Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hobbira nem pályázni mi a picsának crossmotor?
kb semmire sem jó másra csak pályázni
Sziasztok.Véleményt és tanácsot kérnék . Krossz motort szeretnék vásárolni kb. 400-500 ezerért. Én inkább a 2T felé hajlokés 85 vagy 125-ös Suzuki RM-ben gondolkodom de ha megosztanátok tapasztalataitokat megköszönném.És érdekelne,hogy csak hobbira használnám nem pályázni akkor mennyi időnként kell szervizelni és dugót cserélni. Előre is köszönöm.
Menetfény, mindenképpen. ITT TALÁLSZ részletes gyakorlati leírást hozzá.
Sziasztok!
Szükségem lenne a képen látható egyszerű csőre. Hol tudnék ilyet szerezni Budapesten? Semmi kis alkatrész, csak otthon nem találtam ilyet. Viszont eddig csak 6m eres darabokat találtam.
Előre is köszi!
Sziasztok!olyan kérdésem lenne ,hogy valaki rendelt-e már Ebay-ről komplett új hengert crossmotor-ra? Honda Cr 125 2004-es motorról lenne szó.vagy esetleg tud valaki más alternatívát egy új hengerhez való hozzájutásról?
Sziasztok,
nappali fény vs. köd lámpa
Szeretnék feltenni valami segédfényt egy TDM-re, tudtok segíteni, milyet érdemes? Watt? db? kiegészítő cuccok kellenek? Esetleg beszerzési forrás. Köszi
Köszi!
Én is erre jutottam.
Szia!

Még nem találkoztam olyan robogóval, amin a matricát a lakkozás előtt ragasztották volna fel. Véleményem szerint a fényezés után ragasztják fel ezekre is a matricákat.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a gilera gyárilag a lakk alá vagy fölé teszi a matricákat az idomokon? Egy vxr runner 2006 ból az alany, a képen látható színben.
Előre is köszi!
Szia!

Gyakorlatilag neked csak papíron kell megfelelnie az előírásoknak.Innentől kezdve elég széles a skála.Amúgy gyakorlatilag mindent visszalehet folytani csak sok macera lepapirozni.Egyik ismerősöm cbf 500 papírozta le a2 re.
Mindenképp szerintem kiforrott technikák közül nézegess gs 500 cb 500 vagy er 5.Ha lehetőséged van próbáld ki őket.
Ezt pl már láttam élőben is.szép kis moci meg bruti hangja van.
GS500

Roli
ezeket az utcai gépeket nem ismerem, (bár gs500 volt már a ténérém mellett kb mintha a gyereke lett volna) szóval csak annyit tudok mondani hogy próbálj ki több típust, és ami megtetszik és kényelmes abból keress olyat ami megfelel a korlátaidnak
mert azért vannak eltérések, főleg a külföldről behozottaknál
láttam én már 600as sornégyet 25kw-os forgalmival is
Hello, sziasztok !

Nagy kérdéssel fordulnék felétek.

A hetekben szereztem meg az A2-es jogosítványomat és a kérdésem az lenne, hogy milyen motort tudnátok nekem ajánlani? Rólam annyit, hogy 21 éves vagyok és 195 centiméter magas, immáron 10 éve motorozok. Időközben folyamatosan hajtottam Simsonom mint mindenki más, GasGas EC 50esem és kipróbáltam már nagyobb krosszokat és naked bike-okat szóval van némi tapasztalatom már, illetve jelenleg egy Bandit 400ast van alkalmam használni szűk keretek között ( papírok miatt ), és a ülésmagasságban még egész tűrhető. Szóval már csak az a dilemma, hogy ekkora embernek mint én, mit ajánlanátok 500.000 forintos keretösszeggel? Igazából a Suzuki GS500E-ket nézegettem illetve az F-eseket, de utobbiról azt olvastam/hallottam, hogy orrnehéz vagy a Kawasaki ER5-öst (tudom, ez is 48 felett van de ebből van 48 papíros). A meztelenség felé húzna igazából a szívem, szóval mintha egyértelmű lenne a dolog, de zavar az egy tárcsafék. Egy ekkora motornál ez elegendő lehet ha hirtelen veszély történne? Szeretném kihasználni azt a 48 pacit, szóval az új Kawa, KTM , Hyosung már kilőve még ha lenne is árban véletlenül. Magyarul szerintetek a GS500E jó választás lenne? Esetleg más motor? Hátha van olyan, amiről még nem hallottam. Illetve mennyire èrnè meg fojtott változatú motort vásárolni gondolok itt az SV650-esre vagy mondjuk a Z800-asra ?
LÉNYEG,HOGY 48 LÓERŐ LEGYEN
Válaszotokat előre is köszönöm !

Üdvözlettel: Pető Krisztián
Pontosan. Kanyarokban nincs különbség meg most is mosolyt csal a pofimra a kezelhetősége a kis blokkosnak eöröm ebódottág kanyarogni vele...
AM6 blokkost vehetsz tuningosat is akár 90ccm-vel is, csak ne lógjon a bele, poszra ifjú titánt elvisz 1kiló felett, de zabálnak 6-7 liter között a mellé ugye dukál a jó minőségű szintetikus olaj is.
tököd legyen, ne lóerő...

hornettel, fazerrel is lehet menni, csak ne legyen sok egyenes
3.8 volt már nekem is ami a legalacsonyabb volt, meg 6körül akkor nyúzósabban. De kiló80tól már lemaradok cimbim S2R-jétől.
Aha, ezeket olvastam, nem tudom higgyek-e ezeknek, mindkettőt tuningolták, gondolom nem vigyáztak rájuk, így nem tekintem ezeket jó leírásnak, de köszönöm. Közben utánaolvastam, elvileg a Generic taiwani, és van a Generik, az pedig osztrák. Nem tudom, hogy ez igaz-e, de akkor valószínűleg valami ismertebbet fogok választani.
De nem fogyaszt semmit se.
3,8 l kerüljükmegabalatonthetvennel
7,9 l úbakkerfélóralágymányos
Valahol olvastam a 620-al is meglehet etetni 100km-en a tanknyi benyát az nem semmi lehet basszus. Enyém olyan 4.5 ből eljár igaz én már nem vagyok olyan fiatal de azért még nem fizetem a lankadót.
akkor meg minek? csak a helyet foglalja
Meg az ha a garázsban marad.
hello,

mitől-mitől?!

1. Gép állapotától(likas-sportnak álcázott kipufogó, szakadt karbimembrán, stb)
2. Vezetési stílustól(általában azok, akik csak kéthetente mennek pár kört azoknak egységesen jobban is fogy a motorjuk; nagy fék; nagy gáz, na ezt még megelőzöm, stb.). Általában a fiatal pilótáknál többet fogyaszt.:)
3. Üzemanyag(erre akkor van befolyásod, ha vagy fel vagy szerelve egy komplett laborral, vagy a már bejáratott helyen tankolsz)
4. Körülményektől(tél, nyár, dugó, vagy nyílt egyenes de még a, gumiabroncs és az útburkolat is ide tartozik)

Ha a fogyasztás a lényeg, akkor nagy általánosságban igaz, hogy a gyári állapotú gép(legyen az autó, teherautó, motorcsónak, vagy villanymotor) az egyik legoptimálisabb üzemanyag fogyasztás szempontjából.

hály
A vezetési szokásokól függ.
A nagyfék-nagygáz kombó a GS-en is nagy fogyasztást eredményez.
Simán civilizáltan el lehez 3,5-4,5 közt járni vele.
Nálam is 5 liter körül evett, de pontos értékekre nem emlékszem.
Én 110-130 között mentem vele, sokszor kiforgatva, gyorsulgatva.
Az 5 liter egy reális érték.
Lásd:
http://www.spritmonitor.de/de/...