Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

Székesfehérvár környékén keresnék egy elektronikai szakit a GV650 EFi-mhez.
Műszerfal gondjai vannak, km-t, km/h-t nem mutatja, menet közben ugrál a km/h.
Budapesten nézték vagy fél napig a szervizben, majd jobb nem lévén elemet cseréltek a panelban, de vagy az elem volt rossz vagy valami más de még mindig nem működik. Az óra is resetelődik minden indításnál.

Köszönném a segítséget.

Tibi
üdv telefonon bármire válaszolok. Hívj fel egy telefont megér.
06 30 5 399 875
Szia, lehet érdekelne a motorod. A páromnak vennénk.

Ami kérdésem lenne: sérülése volt-e, hitelmentes-e és a hengerfej már az új, vagy volt-e cserélve?
üdvözletem minden kedves motorosnak.segítségett kérnék tőletek.sajnos meg kell válnom a motoromtól mert autót kell vennem.ha esetleg valaki akar venni vagy tud róla hogy akar venni valaki akkor gondoljatok rám.hyosung gt650r-ről van szó.ha valakit érdekel. telefonszámom:06/30 5 399-875. mellékelten rakok fel egy képet.
No, megvettem az itt is sokáig 459e-ért hirdetett 250-es motort.
Egészen jól egyben van, de azért Kanyarhoz elvinném, hogy nézze át.
Privátban valaki leírja nekem, hogy mi a száma. köszi előre is.

Egyébként elmondta a tulaj, hogy volt vele hasalás, de mindent teljesen korrektül és szépen kicseréltetett ill. lefényeztetett, ez látszik is.

30e km van benne, szerintem kezdő motornak két évig minimum használni fogom.

Ja egy kérdés, már olvastam azt hiszem régebben, de most nem kerestem meg, üreset kicsit nehezen veszi, álló helyzetben sehogy sem, de gurulva is trükközni kell. Nyilván ez majd szokás kérdése, és belejövök, de mintha írtátok volna, hogy valamelyik olajjal sokkal könnyebben megy.

köszi előre is ;)

Gergő

kép
Sajnos igen, meglehetősen drága volt, pláne hogy "feketén" ment....
De a legrosszabb, hogy nem is jó. És hazafele előjöttek gondok, a leállás meg most nyáron? Tehát kb 1 évre rá?

Azért a blokkcserénél egyet értek Tomival, azt biztos nem csinálta meg. Vagyis ellenőrid a motorszmod a forgalmival, ha nem stimmel, akkor igen, kompletten. Aztán nem akarok rossz ötleteket adni, de hengerfejet cserélhet ennyi idő alatt...

Tudod ezért is vagyok úgy, hogy csinálom magam. Meg mert szívesen csinálom :)
delelott 10kor erkeztem, este 10kor indultam haza. es szerintem marha draga lett ugy hogy nem hivatalos szervizben volt. Sajnalom hogy nem igazi szervizbe vittem.. mer lebeszeltek rola.
No ez nem hangzik jól!

És mond, 12 órára hagytad ott, vagy "annyi" munkát számolt?
A komplett motorcserén én is csodálkoznék, mert az akkora munka, ahogy a Tomi leírta, hogy nem sok értelme van. Azt jobban el tudom képzelni, hogy ha ott volt, megnyúzták, ez nem tett jót neki...
Vidd el Kanyarhoz, nézze meg, talán nem olyan nagy a baj, mint elsőre gondolod.
Aztán fel a fejjel!
Szia. 12ora alatt. Nincs fogyasztovedelem, mert ez privatba ment, mert "marka szervizben dolgozott a srac, ugy draga lesz" . Igy is 60000 ft helyet 90000ft volt.
Már látom Mohácson laksz. Az nem itt van!
2 óra alatt nem lehet kivenni egy blokkot és szétdobni és összerakni, mert ha kicserélné csak úgy a blokkot akkor a motorszám sem stimmelne. és egy blokk szétszedése nem kis munka hogy kicseréld az öntvényt amin rajta van a motorszám.
Ha cserélt volna vezláncot azt nem tudja két óra alatt megcsinálni főleg nem meleg motornál, amit azért nem lehet mert a szelephézagokat nem tudja beállítani.

