Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! A fiamnak van egy Husaberg 400 crossa. A váltótengely kitörött a villából. Kiszedtük, és megjavítottuk. Mindent úgy raktunk össze, ahogyan volt. Viszont a kuplung valamiért nem működik, nem old szét rendesen! Lehetséges, hogy a blokkon lévő kis kuplungkar tengelye, és a kinyomórúd között van egy golyó, ami "eltünt" valahova? Vagy mi lehet a baj egyáltalán?
Nekem volt 390 is, az is tökéletes kis enduro gép! Legkezesebb szerintem! Tudok egy 390-est is meg a 450-esemről már szerintem veled beszéltem korábban,ha te vagy a Márk?!
http://youtu.be/yyqFMAF4UcY;t=164s
A megadott linken találod összegyűjtve a típushibákat.
Koszonom az infot ! Erdeklodok meg majd es utana nezek! Esetleg valaki arul dontottblokkos 450 et ? Kepesmotoron,hasznaltauton hirdetetteken Kivul??Okmanyok nem szamitanak, hobby endurozasra hasznalnam csak. Esetleg van ezeknek valami tipusbetegsege amire jobban oda kell figyelni ?
Sok dologra kell figyelni, de ha a következők megvannak, akkor bele lehet vágni.
Induljon,hisz csak önindító van rajta
Szépen egyenletesen, zörej nélkül kell járjon.
Felfüggesztès legyen jó.
Olaj ne folyjon belőle
Származása ellenőrizhető legyen
Többi általános dolog,mint fék, gumik, lánc az másodlagos, azokat egyszerűbb és olcsóbb cserélni.
Ehhez még biztosan kapsz gyári alkatrészeket a dealerektől! Itthon a Maurer Husqvarna és a KTM Kecskeméthez lehet fordulni. Na meg azért vannak mások is, ha bekerülsz ebbe a szűk Berges rétegbe, szerintem hallani fogsz még sok hasznos dolgot!
Sziasztok!
Berg fe 450 2010 ről mi a velemenyetek? Vasarlaskor mire erdemes jobban odafigyelni? Mennyi uzemorat megy el kb ? Koszonom elore is.
Sziasztok! Fe 550-be milyen akkut ajánlotok? 2004es évjárat. Köszi
Üdv ! Van itt valakinek itt te 300 , 13-14 èvjàrat?
Oldaldeklit le kell venni, és külső oldalt zárt csapágyat kell tenni a vízpumpa tengelyre, utána nem fog folyni az olaj. Meg nem szabad túltölteni a motort olajjal.
501FC valakinek van gyujtásbeállításról dokumentációja? ( lehetséges az hogy rossz beállítás miatt egyàltalán nincs szikra?)
Helló én is husaberges vagyok fs 650-em van a vízpumpa mellet kis lyukon szivárog az olaj. Gondolom szimering könnyen lehet cserélni?
Mit vettél a Berg helyett? :)
Van egy megmaradt,használt Husaberg idomszettem ,és 3db légszürő.350 Fe 2014 évj.Érdekel valakit?
Na igen,
ausztral oldal, eleg bizalomgerjeszto :D
De most milyne supermotot vettem volna hasonló kondiciokkal, tehát hasonló árban a 660 smc mar1. 5 re jött volna ki külföldről, ugyanis magyarba 1 darab se volt a nagy olajkörösbol
Az enyémet Bencsik pali generalozta elvileg, kihangsulyozom elvileg 50 órával ezelőtt, nem füstöl, nem zörög, szépen indul, tehát nagyon szar nem lehet
Másra meg nem tudtam alapozni
Illetve ez az oldal mondd neked valamit, ugyanis itt minden is talaltam cikkszam alapjan
http://www.firstclassmotorcycl...
Viszont az alkatrész ellátás szempontjából én is aggódok, neked mi a véleményed erről?
Amiket találtam azok nem sokkal drágábbak mint egy 660 smc hez mondjuk
Nekem az lett volna a másik amin gondolkoztam
Írtam privit
Az olajat a csapágy belsö gyűrű tömiti ahoz ér hozzá a szimering a tengelyen meg az gumigyűrű
Csak O gyűrűt kell cserélni a vizpumpa tengelyen 10x1 . belsö szimering fém rugóját kell kicserélni gumi gyűrűre meg a külsöt is . soha nem fog fojni se viz se olaj . már szétszedetik a blokkot :D . retkes gumigyűrű miatt
Lehet hogy az van amit Zé mond, sajna elkoptatja egy idő után a szimering a tengelyt ami okozhat szivárgást. De azért egy szimering cserét mindenképp meg lehet ejteni.
Nekem segített anno és filléres mutatvány.
Vízpumpa tengely probléma lesz.
Sziasztok, sajna a mai nap a következőket tapasztaltam, olajszint hidegen 1/3-ad melegen 2/3-ad, szóval szerintem nincsen tultotlve.
Ezen a kis lyukon folyik az olaj, a moci patentül uzelem, hidegen melegen 1 rúgásra indul...
Szimering, vagy valamit elneztem ezzel az olajszintel? Egyebkentpont 1 liter öntöttem bele, amennyit a manual is eloir így tökéletes is lett a szint.