Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csúszásos videó teszt ruháról ha erre rákerestek a legismertebb videómegosztó oldalon: http://youtu.be/Sajw_zXzcyo
Üdv! Na sikerült az álom gép beszerzése????
Szia!
Szerintem ne tubusosat, hanem fémdobozos kiszerelésben szoktak lenni általános célú ragasztók.
Vagy ragasztó sziló.
Csak tipp, még nem csináltam ilyet...
Csáó!

Szeretnék ősmintát készíteni 10 cm vastagságú, kemény de jól vágható XPS lapokból, és az lenne a kérdésem, hogy szerintetek mivel ragasszam össze a lapokat, hogy vágható is maradjon, de össze is ragadjanak?
Elkezdtem kis házi ragasztópisztollyal, de mivel nagyok a táblák így mire az egészet beragasztózom addigra az eleje 6x megköt, szóval az nem annyira jó. Esetleg basszak rá egy olyan tipikus sulirapid tubus ragasztót? Van tippetek?
kösziii
Hali! egy olyan kérdésem lenne hogy a motorom (Rieju mrx 50) olyan 60-65 km/h felett elkezdi elveszteni az erejét, és egy fura "sípolós" hangot ad ki, vissza váltáskor újra rendesen visszamegy a fordulatszám, de újra elkezdi veszteni az erejét...Karburátort, és a kuplungot is szétszedtem, de semmit nem találok :(. Valaki tudna segíteni mert ötletem sincs mi lehet a hibája??
sziasztok, érdeklődnék első motornak ajánlott használtat venni, merthogy minden kezdő esik bukik eldől, vagy simán bele lehet vágni egy új motor vásárlásába? ahogy nézegetem a használt piacot, egy 5-7 éves motor 20-30 000 kilóméterrel kb 30% al olcsóbb mint egy patika 0 kilóméteres motor, viszont a használt lehet hogy már be van járatva és tényleg patika, vagy ott hagy az út szélén bármikor, ellenben az ujnál szerintem kevesebb az esély hogy az út szélén hagyna.
az éven tervezem letenni az A kategóriás jogositványt, előtte sose ültem motoron, anyagiaktól föggően egy triumph tiger 800as van kinézve (lassan 5 éve hogy megbolondulok a motorért) , olcsóbban egy ktm 790 adventure is szóba jöhet, bár az ülését nézve utasnak az kényelmetlen lenne, ( az se biztos hogy lesz utas nemtudom miért számolok ezzel a szempontal, lehet mert hoszabb távra tervezek motort venni), a 790 mellett szól hogy eléggé extrás kanyar abs, gyorsváltó, jobb terepképesség, bár a traktor v2 motor nem a kedvencem de nagyon válogatni túraenduróknál nem lehet, a legolcsóbb alternativa egy vstrom 650 de annak a kinézete nagyon taszit, a visszapillantók mint egy lapát a 2000res évekből, cserébe ahogy olvastam olcsón fenntartható, megbizható, igy legalább több pénzt maradna felszerelésre elsősorban, kiegészitokre, megy persze benzinre
a tömege ugytudom a triumphé 200 kiló körül bár a sulypontja magasan van ezért nehezebbnek érződik elmondások alapján, ezzel szemben egy vstrom 650 220 kiló ha jól emlékszem.
2 keréken (bicikli) évi 3-4000 kilómétert tekerek, terepen is veretem erdőben 30-50km/h-al, az ottani technikák gondolom átvihetőek motorozásba is, sőt, kiváncsi vagyok aki bicajrol ült át motorra tényleg előnyben van olyannal aki nem bicajozott komolyabban
Ismer valaki olyan céget (Budapesten vagy közvetlen környékén) amelyik tud feketekróm bevonatot csinálni (küllőre)?
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni,soha nem robogóztam,de úgy hozta az élet,hogy venni szeretnék eggyet.Van-e valakinek tapasztalata az olasz robogókkal,Piaggio Beverly 300s tetszik formára,meg-e szabad venni,vagy a robogóknál is a Japán a jobb?Köszi
Szia!Sima A kategoriás jogsi.Valami turaenduró.Mondjuk Suzuki V Storm.A belinkelt motor nem hiszem hogy lefedné az igényeidet..:)
Sziasztok. Úgy döntöttünk feleségemmel hogy belevagunk mi is a motorozásba. Mivel egyenlőre nagyon nem vagyunk hozzá értőek segítséget kérnénk. Milyen motort érdemes nézni milyen jogsi kellene rá tippek tanácsok az egésszel kapcsolatban. Amire szeretnénk használni:
-ha tele a cipő és csak úgy el akarunk tűnni otthonról egy napra felülni és menni világnak. Túrázni, ki kapcsolódni. Nagyobb távolságokra is.
-Ha esetleg le akarunk térni a betonról ne okozzon neki gondot. Nem a semmi közepén akarunk hajtani de a föld utakat és kissebb huppanokat, pocsolyákat bírja.
-megbízható legyen. Nem vagyok az a szerelő típus így nem tudom folyton bütykölgetni. nagyon alap a tudásom ilyen téren
-2 ülés. Én és mögöttem a feleségem illetve pár kis táska elferjen. Nem a világ végére akarunk felszerelkezni csak ha vinnénk némi kaját és inni valót. Esetleg egy pledet az ne okozzon gondot.
-Nem szaguldozasra kell. Nem sebessegrekordokat akarok dönteni de azt se szeretném hogy kellemetlenül betompuljon ha ketten rá ülünk így teljesítményben igy kellene becelozni. (én 120 kg vagyok 201 cm el feleségem 153cm 50-55kg)
-és ami számomra fontos még az a forma. Ilyet keresek.:
https://www.destructoid.com/ul...
Nekem irdatlanul tetszik ez a forma, ez az ülés pozíció az egész elrendezése. Bár autónál nem mertem érzelemből vásárolni de úgy érzem motornál végre mwgtehetnem így ragaszkodom ehhez vagy egy nagyon hasonló formához.

Előre is köszönöm ha valaki segít. Élnézést az el írásokért mobilról vagyok és nem vagyok profi vele.
Szép napot
Sziasztok vállalok motor,quad szállítást és mentést 06706169614.
Ó, hát ő igazán szép!!!
Köszönöm a linket, és a felajánlást is, de sajnos nem Balaton környékén vagyok.
A1-re gondoltam, mint kezdő, de lehet érdemes lenne a B-s jogsimmal próbálgatni robogót is, csak, hogy szokjam, de szívem szerint ezt a részt kihagynám. Megnéztem a Z300-at, hát nagyon csinos, de lehet ő még nagy falat lenne nekem. (Biztos az lenne:))
https://tesztmotor.hu/suzuki_rv125_vanvan_teszt_1/
Nekem van egy ilyen és azt kell mondjam, hogy nekem éppen jó! Nem megy gyorsan, de bulinak hatalmas. Nagyon kezes és alacsony, voszont jól kanyarodik a látszat ellenére. Szerintem érdemes volna egy ilyent kipróbálnod. Balaton környékén vagy, szivesen megmutatom, hogy mekkora poénos kis gép.
Jóvanna!
Tudom...de a hölgy 125-öst keres.
Kétütemű, egyhengeres csopper. Ugyanebben a vázban forgalmazták 50 köbcis, SMKP-verzióban is.
Mindegyiken?
Mert rajta ül a lányom.
Csak szeéépen fokozatosan!