Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, nem szoktam. Nincs ilyesmim.

A cikkszám (YL0365) stimmel, több oldallal összevetettem. Pl.
https://www.racingplanetusa.co...
https://skutry.cz/01v-hlava-va...

Mondjuk fontos megjegyezni, hogy az se mindegy, karbis vagy EFI, más cikkszámon fut - egy a lényeg, nem egyszerű találni és a németek vagy a csehek vannak a legközelebb hozzánk, se vám, se efféle.
kösz. szoktál rendelni innen? nem szoktak fotók kitenni az alkatrészekről? így látatlanúl nem szivesen rendelném.
Érdekes, hogy a magyar alkatrészforgalmazónál nincs is a katalógusban, csak az o-gyűrűje. Németeknél úgy nézem, van. Olyan 15 euró tája a posta onnan.
https://www.hyosung-ersatzteil...
Üdv. Tudja valaki honnan lehetne venni Hyo. Aqula GV 650-re első szívótorkot? Vagy esetleg valakinek vam róla tudomása, hogy az SV650-esé talál-e?
Ott lesz a baj. Nem tudom, milyen doksid van, de a gyári Hyo könyv nem ír ilyet.
3.0 litert kér. 3.2-t szűrővel.
Jótanács a jövőre nézve: MINDIG az olajszint-kémlelőablak ellenőrzésével cserélj olajat! Ne is indítsd addig, amíg az ellenőrző ablakban (vagy ha nívópálcás a motor, akkor azon) nem stimmel a szint.
Üdv.
A szervizkönyv szerinti 3.8l töltöttem bele.
De megnézem holnap és megírom hogy mi lett a vége.
Nem tettél bele túl sok olajat, vagy esetleg nem lehet, hogy nem jött ki az összes?
Ha túl van töltve, a főtengelyig ér a kenőanyag, az belever és az olajba merülve próbál kalimpálni. Az okozhat túl alacsony alapjáratot, ha csak egy olajcsere volt az előzmény.

A sztenderkapcsoló akkor tiltja az indítást, ha sebességben van és nincs a kuplung meghúzva. A legtöbb motoron nem csak a szikrát veszi el, hanem az önindító se működik olyankor.
Üdv mindenki.
Nagy kérdésem lenne felétek.
Van egy Hyosung GT650n EFI 2011 gépem.
Lecseréltem az olajat benne, a szűrővel egyetemben.
Viszont azóta dobálja le az alapjáratot, konkrétan van mikor leáll a motor.
Van mikor nem is indul csak pörgeti.
Mi lehet a probléma, valaki tud ebben segíteni?
Lehetséges hogy az sztender miatt csinálja ezt?
Sajnos le lett mosva féktárcsa tisztítóval a szender, ezért is kérdezem.
A segítséget előre is köszönöm.
Kuplung dorzstarcsa szett: Tourmax CDF-359
Asszem fektarcsat gyart az EBC hozza, a kerdes, hogy csak elso kell-e, illetve hogy mi az evjarat? Utana tudok nezni. Cikkszamra keresve konnyebb dolgod lenne.

Kuplung cuccot pl az M0moto.hu arul es emesztheto aron.
Üdv mindenkinek. GV 650-hez keresek kuplung szettet és féktárcsákat. Tud valaki segíteni, hogy hól tudom megvenni? A gyári oldalt leszámítva. Előre is köszi
Sztender kapcsoló esetleg?
GV650 friss vásárlásu,de használt. Nem indul, pontosabban 100-ból 2 szer igen egyébként nem. Akksifeltöltve, gyertyák OK, uj a motorvezérlő. Tudna vki sugni merre mozduljak ?
Szevasz. Ali expressz, wish. Jó áron, jó minőség. Ajánlom.
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata hyosung gv 125-el? Kezdő motornak venném, azon szeretnék megtanulni. Fenntartása, esetleges karbantartása mennyire költséges? Emellett yamaha xv 125 viragoval és Honda shadow 125-el szemezgetek, de azokról találtam véleményt, erről nem-
Sziasztok!

