Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olvasd el:

http://www.sportmotor.hu/teszt...

szerintem ezek csájna blokkosak minarelli koppintásai...
Sziasztok!
Valakinek van valami tapasztalata a Generic márkával kapcsolatban?
Egy Trigger SM 50-et néztem ki, nagyon szinte új, de semmi jót, illetve rosszat nem hallottam a márkával kapcsolatban. Elvileg AM6-ossal van szerelve, szépen is néz ki de azért elég drágán vesztegetik (179 000).
Arra lennék kíváncsi, hogy milyen típushibái illetve egyéb ilyen-olyan gondjai vannak.
A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Nem tud valaki Pécs környékén valami jó kis "pályát". Nem gondolunk nagy dologra, csak pár haverral szeretnénk kanyarogni picit forgalom mentesen ;) Valami nagyobbacska gokartpálya esetleg? Mit javasoltok?
98-as, cb500 2 személlyel értelmes tempóban túrázva 4,2-4,6.
a GS sem ehet többet.
Ha GS-t nem találsz jót jó áran, akkor sztem nézz majd szét CB500 ak között is, jó gépek :)
A GS500 as topikhoz is kiírtam, de inkább ide illik a bejegyzésem:

"Motor (Suzuki GS500-as 2002) vásárlásán töröm a fejem. Igazából fontos szempont volt, hogy a gép lehetőleg keveset egyen. Sok oldalon láttam, hogy 3,5 - 4 - 4,5 litert eszik ez a típus. Aztán tegnap felhívtam egy hirdetést, ahol a srác azt mondta, hogy 5 litert eszik. Kérdeztem: hogy mikor? Azt mondta: minden esetben. (hát jó...)
Azért 3,5 és 5 liter között elég nagy a különbség, így az lenne a kérdésem, hogy mitől függ egy gép fogyasztása? Létezik, hogy évjáratok között ekkora a különbség, vagy abszolute csak vezetési stílustól meg környezettől (pálya, hegymenet, város...) függ?

Elég kezdő vagyok, minden konstruktív hozzászólást szívesen veszek."
Sziasztok!Segítségeteket szeretném kérni.2002-es GSXR 600-om van,szerencsére nem sokszor,de már előfordult hogy indításkor F1-et írt,és nem indúlt el.Gyújtás le újra próba,ekkor már irja a hőfokot és minden oké.Utal ez valami problémára vagy valaminek az előjele?
remélem nem lett nagy bajotok!
Kedves Motorostársak! Nem szeretném sokat rabolni a helyet, így próbálok rövid lenni. Van egy CBF1000-rem (2007-es, narancs), amivel sajnos balesetet szenvedtem, emiatt az elülső műanyag elemeket, illetve még pár alkatrészt cserélnem kell. Van egy kapcsolatom, aki Honda autókhoz tud kb. 40%-os kedvezménnyel gyári alkatrészt hozni, de a motoralkatrészeket nem engedik neki megrendelni, mert nem a saját motorja... A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem tudtok-e ilyen emberkét, aki motoralkatrészek beszerzésében tudna segíteni? Sajnos az alkatrészek összköltsége közel 300 ezer Forint még a kedvezményes áron is, így számomra a teljes ár kifizetése esélytelen... Amennyiben valaki tud ilyen embert, kérem írjon! Röviden a baleset: augusztus 28-án, este 10-kor, a 13. kerületi Lehel utcán haladtam a menyasszonyommal a hátam mögött, szabályosan, át a teli zöldön, amikor egy tök ittas, hajléktalan férfi egy autó takarásából, a piros lámpa ellenére megpróbált átszaladni előttünk az úton, ami nem jött neki össze, mert pont telibe kaptuk... Vigyázzatok magatokra! Üdv!
Lenne hozzátok egy rövid kérdésem, 190 cm magas 80 kg vagyok, most szeretnék vásárolni először magamnak egy Thor Force vagy Fox titan terdévédőt mi a véleményetek melyik a jobb térdvédő? Mondjuk egy árban vannak meg szerintetek L/XL vagy XXXL/XXXL méretüt kellene e vegyek mert nem tudom a méreteket és ez lenne az első komolyabb térdvédőm
Sziasztok! Valaki tudna nekem segiteni? fj 1100-eshez keresek karbi membránokat ami normális árfekvésbe van! Vagy esetleg használt de jo állapotu-vagy karbi sor jo membránokkal! Köszi
Sziasztok.Az volna a kérdésem,hogy mitől kormos a motoromban az 1-3 hengerben a dugattyú?Az olajat nem eszi és a gyertyák ki vannak égve nem kormosak.Mi lehet az oka?
Láttam már én is Simson vázban 125-ös Mz - blokkot! Annyit is ér!
Egy naaagy kupaccal.
Hello.
Egy kérdés
Ajánlottak cseréba egy 600ccm dr külföldi forgalmija meg van.
Eddig magyarba 2gazdája volt, egy aki a külföldről behozta van kinti adásvételi is. A másik gazdája pedig úgyszint magyar.
Nagy herce húrca lenne le rendszámoztatni vagy nem ér annyit? Egy cagiva ar 350 rendszámos motort adnék érte. A csávónak csak szaladgálós motornak kéne meg pecázni csak nem birja már tartani.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Van egy 2003-as 600-as Hornetem, amin teljesen elkopott az első fékbetét. Azt mondták, hogy így ne nagyon használjam, mert kinyírja a tárcsámat is. A 17. kerületben vagyok barátnőmnél, így semmi szerszámom, meg rutinom sincs a cseréjéhez. A fékbetétet már megvettem a fékfolyadékkal együtt.
Nincs valaki a környéken, aki tudna segíteni a kicserélésben? Csak a mai nap lenne jó, mert holnaptól dolgoznom kell...
Előre is köszi a válaszokat.
Kizártnak tartom, hogy sikerülne.
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy adott egy 50es váz adásvételivel mindennel egyutt.Egy 125 os 4t blokkot ha beépítek mennyi eséllyel tudom azt lepapíroztatni?
Az egyetlen nagy város a környéken Gyergyószentmiklós, de nem ismerem a helyi boltokat.
Sziasztok valaki nem tud egy motoros boltot Borzont körül ?
A kar bordás tengelyen van.Itt ha másik bordába rakod máris állítottál rajta.
Nem vagyok szerelő csak ismerős fz6s2-esén az új bowden hosszabb lett és így tökéletesen megoldották.Nem ugyanaz a tipus de nagy eséllyel ugyanolyan megoldás.
Nézz utána.Nem nagy szerelés leszedni.
Szerintem van ott allitasi lehetoseg, csak 60 mm a bovden vegetol vissza, ahogy be van fuzve abba C-be hajlitott lemezbe...szerintem.
Nem igen alkalmas ez a felulet kuplungolas, valtas elmeleti, gyakorlat oktatasara...
A föbb kifejezesek amiket illik megismerni, hogy a valto a valtaskor terhelesmentes legyen. Ezt lehet kuplungolassal, vagy minimalisan a gazzal -fordulattal valo manipulalassal elerni, ilyenkor kihasznaljuk a valtomechanika rugos elemeinek tulajdonsagait, ès feszitjuk egy picit a valtokart, mikor azon nincs terheles, akkor atugrik a kivant fokzatba.

