Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te már hajtottál ilyen gépet?
ez az a teszt amit kerestem vazze......köszi
megvan miért nem találtam ..mert én letudom írni a husqvarna nevét helyesen ők meg nem....ki gondolta volna...
Kb fél órával ezelött beszéltem egy SM450R tulajával,ő mondja hogy 7000km van a gépében és 10000-nél dugattyú,gyűrű csere.
Ahh,mondom az szép és hogy miért adja el kérdeztem tőle!
Mert 2személyes mocit akarna helyette.
Azt hozzátette hogy ha az SM610-et választom annál nem lesz ilyen gond,örökös mint a szegénység.
Valamit valamiért a teljesítménynek ára van.
Csak nehogy úgy járjál mint a Kacsa haverom a TE450-el, hogy párezer km után beállt a blokk mint a gerely, ráköltötte a gatyáját is ráadásul hónapokig várt az alkatrészekre...azt' még annyiért se tudta eladni mint amennyi hitel volt még rajta...előtte meg a DRZ-je hiba nélkül bírta ugyanazt a kiképzést (sőt még tán olyanabbat is)...szóval én marha kíváncsi vagyok mik lesznek a tapasztalataitok...félreértés ne essék, a KTM se örökéletű, meg azokkal is szoptam már nem keveset, de itt egyrészt mindkét esetben használt motorról volt szó (ki tudja milyen előélettel), másrészt legalább az alkatrész-beszerzéssel nem volt gond...
Ha nem bánnád feltenném a Videók közé!
helló!
Husqvarnáról csak jót lehet
Köszi ezt a videót,jót mondanak róla.
Azért köszi!
Én sem találok róla teszteket.
kerestem róla neked egy filmet ..ill. tesztet de sajnos nem találom...az autómánia műsorban ment vele a zoli ...de nem tudom megtalálni eccerűen...pedig ilyen videotárokban is keresgéltem de nem tudom hol láttam ..pedig nemrég néztem
Az szép tőle,én inkább az SM610-et választom,az jobban utcára készül.
Tudom hogy teljesen más mint az SM510R nem is szabad őket egy lapon említeni.
De amit láttam eddig az nagyon megfogott.
Erő bőven van az alatt is nem is kell több,és ahogy írod egy jó rendszer még sokat dob azon is.
Egyik tulaj akivel beszéltem azt mondja gyárival 3-ban rásegítesz és kerék,nyitott rendszerrel megy simán gázra is kerékre 3-ban.
Nekem az meg bőven elég,sőt!
Csodálatos formavilága van neki,sok alakatrészt használ közösen az SXV,RXV szériával.
akkor nem modom ha nem érted
Jah, hogy ezért a Sárgarépa szín! Így már értem!
Versenycélra készültek! Ennyi!
mert a ktm narancssárga azért
azontúl ez az ő szlogenjük...
Nem értem! Narancssárgával......? :S
A Hidi Miki Husky 510-e 3 éve hibátlanul működik......
azért ezt narancssárgával kellett volna írniuk , ha lett volna bennük csipetnyi jó érzés
Egy idő után biztos újítani kell majd a blokkot. Mint minden motornál. Az SM510R versenymotor tehát gyorsabban fog kopni, ez biztos. Ez az első Husqvarnám. Nemtudom, hogy 40ezer km után mi lesz vele. De ami elromolhat az el is romlik. Olyan motor nem létezik, ami erős, könnyű, igánytelen, és nem kell hozzányulni. De ha azt akarnám, hogy a moci elmennjen 200-300ezer km-t, akkor nem Husqvarnát, hanem egy 1800 cm3-is Chopper-t vettem volna, ami 400-500as fordulaton elketyeg! Akármilyen motort vesz az ember és ha azt megbecsüli, akkor egy sor problémát elkerülhet!
hali!
sm 610ról vélemény?tapasztalat?
Minden rosszindulat nélkül mondom hogy erre azért térjünk majd vissza 2-3 év és/vagy 40-50e km múlva...
És nem hullik szét!
Minden tekintetben első osztályú alkatrészekből van. Futőmű, fék, kezelhetőség stb. nagyon precíz. 1.2.3.ban gázra egykerék!
Hello! 0 km-el vettem. Azóta 5500 km-t tettem bele. Eddig csak a kötelező szervízre hordtam. Nagyon szeretem. 1500km-ig folytás volt benne. Utána kivették. Folytással 2 év garancia volt rajta. Így hogy már nincs benne folytás 1 évet vállaltak rá versenyhasználat mellett. Első szempontom az volt, hogy a motorra legyen garancia folytáskivétel után. Pl.: az Aprili SXV 550re folytáskivétel után 60 nap garancia van:S És azért 1 év még mindig több mint 60 nap. Nameg az olajozása. Bírja az egykereket. Nem bántam meg, hogy megvettem. Nagyon erős és könnyű a moci. Egy nyitott rendszer sokat dobna rajta. Ami még nincs. De már tervezem. Ritka, szép és bivalyerős motor. Mindenhol megnézik! Csak ajánlani tudom!