Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bukósisakom plexijét sima csapvízzel és mikroszálas ronggyal szoktam lemosni. Nem karcosodik.
Szia!
Ha poros volt és úgy mostad persze,hogy megkarcolta,pláne ha olyan szivacs mint amit mosogatáshoz használnak. Vizes ruhát ráteríteni és rövid idő után a fellazuló koszt,bogarakat leöblíteni. Karcos plexit valamilyen pasztával és sok türelemmel,puha ruha alkalmazásával használhatóvá lehet varázsolni.
Sziasztok, egy kérdésem lenne, a Givi szélvédőt mivel lehet letisztítani, hogx ne karcoljam össze, 20000Ft az ára, de vize új szivaccsal épp hogy megmostam, tiszta karc lett az egész, nem látni át rendesen rajt, kénytelen voltam venni egy újat.Köszi a segítséget..
Mitől lehet AM6 1-esbe olyat produkál mint amikor szakajt a bicaj aztán egy rántással elkapja. ha a gázt vissza engedem újra csinálja egy pillanatra. A váltót szétszedtem de nem látok rajta semmit.
Szia,
Én télen takarítottam át a komplett ruhát .Sok mindent kipróbáltam de a gőz jött be. Sima vízgőz és egy rongy... meggőzöltem a bőrfelületet (15x15cm-es részt) és csak letöröltem.
Ehhez gőzölőm, talán még a lidl vagy aldiból volt ~6eFtért.
Mitől lesz rutinos a motoros?
Ez volt a MotoSunday 2018-as motovlogger versenyének 2. fordulójának témája! A választ 1 percbe kellett belesűríteni!
Szerinted?
http://youtu.be/YfFOnskYX6I
Sziasztok!
Hosszabb túra után nem mostam le egyből a bőrruhámat 5 napig pihentek rajta a bogarak.
Takarítás után sárga foltok maradtak a ruhán legfőképpen a váll részen látszik.
Létezik valamilyen megoldás szer ami letakarítja? a ruha új tisztíttatni ezért még nem szeretném.
két kép előtte utána állapot.
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata arról, hogy véglegesen kivont mkp visszahelyezésekor a műszakit kirendeltség is megcsináljhatja-e, vagy csak az nkh?
Higgye el Gedeon úr van aki képes rá, nekem volt karc ott is ahol a felnicsíknak van a helye. Egy régebbi nagyított fotón meg tudom mutatni, sőt közelebbről még több látszott. Az volt az érdekes hogy a motor többi része makulátlan volt, ebből gondolom hogy gumiszerelésnél verték le a festéket. Javítgattam én de látszott, mert a felni gyárilag nem fekete hanem világosabb, inkább grafitos metál, az meg úgy lett volna 100%-os ha kikevertetem és telibe fújom az egészet, ahhoz viszont le kellett volna szedni a gumit, de utána ugyanúgy megvan annak a veszélye, hogy a legközelebbi szerelésnél is leverik...
Végül 500-800-1500 as vízpapír lépcsőkkel lecsiszoltam a széleket, majd korong-paszta kombóval tükrösítettem, így volt megcsinálva az Inazuma is, nekem tetszik, a leverődések viszont nagyon csípték a szememet.
A kezdetekkor én is körömlakkal fedtem el a sérülést.
Amit én festettem azt a szerelő vas se verte le pedig egyszer megcsúszott
Lett is egy elég jó karc de a festék még ép csak a lakk sérült egy kicsit
Be is kentem körömlakkal utána
Pedig csak peremvédőt és szerelővas papucsot illene használni.
A felnicsíkot nem tudják leütni, az beljebb van. A peremet viszont nekem is húzták már meg.
Tisztelet a kivételnek, de sajnos nekem is voltak ilyen téren negatív tapasztalataim, emiatt volt felpolírozva a külső perem az előző motoromon, sőt -mivel a mostanin is látszott- ennél is megcsináltam. Felnicsíkom még soha nem volt, el se tudom képzelni arra hogyan tudnának vigyázni ha az egyébként elég erős gyári festéket sem kímélik...
Szia!
Lakkozva kértem, persze kíváncsian várom majd a végeredményt. Az egészre nem lett volna szükség, ha anno a defekt utána gumisok szakszerűen szerelik a gumit és felteszik a megfelelő peremvédőt illetve a szerelővasat nem húzzák körbe. Akkor sérült a szinter olyan mértékben, hogy ide vezetett. Nem is viszem többet hozzájuk az is biztos, ha elkészül.
feltétlen lakkozzák le
aki nem tud lakkozni oda ne is vidd el, a festék nagyon vékony és sérülékeny lesz
Szia!
Nekem drótkefével megsikálták és bekenték azzal a pasztával,de utána is folytatódott a leválás és porladt az alu is. Mára rendeződni látszik a helyzet,tegnap hoztam el a homokfúvótól,jövő hét elején viszem szintereztetni.A homokfújás tökéletes felületet alkotott,de nem volt egyszerű megtalálni aki elvállalta volna.
Az uj 253 ezer.
A bontott ugyan ilyen lesz gondolom.....
Necces
Gumis műhelyben ilyenkor a belső részt a tömítő felületnél szépen fel szoktuk csiszolni és bekenjük peremtömítő pasztával, úgy tuti jó lesz.
Másik felni.
Sziasztok!
Elkezdett rázni a motor eleje
Megnézettem, 6 helyen üt a felni....
Görgőztetni hol érdemes ha lehet?
Tudnátok ajánlani valakit aki jól megcsinálja.
Használtat venni nem tudom jobb ötlet lenne-e.
Üdv!
ha nemszámít hogy néz ki én lecsiszolnám addig amíg nem porzik az alu, aztán felrakás után körbekenném fbs-el
akkor tuti nem fog leengedni
pl nekem nem belső nélküli a felnim mégsincs belső benne az is fbs-el van felragasztva
haver a terepes pajeron is így ragasza fel a gumikat már vagy 15 éve
Ilyen a fenim, a perem körbe mállik,belül még rosszabb. Elég lenne csak azt letisztítani?
le kell csiszolni kézzel, veszel egy ilyen hoki csiszolót és nekiesel:
https://www.mindenaneten.hu/mu...
utána mehet a porszórás és lakkozás, a lakk feltétlen fontos
Ebben a cipőben járok, de nekem csak egy felnit kellene megcsinálni.