Egy gt650R -hez keresek óra csoportot vagy valakit, aki rá tudna jönni a hibára ! Egyik napról a másikra se kép se hang! 2007-es és EFI. Köszönöm!
(tudom, nem friss, de ha valaki egy ilyen jellegű hibára keresi a - magyar nyelvű neten - megoldást, nem baj ha itt lesz egy válasz)

Igen, a szűrő a tűszelep házában van. A GT650 robbantott ábráján nem láttam külön cikkszámon, ellenben a kis Comet-el, ahol a 69 számú biszbasz. Mivel a 650-es Hyosungok Mikuni (talán BS36?) karbikkal vannak szerelve, más, ilyen keverékképzéssel bíró motoroknál is előjöhet ez az érdekes hiba.
Helló,

Nekem GV650 ugyanez a hiba. Azok a szűrők a tüszelep házban vannak?
Lehet használni a motort csak gáz ha előzés közben jön a hiba.
Igen másnál én is csak veszek vitonos O gyűrűt és csoda, de ez a tömítés 3 karikából, 1 nagy és 2 kicsi egymás melletti lukból áll, így ez bukó ötlet.
Végül kapott bőrből az öreg tömítés mellé egy réteget, eddig jó :O.
Csapágyboltban veszel 2mm-es "O"gyűrűt szálban /nem tudom mi a hivatalos neve/,méretre vágod,2 végét összeragasztod és motorozol tovább!
Uraim, van valakinek ötlete arra, hogy gt250r-hez karburátor úszóház gumi tömítést honnan lehetne beszerezni? hyosung.hu nem tudott rendelni. :/
Hello! Nem vacakol a sztender kapcsolód? Az már sokaknak 2-3 évesen is vacakolt. Pláne akkor gyanús, ha csak sebességben csinálja. Mondjuk ez akkor téma volt,, nekem van benn 69e km, sose vacakolt. Próbáld meg ideiglenesen kikötni.
Hasonló gonddal küzdöttem. Tartósan nagyobb sebességnél/terhelésnél leürült az úszóház és egy henger leállt, a gép elgyengült, rángatott. Elég parajelenség, mert sem a gázreakcióra sem az indításra nincs hatással, "véletlenszerűen" jött elő. A közös a nagy teljesítményigény volt, először két személlyel tartós 120-130 körül jelentkezett. Egyedül meg 160 felett. Szóval az átlagmotorozást még nem is nagyon zavarta, különösen hogy nyáron mikor átöblítette a friss benzin ritkábban jelentkezett. De a végén a tavaszi első motorozáskor már nagyon durván csinálta, 110-120 körül is rángatni kezdett, ha behúztam a tengelykapcsolót az egész motor, leállt, viszont amikor ráengedtem újraindult. Cseréltem gyertyákat (hátha elektromos hiba...) benzinszűrőt, szétszedtem a benzincsapot, a vákuumos benzinpumpát, teszteltem... jó volt. Motoroztam nyitott tanksapkával, hátha szellőzésgond. Nem az volt. Kapott tisztítóadalékot, prémiumbenzint. Javított a helyzeten, de nem szűnt meg teljesen. Nem volt lelki erőm szétszedni a karburátorokat is (mert akkor egy ilyen korú gépen illik pár tömítést is cserélni, különben kezdődik az itt csöpög-ott szivárog...) , bár az előző Hyo-m (egy 250-es) már adott rutint a témában. Emlékeim szerint abban volt egy utolsó finomszűrő a karburátorban, gondoltam - már csak - annak a részleges dugulása (áteresztőképesség csökkenése) lehet az ok. Elég kontár módon ezért a helyükön kaptak egy tisztítást.. Leürítettem a benzint belőlük, hogy a tűszelepek nyitva legyenek, a benzincsőbe küldtem egy kevés féktisztítót, majd átfújtam sűrített levegővel. Alaposan, ne maradjon benne amikor indítom. Most jó a gép, és ez a tisztítás-átfújás a tavaszi olajcsere mellé felkerült a rutinba...
benzin csap nem nyit ki rendesen, vagy keveset nyom a benzinpumpa!
Sziasztok! Gt650 r-em kilóméter órája sajnos kinullázódott és vinnem kellene műszakira, hogy áttudjam iratni! Vissza lehet valahogy varázsolni az eredeti adatokat?
Nekem volt hasonló problémám teljesen másféle motornál.
Én úgy találtam meg a hibát, hogy multiméterre két krokodilcsipeszt raktam, azzal a vezetékkötegben egyenként, szín szerint a kábelköteg elemi vezetékeit egyenként elkezdtem kisípoltatni úgy, hogy közben cibáltam a kábeleket. Ezt megcsinálhatod a kábel és a test között is.
Ha kábelhiba, így tutira megtalálod.