Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hogy még gyorshajtás is volt. Ne tetézd!
az kint van a picsában, aztán gondolom messziről látta hogy zöld és tolta neki ezerrel hogy átérjen aztán már nemigen tudott megállni a sárgán
A zöld jelzés után van egy 2-3 másodperces sárga. Az alatt át lehet érni szabályosan, vagy meg lehet állni.
Nem volt kereszt forgalom, hogy is magyarázzam hogy egyértelmű legyen...
zöld jelzés észlelésekor tartotta a sebességét de amikor a lámpa elé alá ért akkor történt a színváltás.
Mondjuk hogy a zöld jelzés végét érte el.
igazándiból az a baj az ilyen "kisvárosi" lámpákkal hogy pl éjjel sok helyen basszák kikapcsolni, aztán ha épp előtted vált pirosra 0 forgalom mellett ott állsz 3-5 percet a semmiért
kiskőrösön is nagy divat volt régen ez a faszság hogy éjjel-nappal működött a lámpa, aztán álltál hajnal kettőkor feleslegesen

amúgy meg nem az volt a kérdése hogy tényleg hülye vagyok amiért átmentem hanem ki mit tud arról a kameráról...
mondjuk egy ilyen hoki kamera szerintem nem bizonyít semmit sem, én pl még észre sem vettem hogy ott egyáltalán van ilyen
Az ilyen térfigyelők rendszerint csak forgalom figyelők, nem a piros lámpás áthajtást figyelik.
Nem vagyok rendőr és nem vagyok önkéntes sem. Egyébként ha valaki elmondja a véleményét, ami egyébként objektíven nézve is ugyanaz a helyzet...akkor az miért önkéntes és legfőképp miért jellemhiba? Sanyi...ne fárassz már. Ez ritka nagy hülyeség, amit írtál.
Nemhogy már attól legyen egy piroson áthajtás oké vagy nem oké, hogy mindennapos-e vagy sem! Ez ugye nem komoly mérce....
Nem érted a kijelentésed honnan tudod,. hogy mennyit vezetek? Ki állította, hogy én nem hibázok?
A piroson áthajtás nem függhet egyébként sem a vezetési mennyiségtől! A piros az jól látszik/látható! Ha nem veszed észre 5 mp alatt, mert előtte ott van egy sárga is, akkor te mire figyelsz vezetés közben?
Valamint nem csak a piroson áthajtás a fő probléma, hanem az, hogy akkor másnak zöld! Vagyis ő megy/jön, máris baleset és mást belerángatva.. és ekkor probléma igazán a piroson való áthajtás!
Ezeken az okosságokon már túl vagyunk. Hogy nem kellett volna és hasonlók...
Nem is a kifogást keresem, meg nem is akarok magyarázkodni, de nem rendszeres a piroson áthajtás
Azé' ez kissé gáz, ha ott vagy el is ütöd miért ke' ezt csinájnie?.......Ezekkel a dumákkal van tele a padlás, ahhoz olyan keveset kell vezetni mint te teheted, hogy soha semmiben ne hibázz. Ha ezen parázik akkor nyilván nem mindennapos ténykedés a piroson áthajtás nála. Ha rendőr lettél közben akkor jogos (bár akkor is kérdéses egy netes bejegyzésre), de ha csak az önkéntes fajta akkor jellemhiba.
A kérdés igazából ezt megelőzi.
Tehát a kérdés, miért hajtottál át a piros jelzésen? Nem csak akkor kell megállni, ha tudod, hogy látja kamera.
Ha megállsz, akkor nincs további para....
Inkább az a kérdés, hogy ki nézi és nézi-e egyáltalán valaki csak úgy? Úgy gondolom, hogy ez önkoris cucc és ha nem állítanak meg akkor megúsztad.
Ez lenne a kérdés, hogy vajon látta-e?
Azt nem tudom hogy látta-e a rendszámodat - de a tiloson való áthajtás az objektív felelősség körébe tartozik, tehát "mindegy" hogy ki vezette a motort, ha van felvétel, akkor a motor üzembentartóját fogják megbüntetni.
Erre gondolok.
Sziasztok.
Az alábbi esetben számíthatok bírságra?
Helyszín. Kecskemétről Cegléd felé vezető 441-es út, Katona Zsigmond - Platán út kereszteződés. Kérlek titeket, nézzétek meg, utána írjátok, szerintetek megúsztam vagy várhatom a csekket.
Ott jobbra fent van egy kamera.
Készít fotót, ha áthajtást lát a piros jelzésen? Egyáltalán rálát a lámpákra? Vagy belát az autóba hogy ki vezeti, ha Kecskemét Cegléd irányba megy a kocsi?
Szerintem is hagyjuk
Ez most komoly?

