Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom hogyan kerül ez az erősen OFF téma ide, de annyit fűznék hozzá, hogy a komádat jól lehúzták
A bizonyos hátsó fék, amin a motor van, az a kézifék. Vissza lehet húzatni biztosan notebukról is, de ha a motoregységet leveszed (2 db 6-os imbusz fogja) akkor szépen kézzel visszatekered 20 mp alatt - de ha lusta vagy szerelni, akkor széthúzod a csatiját, 12V rá, és visszatekeri
A múlt 7en szereltem egy ilyet, sajna el volt törve a motorház, cserélni kellett. Bontóba 30 ropi volt egy szép, kompletten nyergestül
Szóval nem kell mindent elhinni, amit mondanak nem kell hozzá kompúter.
Szerintem nincs,egész masszív volt az a 2 literes blokk,a viszkós hűtőventillátor krepált be,meg elkopott az alsó vezérműszíj fogaskerék.Ezért árugrott és lefogazta a szíjat.2x.Csere és ment tovább.A rozsda és az hogy 3x törtük rendesen össze.
Nem nagyon: egyre nagyobb sűrítési viszonyra törekszenek, annak meg teljesen ellentmondana a dugattyútetőbe történő "indokolatlan" besüllyesztés. Viszont a mai szíjak már jobbak, és jogosan várják el a gyártók az előírt szíjcseréket.
Régebben egyes autogyárak a szijas autokon a dugokba süllyesztéket csináltak a szeleptányérral szemben. És semmi kár nem következett be szijszakadáskor. Ma már nincs ilyen?
próbálkozik
A 2.0-ás omega 2 szíjat szakított el.Mindkétszer szíjcsere történt és ment tovább mint a saffhausen.
ha szelep nem sérült még a jobbik eset a szelephimbákat könnyebb cserélni
Egy cimbora épp azon gondolkozik, hogy egy vezérműszíj szakadt 8 szelepes astrát adnának neki 160 körül
Mondtam is neki minél kevesebb a szelep annál kevesebb a kár
a régebbi 8v astra eltörte a himbákat, kádett is ezt tette.
Menetirányba álló szelepek
Ez teljesen rendben van mert így könnyebben áramlik befelé a levegő
Micsoda? Az Opel autót csinál? Mit ki nem találnak ezek a kínaiak...
Én megvárom még így néz ki szeretek mindent kihasználni
Nálam betét is csak akkor cserélődik amikor már hallom,hogy vason fog
Nincs tékozlás, nincs pazarlás
na ez épp egy 1,4 f astra 16v
mija f@sznak neked annyi szelep amikor a karbantartás hiánya miatt elszakad a vezérmű szíjad jobban rábaszol, mert 16 szelep kócolódik össze
8 szelepnél jó esetben utól sem éri a dugó
13 másodperc alatt van százon - végülis alig lassabb, mint az ezres Yarisom volt....
Ecce venné egy f@sza japó autót.... majd megtudnád.
Ez a dupla dupla szelep vazzeg
De meg is látszik mert nagyon megy
Nekem volt is,qurvajooooo.
16 wattos. Energiatakarékos.
16W....ez valami titkos fejlesztés volt?
Ezekhez kb az egyes golfokat hasonlítsd vagy ami előtte volt..
Nem is láttam még karbis opelt vazzeg
Nekem az 1.4 16w 3.ban a tiltás felé 120al megy ettől több minek ?
Gázzal ezt 2.is tudja mert ott nincs tiltás
6 db opel után a vw egy megváltás ! a motorblokk egy agilis rakéta az opel 2 szelepes benzin és dieseljéhez képest. az opel 1.6D no az felejtős, volt aki 5L uborkás üvegben vitte le a bérházi parkolóba a felforrósított gázolajat hogy be tudják indítani a dieselt. nekem -16 fokban már az ATE10 traktor akksi sem tudta megforgattatni az indító motort. ha elérte a -9 -11 fokot a hideg a mézzé váló gázolajat már nem tudta felszívni a bosch adagoló. az utána következő 1.7D már lukács adagolós volt, az még nagyobb szívás, de a fűthető szűrő már az indítást nem befolyásolta, de az izzító gyertya igen, ha 1 db is elpusztult az már volt hajlandó beindulni. az 1.5 tdi isuzu maga az isten volt, ott viszont az opel terméke a kasztni porladt el. a kétszelepes benzin motor a végletekig egyszerű volt, de az azt etető pierburg karburátor már 100 e km után a kopás jeleit mutatta, nem lehetett alapjáratot állítani. nekem megváltás az opel után gyorsan pörgősen autózni, hogy néha szerelni kell, az magától érthetődik.
persze mert minden bontott cucc volt
de állt a kocsi vagy 3 hétig, ami azért elég bosszantó, ebből majd 2 hét a vw szervizre várás
Nem is volt drága....