Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Motorápolási tippet kérnék! Most vettem egy R6 rj05-öt, az előző gazdáinak sikerült karcmentesen tartani. Milyen mosási tippet ajánlotok, hogy mindig szép és foltmentes maradjon?
Sziasztok!

Valaki tud információt a Pécsen levő motorkereskedésről ami a közraktár u. 16. szám alatt található.Mennyire megbízhatóak?Ezt a motort szeretném megnézni Honda cbf 600 esetleg tud benne valaki segíteni nekem szemrevételezni megéri e elmenni érte?Pécs nekem kicsit messze van...

Hálás köszönet információért, segítségért.

Roli
üdv! a gyújtás kapcsolód haldoklik. a fő áramkörnek ad feszültséget, de a gyújtás elektronika nem kap feszültséget. a gyújtáskapcsolót leszereled és szétszeded. kijavítod a hibát, vagy veszel egy bontottat és átteszed a zárbetétet a sajátodból. kb 1 órás művelet.
Én 5 évig használtam GSR-t. Városi rohangálásra uúgy mint túrázásra 2 személlyel - 3 dobozzal. kb 35e km-t gyűrtünk együtt hibátlanul. Soha semmi baja nem volt, igaz becsülettel karban tartottam. Az esetek 98%-ában mindenhova elég. A 2% a két személy 3 doboz hegynek fölfelé
Ha a kényelem az elsődleges, sztem egy fz6 túrásabb, a lábpozíció jobb, de a gsr sztem sokkal mokányabb... Egyedül a szerpentinen kanyarogni nagyon jó a kis méret, rövid tengelytáv miatt, komolyabb motorokat is meg lehet csapni vele . 8000rpm felett pedig egy igazi méregzsák
Sziasztok!

Lehet nem jó helyre írok, de hátha...
Egy olyan problémám van, hogy szeretnék egy 600ccm kb. 10 év körüli kanyarvadász Naked motort utcai használatra, de nem tudok választani sajnos. A kinézett típusokat most nem írnám le mert kíváncsi vagyok, hogy miket ajánlottok...A lóerők száma annyira nem fontos, inkább a jó futómű, jól adagolható gáz/fék és a kényelmes üléspozíció(itt akár 2 személynek is) a fő szempont.
Igazából egy GSR 600-zal szemezgetek..(tudom ez nem felel meg teljesen a kitételeimnek...ennyit az elveimről, hogy nem írok típust xD)
Sziasztok, valaki meg tudná nekem mondani a Dellorto 32es vhsa-nak az úszó szintjét hogy mekkora az eredeti méret ? előre is köszönöm.
Szia Sanyi,
A TLJanó oda jár. TL fórum...
Szlovákiában ingyenes a sztráda a motoroknak. Ennyit tudok segíteni.
Érdeklődnék, hogy a Győri műszaki egyetemen van-e valakinek ismerőse?
Sziasztok!
Megnézzük a Brno-i futamot, és az érdekelne -tapasztalatok alapján- hogy merre célszerű mennem, fizetősek e arra a sztrádák -nyilván- és hogy azt ott menet közben hol tudom megtenni. vagy bármi egyéb dolog, ami fontos lehet ezzel kapcsolatban.. !
A segítő válaszokat előre köszönöm
Jól mondod
Pénz.koton,pisztoly.(jobb ha van és nem kell mintha nincs amikor kéne!)
az a lényeg, hogy pénz és koton mindig legyen nálad
Ahogy mondani szokták reméld a legjobbat készülj a legrosszabra
Lehet az van amire INI utalt, a mozgatás megszüntette a hibát.
Nem hiszem, gyári rajta minden .
Aku feszültség 12,8 volt jól teker.
Lehet már azokat is Kínából veszik?
lehet elég volt a dugókat szét-össze nyomni
sajna a mai csatlakozók közel sem olyanok mint 20 éve voltak
20+éves gépeken még mindig réz színű a réz, a mostaniak meg már hol zöldek hol feketék pár év alatt.... sokszor még a vízállók is
Az akku-körül lenne a gond ha generátorról már nincs a jelenség..
Az átmozgatás használt ! Egy bizonytalan kontakt megjavult.
Azt mondta a szerelő hogy nem a gyujtás rendszerben van a hiba.
Mert akkor menet közben is produkálhatna hibát.
Amikor elkezd dolgozni a generátor akkor nincs semmi hiba.
Mentem vagy 300 km elég sok indítással de hidegen-melegen jól indult.
Azóta nem is jelentkezett a hiba?
A hiba nem lett meg, a csatlakozók át lettek nézve.
Biztosan csak akkor lehet mondani ha a villanyásznál produkálja a hibát.
Azóta nem csinálja a moci.
Állítólag a gyújtáskapcsoló tud olyat csinálni hogy az önindító forgat de gyújtást meg nem ad.
De sajnos biztosat csak akkor lehet mondani ha produkálja a hibát stabilan.
A szivattyú jól működik nem hiszem hogy az a gond.