezebb mint az Xr.
Az XR is orr nehéz?
Pont ez az amit szeretnék elkerülni, érdeklődtem még a DRZ-E-vel kapcsolatban, de arra is azt mondják ezért sárban és homokban nagyon megvezeti az elejét, nehezebb kezelni.
Sajna elképzelhetőnek tartom hogy akkor mégsem az XR650R lesz a következő típus.