Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felujításból megmaradt alkatrészek 559-hez egyben 5e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Megoldódott!
Sziasztok!

Adott egy Jawa 250 (559) motor aminek a dinamója 6V 45W. Ezt szeretném MZ dinamóra cserélni, mert megbízhatóbb és 6V 60W amit tud. Az a kérdésem, hogy a forgórészt és az állórészt kicserélem, mit kell még beszereznem/kicserélnem hogy működjön? Gondolom feszültség szabályozóra is szükségem van?! A Jawa dinamó tetejébe a feszültség szabályozó van beépítve?
A Jawa gyújtáshoz 3 vezeték megy az MZ gyújtáshoz 4 (tudom hogy egy test ezért több). Elég a többi vezetéket csak a megfelelő helyre kötni és ennyi? Vagy külön fesszabályzó kell? Sajnos ehhez a részhez nem értek :(
Remélem tud valaki segíteni?!

Üdv Laci
Most jut eszembe, hogy van egy pár csináltatott profi tuning kipufogódobom, 6 voltos kockablokkos jawahoz, Erdős Csaba méltán híres motoros kaszkadör tervezte sk. a dobokat, aki a motorjait saját maga, szereli és tuningolja, a vérében van a szakma. Most a költségeim harmadáért tiétek lehet baráti áron, ha valakit érdekel. Csak írjatok rám.
Szia Szabolcs és mindenki!
nekem vannak Jawa alkatrészeim, komplett blokk, lámpa, ülés, sárvédő stb. Írjatok, mire van szükség.

Egyébként fanatikus Jawas vagyok, minden nap Jawazom, még télen is. Van 250-esem és 350-esem is, természetesen csepptankos. /A 350-es később eladó lesz/. A legjobb motor a Jawa és a 2t, rengeteg motorom volt, de mindegyiket előbb utóbb eladtam, mert meguntam őket, egyedül a Jawa örök, amitől nem tudok szabadulni :), a Jawa bevonz mint a lepkét a gyertyaláng, imádom. Szüleim nagyon idősek, elköltöznek a családi házból lakásba, nincs hely az alkatrészeknek, ezért kényszerülök eladni őket.
A lényeg: korrekt kb. 30-35%-al olcsóbban adom a piaci értékénél, mert a Jawa életérzés és a Jawasok tarsanak össze. :)

Szóval írjatok nyugodtan, bármi van, pl. tudok baromi jó jawa szerelőket, akik jawan nőttek fel, nem japán rizskályhákon. Hello!
Heló. Van egy 634-es 350-es jawam. Forgalomba lehet helyezni ha nincs hozzá egyáltalán semmi papír?
Nem tudja véletlenül valaki hogy melyik babetta henger egyezik a robi 55 hengerrel ?
Helló van egy ilyenem ha még aktuális. Ha érdekel keress a zoli_motor@freemail.hu
Üdv Mindenkinek!

Jawa 250 559 alkatrészekre lenne szükségem. pl Foncsor, hátsó lámpa, slusszkulcs, ülés zár kulcs. világítás kapcsoló stb.
Kérem akinél vannak használt eladó alkatrészek az jelezze!

Üdv,

Szabolcs
köszi !
Ez a jaffa középső tagja, a blokkfal a két henger között. A nagy lyuk a csapágyház, mellette a kis lyuk a labirintus, azaz a szimeringet helyettesítő megoldás. A csapágyház kell, tehát ezt a darabot nem tudod teljesen kihagyni. A labirintus még helyettesíthető lenne szmmeringgel, de:
- Egynek sincs hely, nem hogy kettőnek.
- A labirintus helyett a szimering permanensen zárna, a gyári labirintus pedig átenged. Ez elvileg kedvezőtlen a teljesítményre nézve, azonban jótékony hatása van a középső csapágy olajozásában, mert jobban átjárja az olajköd a csapágyat kereszt irányban oda-vissza, ahogy a dugattyúk szemben dolgoznak. A Jawa ezzel biztosítja, hogy a középső csapágy legalább addig bírja, mint a két szélső. Ha ezt a rendszert kiváltod, lehet hogy egy kevésbé életképes blokkot kapsz.
link

Ez a cucc mit csinál pontosan? két egymás felé fordított szimeringgel helyettesíthető ?
1pár index jawahoz 2e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu
JAWA 350 634 6v
sziasztok Segítségre lenne szükségem! Jawa 634 350cc bekötése érdekelne de csak annyi amennyi az indításhoz kell vagyis nem kell világítás,indexek,duda stb... csak hogy mit hova kell kötni a beindításhoz nagyon egyszerűen elég 1 ceruzarajz is
Zoli a Cetkákhoz nem találok semmit az oldalukon! Akkor hol ?
Sziasztok . Cezet 125-ös 82-es motor megvásárlásán gondolkodom ,de a kérdésem az lenne ,hogy a cetkák alkatrészei beszerezhetőek e ? Például ha fúratnom kell a hengert akkor kapok e bele túl méretes alkatrészeket hozzá ? És a sebességei fel 1 és le a többi vagy fordítva mint pl. a mustangokon ?
JAWA 638-hoz van eladó főtengelyem /új skf belső csapágyakkal,500km volt használva,egyensúlyoztatni kell/,2db henger,henger fej,dugatyúk gyűrükkel,csapszeggel.Baloldali blokk fél váltóval.
Ha csak túrázol,akkor egy három felömlős 6000-re hangolt tervet ajánlanék,amitől a fogyasztása inkább csökken a korszerűbb hengerfej,és vezérlés miatt. Ezzel kb 20-21 lóerő lenne gyári karbival,és kipufogóval.
ezt még a hajtókar is elbírja,csak a felső csapszegperselynek rövidül az élete(de az cserélhető).
Az átalakítás fúrással 12.000Ft
+ a dugattyú ára: -Indiai 4000Ft
-magyar 5000Ft
lengyel(3 gyűrűs) 6500Ft
Csináltatott verseny dugó, 1mm krómos Prox gyűrűkkel 15.000Ft.
Tiéd a választás joga :-)
Helló! Általában hosszú túrákra használom.A fogyasztását mennyire befolyásolná,és a karburátort kell e állítani.Még bírja a motorom,de ha megadja magát gondolkozok a hajtókar,ill a gyenge alkatrészek módosításával.Egy p10-esből valóban ennyit kilehetne hozni,és mennyibe kerülne?Köszönöm szépen a segítségedet üdv Laci.
Hello.
először is mire használnád?
egy kis utcai tuning +3,4 lóerő,amihez még a blobbot nem kell piszkálni.
vagy lehet 300-as 3 felömlős erőművet is csinálni 24-28 ló körül,de a főtengelyt,és a többi gyenge pontot neked kell megoldani már ekkor.
Üdvözlöm! A kétütemű hengertuningolással kapcsolatban szeretnék érdeklődni.Pannónia p10-esből hány lóeröt lehetne ezze kihozni,és milyen átalakítások szükségessek hozzá a motorhoz? Hajtókar stb,és mennyire lenne tartós?üdv Laci
Jawa 559-hez vadonat új kormány 5e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu