Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alighanem egy szűrő-simító egység kell a tápfeszültségre. Bár nem értem mert ez szerintem elemes táplálású!! De az is lehet hogy a mérővezetéket kell árnyékolni!
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy kicsit ujjítani akartam a motoron. Külön hőfokmérőt építettem a gépezetre de valamiért mikor be indítom akkor el tűnik a képe semmit nem mutat mikor le álitom akkor meg szépen mutatja hogy menyi fokon van a hűtőfolyadék.
Mit tudnák ennek a problémának csinálni hogy jól működjön?
Ebben igazad van, ha ritkán is de jól jöhet ha a szükség úgy kívánja. Bár én sem szeretem az ótópályát akkor inkább azt 4kerekűvel.
igazuk van....sőt,nyugodtan lehetne ingyenes is.de a szarrágó törvényhozók ragaszkodnak minden forinthoz.... amúgy nyáron elég sokat közlekedek autópályákon(autóval)de rettentően elenyésző a motorosok száma(főleg az autókhoz képest)szerintem aki túrázni akar az akkor sem fog az autópályán menni,ha ingyenes,mert az nem "túrázás"...
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Ha egy motor véglegesen ki van vonva a forgalomból akkor azt el lehet eladni magányszemélynek?
Hallottam ezt azt de érdekelni mi is az igazság.
Lenne egy véglegesen kivont motor amit lehet megvennék és külföldre szeretném hozni.
Előre is köszönöm!
Vegyél egy nem újjat olcsón....max fél milla. Aztán gyűjtögessél közben és ha megvan a korlátlan eladod és veszel amilyet akarsz.
Nos igen, de egy Z750esnél érted ha megvenném, lefojtatnám, XXXX összegért és ha megvan an agy jogsim, akkor vissza az mégis csak kevesebb mitn egy új moci nem? :)
RedBaron
Ott folytanak motorokat ,de azt utána hivatalos teljesítménypadon be kell méretni ,úgy kapsz igazolást.
Aztán jön a hivatalos papírozás,módosítás...stb....stb
Szerintem nem éri meg anyagilag,de te pénzed.
Nézegessél kissebbet,lesz pici rutinod aztán lerakod a korlátlant. ...
Sziasztok!

Ismét egy kérdést szeretnék feltenni. A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .

Válaszotokat előre is köszönöm!
Az invertereket pont a mobilitásra , tehát az agregátorokkal kompatibilis működésre fejlesztették ki . Akár 100m-nyi hosszabbító használatakor is a névleges beállított ampert tudja az elektróda égetésekor . Most persze nem a nagyáruházak termékeiről beszélünk . Nekem FRONIUS inverterem van / neten találsz komolyabb leírást / és tökéletesen végzi a dolgát ha kell 24 ből 24 órán keresztül még egyszerűbb agregátorról is . Pl ennél a típusnál nincs várakozási azaz szükséges pihentető idő . Ja nem termék menagger vagyok , de Győrben szívesen megmutatom mire képes a pici 140A -os a 3.25 ös elektródával . Ne hidd el az ostobaságokat meg a 250A os varázs invertereket , amit csak 20% on tud . Olvass utána mielött választasz , és próba nélkül meg ne vedd . Vigyél magaddal 8-10 hosszabbítót , dugd össze és megállás nélkül olvasszál le 10db 3.25 ös elektródát maxi amperen . Ha gond nélkül lemegy hátradőlhetsz . Hogy a gagyik mit csinálnak az agregátor üzemmel nemtudom , az igaziakat erre készítették .
Üdv.így van, az inverteres gép kevesebb árammal dolgozik, és a feszültségingadozást nem jól viselik. (Tönkretehetik némelyik gépet.)
Hegesztéshez értő emberek véleményét kérném, hogy az inverter kevesebb áramot vesz-e fel mint a hagyományos trafó és legfőképp az érdekel, hogy aggregátorról működik-e? Ezt azért kérdem mert egy ismerős azt mondta, hogy az áramingadozást nehezen viseli az inverter.
Sziasztok!van egy cagiva w12-em a hengerfejböl csilingelő hang jön,elözö gazdinál javitoták a hengerfejet,nem olyan hang mikor valami szar az gyorsitásnál elkezd kopogni vagy rohatul csörömpölni hanem ilyen álandoan ugyan azt halom ha tudnátok valami tipet adni mi lehet megköszöném
én a 125-re voksolok,ha normálisan kezdesz és tiszteled a gépet gond nem lehet
Sziasztok! Mennyivel gyengébb a 85ccm krossz a 125-nél? Megéri venni egyet vagy inkább egyből 125-ös? Kezdő vagyok.
Jó a nyomásszabályzója pl? De mondom, távban nem lehet javítani.
Magas úszószint okozhat ilyesmit szerinted?
Úszó, tűszelep a helyén!
Elektromos benzin pumpája van, ha nem zárna ömlene a benya meg hallanám is.
A tűszelep a helyén van?
Nekem az a gyanúm, hogy az úszó lukas lehet. Másképpen nem tudom elképzelni. De távban nem lehet javítani.
Szia, Sziasztok!
Elhúzódó problémám van. Remélem van köztetek aki ért a karbikhoz. A városi kis szaladgálós robogóm (vxr 200, 2007) valami miatt nagyon dús keveréket kap. Nem akadok az okára. Keihin 30 as cvek karbi van rajta. Fúvókákon a gyári méretek. Red filter és nyitott kipufogó van rajta. A gyári kipufogóval is sokat kapott, egyszerűen benzinszagú volt körülötte minden ha járt. Most a nyitott dobbal viszont iszonyatosan durrog. Nem normális szinten, hanem nagyon. Állandó fordulaton is be be durran körülbelül minden tizedik fordulatra robban egyet vagyis állandóan durrog. Fogyasztás 5 liter/100km.
Karbi tiszta, autómata szívató 3000 km el ezelőtt lett beletéve újan, ekkor ellenőriztem szelephézagot is. Levegőszűrő tiszta. Valakinek van ötlete tanácsa merre keresgéljek?
Előre is köszönöm mindenkinek!
Örülök hogy sikerült!
Köszönöm a válaszod!
Megoldva.
Viz-Gáz, Központifűtés-szerelő műhelyt keress, és nekik mondd el mi a kívánságod.
Ők ezzel dolgoznak .