Pl hogy vezláncot cserélj ahhoz le kell szedni mind a kettő oldali delkit, kuplung le, persze előtte generátor lendkerék le, és utána jöhetnek a veztengelyek, aztán a lánc, persze előtte utána szelephézag ellenőrzés hangsúlyozom hidegen, ami azt jelenti hogy 1 nap állás minimum.
Ha elszakad az oldaldekli tömítés akkor abból is új mind a kettőből.

Én elmennék a fogyasztóvédelemhez, és feljelenteném, mert ha van egy munkalapod a javításokról felsoroltan, de szóban megállapodottak is szerződésnek minősülnek.

Ezekből ítélve a veztengelyt előrébb rakta egy foggal hogy hamarabb nyisson, és így nem kellett neki szétszedni sokmindent.
Merre laksz, mert ha nem messze akkor együtt meg tudjuk nézni ha gondolod.
Én Tata mellett.
T
ja igen, el kell mondanom, 40 000km hiba nelkul, csaladtagkent kezelt motor. Tiltast nem latott, egykerek szintugy, szerviz 4000km-kent, patika allapot. ezert is kaptam hulyet a dologtol.
Szia,
a motor Budapasten volt egy szervizen tavaly nyaron. Most neveket nem irok mert meg utana kell jarnom par dolognak. A lenyeg, szervizen hagytam egy szerelonel (vezermulanc csere, osszes folyadek, szelep kontrol), 12oraba telt neki hogy megcsinalja a szervizt.. kicsit hosszu ido, ugye. Tokeletes allapotu motoral erkeztem, szar motort kaptam vissza. A gyanum hogy nem is az en blokkom van benne. Par dolog amit par km-n belul tapasztaltam : 5. sebesseg futyul, az onindito gomb le nam torve, par csavar 10km utan kihulott. Amikor ra kerdeztem, persze, semmit nem tud a dologrol. Autouton, kivillant a EFI, motor nem huz csak 170ig utana semmi ( elote 210 siman). Most a hetvegen, elkezdet kopogni, mire lealtam mar magatol lealt a motor. Szerintem hengerfej..A motor ugye EFI 2008as, a regebbi motorok szoktak hengerfejesek lenni.. Szoval, masik blokkom van, felrakatom valakivel. Ha kiderul hogy kicsereltek a blokkomat...
Mik a tünetek? Komolyan!
Mi a gond vele? Nem indul, vagy valami más a probléma?
szia!
koszi az infot.. hivom de ki van kapcsolva a mobilja... Masra nem szeretnem bizni mert mar atvertek.. inkab megvarom a szezon veget mint hogy meg egyszer tonkre tegyek a motoromat....
Sziasztok! Esetleg ha valakinek van önindítója (GT650S), illetve az önindítót összekötő kis fogaskereke, ami a fogaskoszorút (v. napkereket, ki hogy ismeri) összeköti, az szóljon, sürgős lenne! Ha lehet Pest közelében.
Már látom, bocs
Saját tapasztalatom szerint most nem nagyon fog ráérni, inkább mást keress.
Lesokkolt a sok adat...
Kanyarmestert ajánlom.Én még sose találkoztam vele de telefonon többször is beszéltünk és akármi gondom volt segített. És mindent elmagyarázott. Amúgy Csepelen van a műhelye.
Sziasztok!
gond van a motoromal (gt650r efi), melyik szervizhez tudok fordulni ugy hogy ne tegyek mar megint tonkre a ''hozza erto mestere''?
üdvözletem minden kedves motorosnak.segítségett kérnék tőletek.sajnos meg kell válnom a motoromtól mert autót kell vennem.ha esetleg valaki akar venni vagy tud róla hogy akar venni valaki akkor gondoljatok rám.hyosung gt650r-ről van szó.ha valakit érdekel. telefonszámom:06/30 5 399-875. mellékelten rakok fel egy képet.
Hyosung GT 125 eladó egyben, vagy alkatrészenként.
70/6321-829
Ok!

Így már képbe vagyok. Bár velük is csak párszor futottam össze...
Ádámnak CBR600RR volt utoljára, előtte NSR125
A tesójának Janinak VFR400R
A Jani a dolgozott a Szalónál, mint szerelő, meg az akkori Tatai Apriliában is.