Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az ilyet el lehet vágni 2mm pálcával meg 200 amperral seperc alatt
régen volt valami grafit elektróda is az lehet még jobb lenne erre
Nálunk a cégnél van olyan lemez amit csak lézerrel lehet vágni se kifúrni nem lehet semmivel se megmarni kalapálásra még inkább keményedik kopólemeznek hegesztik fel bizonyos alkatrészekre
Ezért kell egy érintésre a tulajdonosnak jelző riasztó meg egy méteres colos vascső és azzal helyretenni a tolvajt . Meg aztán azt a motort nem akárhova letenni, ahol bárki kretén tolvaj hozzáférhet !
Sajnos van olyan hidraulikus erővágó, ami se zajt nem csap, e még nagyon tornászni sem kell vele: 13 T nyomóerő, átm. 20 mm-ig kb. bármit visz.
Az alulírott időtartam ABUS láncra vonatkozik. A kedves ügyfelünk elhagyta a kulcsot és ennyi időbe tellett mire hozzájutott a saját kis motorkájához
Mindig tanul az ember !
Ha láttál volna már pl. rozsdamentes, hőálló ötvözetet, akkor csodálkoznál. 6mm lemez, vágni akartam 180-as vágókoronggal. Kb 20mm-t tudtam vele haladni, mert elfogyott a korong. Csutkára. Szinte nem is szikrázik. A szikraeső, ami sima acél vágásakor méternyi, ennél kb 20-30mm volt, az is halvány. Forgott a gép, a korong szemmel lárhatóan fogyott, de az anyagban nem haladt. Nem volt két perc és a korongnak annyi. Egy óra volt, amíg a sima HSS fúróval 4 db 6-os furatot tudtam rajta csinálni. Utána mondta a szomszédom röhögve, hogy csak plazmával vágható és kobaltfúróval fúrható.
Mert miből.van az a lánv, hogy félórát kell flexelni? Akkus flex, megfelelő vágókorong és szerintem fél perc.
A lánc elvágásra pedig:
Minden láncot a megfelelő eszközzel el lehet vágni. Valóban tele van a net az ilyen videókkal. DE! Az összes videó úgy néz ki hogy bemutatják a csodaláncot, leteszik a földre, és odalép a jó hadrafogható mackómisi és elkezd tornászni az embernagyságú erővágón a súlyával. Pakkk! A csodalánc 20-30 mp és feladta! Juuuuuj! Nahát! Próbáljuk meg úgy rögzíteni a motort , hogy a lánc ne legyen a földön megtámasztható! Mert ugyebár a levegőben lógó láncra nem tud olyan erőt karból kifejteni, mint amikor a testsúlyával csimpaszkodott a vágószerszámon. A levegőben a fagyasztás után nem egyszerű kalapálni, mert a szárazjéggel fagyasztott láncocskát meg is kéne fogni valahogy hogy rá lehessen csapni. A levegőben fél órát- órát flexelni sem egyszerű .....
Amit el akarnak vinni, azt el is viszik. Főleg a mélygarázs a melegágya az efféle cselekményeknek, ahogyan azt már az előttem szólók is kifejtették. De! Meg lehet nehezíteni a tolvaj dolgát annyira, hogy az már ne legyen egy kényelmes elkövetés. Amit mi az üzletben mindig első lépésként mondunk a hozzánk betérő ügyfeleknek, hogy a ponyva nem csak a kosz, de a bámész tekintetek ellen is véd.
Ami nem látszik, az ugyebár nem kelt vágyat. Nem tűnik fel azonnal egy ponyvával letakart gépnél, hogy Java 350 áll e alatta, vagy egy sok milliós gép. A láncok mindegyike ugyanúgy hatástalanítható mint bármilyen más védelmi eszköz, de ha kombinált védelemmel rendelkezik a motoros, (Riasztó, Lánc , stb. ) akkor az alkalmi elkövető el sem gondolkodik rajta hogy esetleg….A profi pedig (már ha ezt a dicső jelzőt a mellkasára tűzhetjük a ganéj elkövetőnek) egyszerű, gyors és kockázatmentes munkát keres . Nem szerelmes az adott motorba, hanem csak egy egyszerű elkövetést kockáztat.
Mindemellett a riasztók (Mi az üzletben általában egy elég érzékeny riasztós tárcsafékzárat ajánlunk, ami nem zabálja az akkut és nem feltünő) azért is fontosak, mert sok esetben a „Profi” nem magát a motort viszi el, hanem az idomokat és a gyorsan leszerelhető alkatrészeket. Merthogy ugye ha valakit megállítanak egy motorral a csomagterében éjjel, egy közúti ellenőrzésnél, az azonnali bukta . Ellenben ha mondjuk egy gyönyörű új sportmotort lecsupasztanak vázra-blokkra akkor ugyi még ha bele is fut egy ellenőrzésbe, ugyan mi történik? Nyissa ki a csomagtartót. Ok. Mi ez? A motorom alkatrészei! Nem tudják bebizonyítani sajnos. És ugyebár ha megnézzük mibe kerül egy új típusra egy idomszett, vagy a futómű, vagy egy sérülésmentes tank….C-C-C! Kockázatmentesen teszi sajnos ha csak nincs egyedi jelölővel ellátva a motor minden alkatrésze.
