Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan bölcs vagy Gabi
Tény és való,hogy az említett típusok jóval korszerübbek technikailag,de azokra is lehet azért költögetni,ha valaki egy kis pluszt akar.Egyébként az Xr-nél az a helyzet,hogy az mindig is egy kuriozum motor volt már a 90 es években is és már ott megcsinálta a nevét.Aki abba az időbe szerelmes volt az 600r modelbe annak most a 650r egy kész csoda mivel teljesítményben,megjelenésben jelentősen javult és ugyan akkor még mindig jóval megbízhatóbb mint az európai konkurens márkák.
Helló
KTM/HSB, Husqvarna. A többi gyártónak azt hiszem nincs ilyen nagyköbcentis viszonylag könnyű endurója. Amire gondoltam: kipurendszer ( a gyári egy csúnya vas ráadásul iszonyúan leszűkített a keresztmetszete .ez min.150K. féknyereg+felső munkahenger 100K. Egy normális kormány plusz átalakító/magasító 30+10K. fém fékcső 15K. Karbi 100K. A futómű ha szervizelt tényleg nagyon jó. Ez min. 50-60K. Viszont supermotora egy enduróvilla sosem lesz az igazi. egy teló 60/80/100K ( ha szerencsés vagy ) plusz "maszek" villabefogó egy ~80K. Ez kiszámolod kijön egy szép kis összeg. Ezek nyilván nem kötelezőek de idővel úgyis megveszed rá. ( a telót leszámítva ). Nem degradálom az XR-t mert kurvára szerettem de ahogy mondtad is puritán. De lehet én gondolom rosszul mert ma már egy babetta is lassan 1 millió.
Renden, jelzek ha megjött és rápróbáltam.
Ha nem jo a láncvédő, akkor érdekelne!
azért egy ilyen gyári 600r :) hmmm
Persze költök rá van miből, de egy 1m Ft.. motort nem tudtam volna megvenni, így apránként cserélem amit kell hogy magamhoz szabjam... Szerintem a Haver gépe meg akkor rálocsolós ha azt a következő tulajdonos úgy érzi egyébként meg egy igen nagy becsben tartott valóban kifogástalan gép ..
Látom nagy a tüske cimbora
Irta már vitboy hogy a láncot kezdte enni jobb a gumi szerintem...
Villavédőnek kultúráltabb csináld magad sufni pótlására alternatíva.
http://youtu.be/cSYe5QM8gpU
Persze lenne különbség nem is kicsi.Az Xr egy hosszú távú terep rally motornak tökéletes mint amire használják is az U.S.A-ban a Baja versenyeken ahol nagy tempóval kell menni.Nagy nyomaték és erő,relative nem nagy súly.Viszont a fordulékonysága és a súlyelosztása nem az igazi.Szerintem!
a 650est nem ismerem
de miután a csika művek rendbetette az xr4 futóművét nagyon jó lett, nem mmondom hogy olyan lett mint a husky te450nek de szinte
sokat mentem vele sziklás helyeken, nagyon jól viselkedett, az xr4 volt a legjobb futómű a taki túrás csapatokban
amúgy amior a husky eleje lett rendbetéve azt azért nagyon odabaszós lett, olyan helyeken felmentem vele ahol előtte egy motorral sem bírtam még a huskyval sem mert mindig elpattogott a sok buzi gyökéren
ellenben abban ilyen max 20 óránként kellett volna olajakat cserélni hogy tudja azt amit tudott
szóval azért amit masteron kolléga írt nagyon helytálló mert a minőség és a karbantartás aránya sokkal jobb a "hagyományos" teleszkópoknak
Ebben én biztos így vagyok, hobbi szinten nem hinném hogy bárkinek kevés lenne, igazából csak akkor vennéd észre mi a különbség ha egyikről hirtelen átülnél a másikra.
Egyébként igen,elég puritánra csinálta a honda a 650r-t.A karburátor csere az mindenképp indokolt mivel terepen egy eldölés után már körülményes beindítani.Viszont sokan azt hiszik,hogy a gyári futóműve mivel nem fordított már tuti szar.Viszont ez egy tévhit,nagyon sok lehetőségben állítható rajta a nyomó és a húzó fokozat és ez igaz a hátsó teleszkópra is.Viszont mivel ilyen egyszerü motor ezért kibaszott igénytelen és ütheted vághatod ennek nem fog folyatni az első teleszkópja mert bele mentél vele egyszer a sárba.Köztudottan a fordított teleszkóp mennyire kényes az ilyenre.Nekem volt tapasztalatom több xr 650r el,de nyugodtan merem állítani,hogy nem kell rálocsolni nagy összeget,mert ahogy mi tudunk motorozni az a motor,fék és futómű bőven túl teljesítti.
Honda XLR250 (1994) Elég ritka, ahogy nézegetem. Hamarosan felrakom most már az adatlapomra is. Igazándiból sok mindenben megegyezik az xr250r-el.
Pl: 2006 Husqi TE610.
Külföldi fórumon tulajok összehasonlításánál azt írják rá hogy jobb a futóműve, fék, karbi ami Keihin FCR41 MX.
Úgy gondolom ő ezekre gondol, hogy ha mindegyiket cseréled rajta akkor az kb ennyibe lenne.
Pontosan milyen motorra kell neked?
Fejtsd ki légyszíves,hogy mit értesz konkurencia modellek alatt és konkrétan mire kell ráfordítani azt a 3-400 ezer forintot?
Nem magamra vettem hanem nekem volt címezve a hozzászólás. Lehet neked mint a tulaj haverjának ez fáj de ezekre a motorokra 300-400K kell költeni hogy pariban legyen a konkurencia modelljeivel. Te viszonylag jó áron is vetted, habár az is elég reszelt gép volt, és ez a reszelés a mai napig tart mint látom. pár százezret rátolsz még oszt jó lesz.
Na megrendeltem egy ilyet is, bár az én típusom pont nincs a listájukban, de szerintem lehet jó rá. Ha más nem mintának jó lesz, vagy faragok rajta egy kicsit. Ha semmire se jó, akkor vki megveheti.
5500 Ft, ingyenes szállítással a portugáloktól.
https://www.ebay.com/itm/SWING...
Ezekben talán az a jó, hogy mint a gyárinál, van középen egy váll, amin a görgők csúsznak/gördülnek.
Na vettem gumiboltban 1 méter 6mm vastagságú, kb. 96mm széles gumágot 1.500,- Ft-ért. Ebből kijön egy pár darab. Valahogy kiszabom-felekecsölöm, sztán majd jelzek hogyan működik, mennyire kopik stb.
A kocsi gumi már más motorokhoz lett alkalmazva ott jó volt
Gondolom az a bolti gumi se rosszabb
Van aki szállító szalag darabot tett fel, csak az ugye nem mindenkinek elérhető
Szia!
Ezt nem eszi meg hamar a lánc?
Középutat kell választani, nekem a láncot ette meg a kopásálló műanyag lemez...:)
Fasza, ez lesz. Bitte-danke.