azért jobban véd a szivacs, a sportszűrő sokkal ritkább szövés
az összes igazi endúrón szivacs van, nem rossz csak munkaigényesebb
nekem 5-600km poros(mintha ködben mentél volna) murva után se engedett át a szivacs
Gyári papirost illik bele venni. ( ha nem városban használod 15-20 ezret is el lehet vele menni, de pl. ha Pestre jársz akkor töredékét)
A szivacsos kb ugyan olyan hatásfokú mint a sportszúró, azt is air filter oil-lal kell átitatni. Robogókban használják előszerettél.
A szivacsos cucchoz kell légszűrő olaj, ilyen ragacsos nyúlós lesz ha "megszárad"
Elég macera mosni-olajozni
Ellenben 1x kell megvenni és sok évig jó lesz
A papír annyiból jobb hogy az "bolondbiztos" ha eltömődik akkor max szarul megy a motor. A szivacsnál meg ha megrakodik előfordulhat hogy átengedi mert akkor már nem ragad be az olajba.
Mondjuk én még ilyennel nem találkoztam
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni mégpedig kiszeretném cserélni a levegőszűrőmet, jelenleg egy k&n sportlevegőszűröm van bent de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Jelenleg tudok szerezni gyári papiros levegőszűrőt 18000ft-ért és találtam a neten szivacsos levegőszűrőt ,ez egy picivel olcsóbb. Ebben szeretném a tanácsotokat kérni hogy melyik a megbízhatóbb a gyári papiros vagy ugyanilyen jó a szivacsos is?? illetve a szivacsosat mibe kell beitatni vagy egyáltalán bekel itatni?? (Yamaha yzf_r6)
A válaszokat előre is köszönöm.
Nem én szerelem a motort így csak találgatok mi módon nézi hogy mennyi a töltése a motornak. A 2 test kábel talán jó lehet bár talán azt hiszem ezt már mondta hogy próbálta. De azért ezt megemlítem neki....
Eszembe sem jutna járó motornál levenni a sarukat. 13V az nem töltés.. fordulatra mit csinál? A tölt rendesen az nem 13V.... 14 körül inkább... 14,4 V a töltőfeszültség.. köss be ideiglenes két test kábelt az akku negatív sarkától, egyet a blokkhoz egyet a vázhoz, és ne vedd le járó motornál a sarukat, és figyeld folyamatosan a multimétert.
Azért gyorsan bekötnék két új testet a vázra és a blokkra. Sokat nem veszítesz vele. Mivel indítod a motort ha nincs benne akksi? Így nem próbálgatnám, mert szerintem ki tudod nyírni vele a generátort és a fesszabályzót is..
A 13 volt alapból kevés, érdemes lenne az összes csatlakozót fémtisztára megtakarítani
Utána átnézni a rendszert mert ha egy vezeték melegszik az nem jó
A riasztó vezetékeit meg szedd ki és állítsd helyre az eredeti vezetékelést
Ha ez mind megvan utána lehet gondolkozni hogy a töltés miért nem megfelelő
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 2002-es R1! Új aksi, generátor, fesszabályzó!
A motor amíg nincs az aksira rátéve leadja a 13 V-ot! Amint rákerül az aksira a kábel egyből lemegy 12,8 V-ra!
Illetve ha rákerül a lámpa vagy bármi fogyasztó elkezdi enni az aksiból az áramot a motor!
Egy kábel szintén az aksi mellett melegszik is!
Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a baj?! Vagy bármi tanácsa!?
A motorban van egy riasztó amihez van távirányító is, de nem működik, lehet annak valami köze hozzá?!
Illetve beszéltem az előző gazdájával a motornak, neki is probléma volt a generátorral 1 éve akkor ő felújíttatta, de már előtte is volt újítva!
Én ezt újra cseréltem... illetve ahogy írtam is a generátorból ha az aksira nem kerül rá a sarú leadja a 13V-ot...
Vigyázzatok csaló!
Jófogáson garázdálkodik, rákeresve a névre már másokat is kóstolgatott. Klasszikus csalás, kiimádkozza belőled hogy a nagy haszon reményében utalj előre némi pénzt a szállításhoz. SMS-t írt. Régen hemzsegtek Expresszen most rátaláltak a jófogásra is :(
Mol.
Befujod,ha szerencséd van egy ezrest elmegy és még szürke.
Most sok az eső,600-at igyis elmegy.
Majd ha vén leszek előveszem azt a két olajzót ami megvan és felteszem valahova.
Egyébként a castrolnak valamikor létezett zsebspray amit a nagyról tudtam tölteni , eztzsebre vágva útközben is lehetett ragacsolni . Már régóta nem használok ragacsot !
Lehet félreértettünk téged , valóban a használatban levőről pofázunk . Szóval az újat nem kenjük , mert a könyvekre csurog az olaj a polcon ! A gyári kenyőcs egy darabig jól megóvja a levegő páratartalmától , ha csak nem egy hajó könyvespolcán van kicsomagolva a tengeren !
Azért építették a csörgőt a láncba , hogy észrevedd mint a telefont hogy gond van ! A motor olyan mint egy jó mentőállomás akkor minden fasza ha nem csörög !
az összes igazi endúrón szivacs van, nem rossz csak munkaigényesebb
nekem 5-600km poros(mintha ködben mentél volna) murva után se engedett át a szivacs