Nyilvan a bovden ès a teljes huzomechanika kepes deformalodni, hötagulni. Elvileg rugalmas deformaciorol lehet szo, de ha farad az anyag, lehet maradando alakvaltozasrol is beszelni, de ezt utana nem sokkal szakadas koveti. Kuplung lamellak is kopnak nyilvan ezert az allitasi lehetoseg. Mert 0,1mm kopas minden lamellan adhat akar 1mm is osszesen, mely a kiemelo mechanika kararanyai altal akar fel lehet erositve a tobbszorosere is a kuplungkarnal mar.
Legjobb tudomásom szerint, ha a kuplung kopik, akkor csökken a bowden holtjátéka, tehát az kilőve.
Én a helyedben átnézném nem-e foszlott már valahol szét a bovden, mert, akkor lehet nagy a "nyúlása". Ha ez a helyzet, akkor mielőbb cseréld, mert előbb utóbb el fog szakadni.
Ha nincs rajta sérülés, akkor passz :D
Szia!
Valóban nem értek hozzá, de szeretnék okosodni ;)
Sajnos a bowden másik felén nincs állítási lehetőség, ahogy a képen is látszik :( Általánosságban kérdezném, hogy azért kell állítani, feszíteni a bowdenen, mert maga a bowden nyúlik? Vagy a kuplung kopik? Vagy mindkettő?
A fakéz-faláb kombóról már hallottam... Nyilván mindenki azt gondolja magáról, hogy jól csinálja :P Körbe lehet írni valahogy, hogy hogyan is kellene profin kezelni a kuplungot és a váltót? Vagy erre csak egyszerűen az a válasz, hogy érezni kell... Mert akkor úgy gondolom, hogy érzem :P bár gyanítom, hogy ezzel a falábúak is így vannak :D
1. A bovden masik felen van durva allitasi lehetoseg, ha fent mar nem lehet allitani.
2. Fent hidegen legyen meg a 1-2 mm holtjatek. Gondolom kepben vagy hol kell merni.
3. Ne foglalkozz hol fog a kuplung. Ha nezebb lennel vagy emelkedon indulsz meg kintebb van, abszolut nem relevans.
4. Ha recseg a valtod, akkor vagy nincs erzeked hozza, de mondjuk ezt most zarjuk ki...vagy el vannak a lamellak vetemedve, vagy be van a killing kosar vagy az agy verodve, ilyenkor nem tehermentesul a valto rendesen...
Ezek nem annyira futasteljesitmeny fuggo dolgok, fakezzel, falabbal gyorsan szet lehet rugni.
Ha a lancot meg spray-vel apolod, akkor az meg mar az elete vegefele jar, lehet szakasosan van megkopva, szorulnak a szemek, rozsdas barna lè van az o- gyurukon...
Azonban kerdesed naivsago okan inkabb mutasd meg valakinek, akinek melyebb ismeretei vannak ilyen teren.
Sziasztok!

Kíváncsi vagyok a véleményetekre, a kuplungommal kapcsolatban. Egy Yamaha FZ6S-ről van szó, 27e km-el. Csináltam három képet, bár minőségre nem a legjobbak. Úgy érzem, hogy nagyon a végén fog a kuplung, a bowden feszítő pedig szinte teljesen ki van tekerve, hogy ne legyen túl nagy a holtjáték.
1. kép: holtjáték
2. kép: teljesen behúzott kuplungkar
3. kép: nagyjából itt fog a kuplung, indulna a gép

Elkopott volna a kuplung, hogy ennyire a végén fog? Megnyúlt a bowden, hogy ennyire meg kel feszíteni? Vagy netán a kettő együtt?
Visszaváltásoknál mintha kicsit ropogna a váltó a lábam alatt, bár azt nézegettem, hogy lassan kéne kicsit feszíteni a láncon...

Kíváncsian várom a véleményeket, de csodálkoznék ha 27e km alatt elkopott volna a kuplung :O

Kössz