Amit én linkeltem, az nem 2010-ben volt érvényes, hanem azóta érvényes!
Ha lenne újabb, akkor ott lenne az oldalon.

Az itt másképp szerepel, pedig egy egyszerűsített lista arról, amit én linkeltem. Ahol a "Műszaki adatlap" csak a dokumentum neve, attól még az NKH-nak kell kiállítania.
Valamint az "itt másképp szerepel" ugyanazon az oldalon van és az szintén 2010-től érvényes.
A te logikád szerint a "műszaki adatlap" akkor ugye lehetne egy mikrohullámú sütő műszaki adatlapja is, mert az összefoglalt listában ugye nem írják le szájbarágósan, hogy az nkh által kiadott gépjármű műszaki adatlapra gondolnak.

Szerintem egy ilyen oldalon egymás mellett megjelenő eljárási menetben nem írnak eltérőt, legfeljebb kevésbé részletesen. Bíznak abban, hogy aki olvassa megérti.

De tudod mit, csináld úgy ahogy akarod, ha nem akarod úgy ahogy le van írva. Én kiszálltam.
Viszont akkor továbbra sem értem, hogy miért jöttél ide kérdezni!
Amit linkeltél 2010 ben volt érvényes !!! Itt másképp szerepel .
Nem értem.
Idejössz kérdezni. Megkapod a tájékoztatást, majd azt mondod nem így van!
Vagyis kérdeztél, mert nem tudtad mi a menet, de ha megtudod, akkor már jobban tudod, hogy mégis hogyan kell?

Szerintem nem olvastad a hivatalos eljárásmenetet, amit linkeltem.
Ott le van írva pontosan, hogy hol és mi a teendő! Kész, ennyi!
https://kozigazgatas.ujbuda.hu...
A motorkerékpár is jármű, sőt gépjármű. A rendelkezés pedig azokra vonatkoznak!
Aki normál műszaki vizsgaállomásra vitt véglegesen kivont járművet vizsgáztat (egyrészt az is értetlen, mert nem oda kell) az hogyan kapott NKH által kiállított műszaki adatlapot?
Sehogy....
A normál vizsga helyen SEM tudták, hogy mit lehet és mint nem és legfőképpen hogyan szabályos.
Ha az okmányiroda elfogadt a nem NKH által kiállított műszaki adatlapot, akkor sem tudták, hogy mit, hogyan és miként kell.
Szóval ha több helyen hibáznak, szabálytalanul járnak el és hibásan végzik a munkájukat.....akkor az lesz az "ÚJ" és "helyes" eljárási forma? Hát nem!
Ha neked szabálytalan módon lesz/lenne forgalomba helyezve a motorod....közben kifizettél mindent, majd kiderül, hogy
érvénytelen, akkor annak mennyire örülnél? Teljesen egyértelműen és (remélem) mindenkinek érthetően le van írva, hogy hogyan zajlik egy ilyen eljárás. Erről nincs mit tovább beszélni....
Nem értem, hogy miért nem egyszerűbb úgy csinálni, ahogy kell és ahogy szabályos.
Mondjuk én VÉGLEGESEN kivont járművet nem is engednék vissza a forgalomba. Aki ezt másképp gondolja, az nézzen utána a VÉGLEGESEN KIVONT szavak jelentésének.
Kell eredet vizsgát is csinálni azért mentem . Értem amit írsz hidd el de mivel ez motorkerékpár nem autó így nem ugyan az vonatkozik rá. Aki vitt ilyen motort az sima műszaki állomáson kapott műszaki vizsgát . De majd kiderül hamarosan.
De hát nem azt írtam, hogy a sima műszaki vizsga állomás nem megfelelő?
Nem is értem, hogy miért mentél oda.....

"a közlekedési hatóság által kiállított Műszaki adatlap"
Voltam a műszaki vizsga állomáson ott kérdeztem meg . Időpontot kértem kaptam is . Eredet vizsgát biztos megcsinálják a műszaki kétséges .
"a közlekedési hatóság által kiállított Muszaki adatlap"

Ezt is leírtam már.

Van olyan NKH állomás, ahol gépjármű műszaki vizsgát is csinálnak.
Tehát a "sima" műszaki vizsga állomás nem elegendő.
Még egyszer!

https://kozigazgatas.ujbuda.hu...

El kell olvasni, le van írva minden!
Miért mondana mindenki mást?

Az első válaszomban megadtam mindent.
Mi a kérdés még?
Csinálni is kellene....nem csak beszélgetni róla.