De ha valami le van takarva, az kevésbé szúr szemet.
Ha valamihez hozzáér és visít, akkor az már nem kényelmes ott szerelgetni és nem feltűnésmentes.
Ha valami ki van láncolva akkor meg elvinni sem lehet egy olyan helyre egyszerűen ahol le lehet bontani.
Tehát a mi álláspontunk szerint a jó védelem több lépcsős.
Az olyan közhelyeket nem is említem, hogy érdemes a garázsnál, az utcán stb. olyan helyen megállni lehetőség szerint ahol térfigyelő kamera van.
Tudom, most sokan arra gondolnak hogy ezt vagy azt a tanácsot hogyan lehet megcáfolni, mert…..
De összességében ha meg van a dolog kellően nehezítve akkor nem a TE motorod lesz az első ami majd az elkövetők látókörébe kerül.
Üdv: Darázsgarázs- darazsgarazs.hu
a legfaszánn lánccal elmókoltak kb 2 percig, igaz egy másfél méteres csapszegvágóval
a legjobb az ha van egy valamilyen olcsóbb sodrony lekötni egy gagyi 5 ezer forintos riasztó és egy fasza gps tracker jól elrejtve
a 2 gagyi után nem feltétlen gondolják hogy lesz még egy plusz
vhol keringett egy video, ahol a legjobb láncokat is pár mp elcsípdesték, a gsm v. gps jeladót pár ezer forintos szerkezettel blokkolni lehet. a teremgarázs meg azért jó, mert a legtöbb motort onnan lopják el. a teremgarázsban úgy lehet ténykedni, hogy senki nem látja, nem hallja. igazából nincs biztos védelem, amit el akarnak vinni, elviszik sajnos... nekem a pageres riasztó adta a legnagyobb lelki ál nyugalmat, de igazából, azt is ki lehet iktatni uígy. én nem vezettem ki a ledet, hogy ne legyen feltűnő, de annak a jelét is lehet blokkolni...
ajánlott, de mégsem! nehéz kérdés
Amúgy a motoros riasztókkal vagy GPS jeladókkal annyi fenntartásom van hogy nem egy ató nem valami nagy tárgy hogy sok helyre lehessen eltenni az ilyen rendszerek agyát. Mert ha burkolt akkor a műszerfal mögé csak csak be lehet rejteni ami kiszedéséhez már idő kell. De egy pucér masinánál csak az ülés alatt marad hely. Onnan meg egy laikus is úgy vágja ki az oda nem illó dolgokat hogy csak na. Kocsinál még csak akad hely a motortérben kárpitok alatt csomagtérben, egy halom helyen de motornál ez neccesebb jóval.
Én is hasonló cipőben járok csak másik várossal. Szerintem kell egy jó lánc meg ha a városban laksz akkor a közelben keresni teremgarázst és beszélni az üzemeletetőjével. Egy motornak mindig akad hely. Félre eső zugok ahova kocsi már nem fér be. Ha kicsit is emberiek belemennek. Hiszen ha nem te veszed ki akkor kocsi oda úgy sem fér be. Amúgy meg szerintem egy jó és erős láncnál jobb védelem nem létezik.
Tudom, hallottam en is. Kerdezten ittenieket, egyik fele azt mondja h o mar 2 eve kinnt parkol s semmi, a masik meg az ellenkezojet.
Felejtős!
Viszik majd mint a cukrot, olvass utána brutálisan lopják arrafelé a motorokat.
Sziasztok!
Segitseget/ tanacsot szeretnek kerni. Londonban elek, tavaszal tervezem a motorvasarlast. Viszont parkolni vele majd csak az utcan tudok. Tudnatok ajanlani esetleg valami normalis riasztot, vagy valamit ami kis vedelmet adna a lopas ellen? :D
Elore is koszonom a segitseget.
Én inkább fizetem egész évben megér annyit ha van lehetőség kivinni a gépet még novemberben vagy már februárban is. Elvonási tünetek kezelésére tökéletes!
Köszi!
2300 a kivonás és talán vissza is annyi.
De ha idő előtt (Mert hirtelen megjön a tavasz) akarod visszarakatni akkor az pénzes sztori. Nem emlékszem mennyi de az füzetős.
teljesítményadót , és a kötelezőt !
Sziasztok!

Ha kivonatom a motort a forgalomból ideiglenesen fél évre, akkor milyen költségeket lehet megspórolni?
Köszönöm, kipróbálom a ragasztást.
Gondolom műbőr, ha nem túl nagy a repedés estleg lehet kísérletezni ragasztással, de nem hiszem, hogy hosszú ideig bírni fogja. A robogóm huzata is kezdett repedni, mert abba is sütöttek mintázatot ami természetesen meggyengítette azt és repedéshez vezett. Mivel pici helyen sérült összenyomtam a huzatot és egy cseppnyi pillanatragasztóval orvosoltam. Lehet kapni kimondottan bőrhöz, gumihoz való rugalmas pillanatragasztót is: KÖ-KLEBER C 3