Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért jobban véd a szivacs, a sportszűrő sokkal ritkább szövés
az összes igazi endúrón szivacs van, nem rossz csak munkaigényesebb
nekem 5-600km poros(mintha ködben mentél volna) murva után se engedett át a szivacs
Gyári papirost illik bele venni. ( ha nem városban használod 15-20 ezret is el lehet vele menni, de pl. ha Pestre jársz akkor töredékét)
A szivacsos kb ugyan olyan hatásfokú mint a sportszúró, azt is air filter oil-lal kell átitatni. Robogókban használják előszerettél.
A szivacsos cucchoz kell légszűrő olaj, ilyen ragacsos nyúlós lesz ha "megszárad"
Elég macera mosni-olajozni
Ellenben 1x kell megvenni és sok évig jó lesz
A papír annyiból jobb hogy az "bolondbiztos" ha eltömődik akkor max szarul megy a motor. A szivacsnál meg ha megrakodik előfordulhat hogy átengedi mert akkor már nem ragad be az olajba.
Mondjuk én még ilyennel nem találkoztam
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni mégpedig kiszeretném cserélni a levegőszűrőmet, jelenleg egy k&n sportlevegőszűröm van bent de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Jelenleg tudok szerezni gyári papiros levegőszűrőt 18000ft-ért és találtam a neten szivacsos levegőszűrőt ,ez egy picivel olcsóbb. Ebben szeretném a tanácsotokat kérni hogy melyik a megbízhatóbb a gyári papiros vagy ugyanilyen jó a szivacsos is?? illetve a szivacsosat mibe kell beitatni vagy egyáltalán bekel itatni?? (Yamaha yzf_r6)
A válaszokat előre is köszönöm.
Eladó szervízkönyvek,szerelési útmutatók!
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
Nem én szerelem a motort így csak találgatok mi módon nézi hogy mennyi a töltése a motornak. A 2 test kábel talán jó lehet bár talán azt hiszem ezt már mondta hogy próbálta. De azért ezt megemlítem neki....
Láttunk már új akksit ami nem jó, cseréltesd vissza, 13v az kevés.
Eszembe sem jutna járó motornál levenni a sarukat. 13V az nem töltés.. fordulatra mit csinál? A tölt rendesen az nem 13V.... 14 körül inkább... 14,4 V a töltőfeszültség.. köss be ideiglenes két test kábelt az akku negatív sarkától, egyet a blokkhoz egyet a vázhoz, és ne vedd le járó motornál a sarukat, és figyeld folyamatosan a multimétert.
szerelő mondta, gondolom aksiról indítja csak utána ha leveszi a sarut akkor tölt rendesen aztán ha visszateszi akkor leesik a feszültség ( áram)
Azért gyorsan bekötnék két új testet a vázra és a blokkra. Sokat nem veszítesz vele. Mivel indítod a motort ha nincs benne akksi? Így nem próbálgatnám, mert szerintem ki tudod nyírni vele a generátort és a fesszabályzót is..
A 13 volt alapból kevés, érdemes lenne az összes csatlakozót fémtisztára megtakarítani
Utána átnézni a rendszert mert ha egy vezeték melegszik az nem jó
A riasztó vezetékeit meg szedd ki és állítsd helyre az eredeti vezetékelést
Ha ez mind megvan utána lehet gondolkozni hogy a töltés miért nem megfelelő
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 2002-es R1! Új aksi, generátor, fesszabályzó!
A motor amíg nincs az aksira rátéve leadja a 13 V-ot! Amint rákerül az aksira a kábel egyből lemegy 12,8 V-ra!
Illetve ha rákerül a lámpa vagy bármi fogyasztó elkezdi enni az aksiból az áramot a motor!
Egy kábel szintén az aksi mellett melegszik is!
Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a baj?! Vagy bármi tanácsa!?
A motorban van egy riasztó amihez van távirányító is, de nem működik, lehet annak valami köze hozzá?!
Illetve beszéltem az előző gazdájával a motornak, neki is probléma volt a generátorral 1 éve akkor ő felújíttatta, de már előtte is volt újítva!
Én ezt újra cseréltem... illetve ahogy írtam is a generátorból ha az aksira nem kerül rá a sarú leadja a 13V-ot...

Köszönöm ha valakinek lenne valami ötlete!
Vigyázzatok csaló!
Jófogáson garázdálkodik, rákeresve a névre már másokat is kóstolgatott. Klasszikus csalás, kiimádkozza belőled hogy a nagy haszon reményében utalj előre némi pénzt a szállításhoz. SMS-t írt. Régen hemzsegtek Expresszen most rátaláltak a jófogásra is :(

Itt akadtam rá: https://www.telefontudakozo.hu...

Széles utat!
Nemmertem.
De a mosója tutto perfetto.
A lidlist nem használtad van nekem is már beszéltük anno... zárolajozó
Mol.
Befujod,ha szerencséd van egy ezrest elmegy és még szürke.
Most sok az eső,600-at igyis elmegy.
Majd ha vén leszek előveszem azt a két olajzót ami megvan és felteszem valahova.
Egyébként a castrolnak valamikor létezett zsebspray amit a nagyról tudtam tölteni , eztzsebre vágva útközben is lehetett ragacsolni . Már régóta nem használok ragacsot !
Lehet félreértettünk téged , valóban a használatban levőről pofázunk . Szóval az újat nem kenjük , mert a könyvekre csurog az olaj a polcon ! A gyári kenyőcs egy darabig jól megóvja a levegő páratartalmától , ha csak nem egy hajó könyvespolcán van kicsomagolva a tengeren !
Be is Baxna 3öö-anként hajlonganék.Senjig 600 van nem fogok megállni azé.
Szia Zsolti!
Azért építették a csörgőt a láncba , hogy észrevedd mint a telefont hogy gond van ! A motor olyan mint egy jó mentőállomás akkor minden fasza ha nem csörög !
Érdekes a stílusa, az biztos.
Helló Pityu!
Így van Zoli aki sprééézik az az első 300km után elkezdheti...
Azt mondom 300 km azaz háromszáz kilométer után először. De hagyd első 10ezerig had csörögjön.