Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt elfelejtettem, ,hogy az itteni rendőrök nagyon szígoruan veszik ezt.
Befizeted az úgynevezett NOVA adót+rendszám,forgalmi 200€ ,+bíztositás,és ha kell,műszaki vizsga az 30-50€
Z750/1000 Alkatrészek eladók.Nem csak ami a képeken látható.Kerekek,tárcsák,telók,blokk alk.,hűtő,csápok,konzolok,műszerfal,idomok,tükrök,kapcsolók,stb.Kérdezz:70-3179083.
Üdv! Itt németben ahol én vagyok egész sokan mennek magyar rendszámmal. Eddig még senkit nem büntettek meg. Ezen kívül lenne még két lehetőség. Befizeted rá a kinti adót (mert itt elvileg azért büntetnének, mert evvel adóbefizetést akarnál elkerülni). Másik, hogy teljesen átpapírozod. Az átírás kb 60 eur rendszámmal, az adót még nem tudom megmondani mennyi rá, a biztosítás 180 eur áprilistól októberig (B0-ban). Osztrákoknál nem tudom, hogy megy és azt se hogy mennyire kötözködnek a sünök. Ja meg egy kinti műszaki kell legelőször.
Sziasztok!

Van valakinen infója, hogy mibe fáj kivinni ausztriàba egy kis z-t? Mert sokat hallani hogy sokba fájhat kint magyar rendszám miatt kapni büntetést annak aki kint van életvitel szerűen. De gondolom a honosítás se kutya!

Előre is köszi!
A motornak melyik részére ? :) Teleszkóp? Bár tudom ez csak részletkérdés. A legjobb a gyári alkatrész. Kawazsolti vagy bármelyik kawasaki kereskedés tud neked segíteni.
Sziasztok!

Ennek a tulaja esetleg nincs köztünk?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_1000_abs_uj_gumik-11167340
Sziasztok

2004-es 750-re hol vegyek szimmeringet, milyet ajánlotok? Neten nem sokat találok.
A mágnesben igazad van.
Csak azért gondoltam, mert custom motorokon is láttam már, hogy szabadon van hagyva, és nagyon vagány, ahogy kinéz. Így nincsen előttem hogy van a blokk, de jól emlékszem, hogy nem érne bele a lábad, vagy ilyesmi?
Sajnálnám kivágni. Teljesen levenni nem lenne jó ötlet, egyrészt mért azért veszélyes lehet egy utcai motoron ha szabadon van a lánckerék, másrészt ha jól tudom ott van a sebesség mérő mágnese amit a lánckerék forgását nézi. Először mindent más lehetőséget átgondolok.
Azon kívül, hogy koszolódna volna egyébként bármi más hátránya, hogy kivágd? Vagy teljesen levedd?
125-ös Csepelem is, Pannoniám - TLB5 (burkolt, piros/vajszín) is - volt, azoknak hagyományos volt a váltása. 1 le, a többi fel... Akkoriban ez volt az általános, a Jawa jött a "félautomatikus" (2-től nem kellett kuplungolni, csak taposni) a fordított váltóval. Én így emlékszem...
Üdv
Valamit muszáj lesz... de kivágni nem szeretném. Van egy gsxr váltó rudazatom talán az könnyebben odaférne. Köszönöm a segítséget, ha lesz valami fejlemény megosztom mindenképp :)
Mondjuk így már érthető.
Ugyanakkor fenntartva, hogy a műszaki tudásom egy három éves gyerekével áll egy szintben, viszont olvasni és keresni jól tudok...
A riderforums szerint vagy készíttetni kell hozzá egyedi méretű összekötő-rudat, és 180 fokkal elfordítani, vagy ki kell vágni a lánckerék borítást és úgy elfordítani. :( Nem tűnik túl egyszerűnek. De ha sikerül megcsinálni, akkor jó lenne ha tennél fel képeket a fórumba :)
Van egy Gsx-r k7 1000-ez pályára gyorsváltóval. Vettem mellé túrázni egy z750s-t. A suzukin fordított a váltás irány. Előtte volt egy k5 1000em ott is megfordítottam és beletelt jó néhány motorozásba amíg nem váltottam félre. Ezért szeretném, hogy mindkét motoron egyformán fordított legyen. A régi gixxeren nem volt gond megfordítani, de itt nem olyan egyszerű az első lánckereket takaró borítás miatt.
Szerintem inkább ez lehet a megoldás :D
Na értem én, lehet hogy előtte Jawa- ja vagy Pannonia- ja volt aztán onnan a fétis ..
Jaj, Fisi, hát csak. A versenyzőknek is így van, csak nem tévedhetnek... bár mondjuk Biaggi és Schwantz teljesen utcai váltásiránnyal versenyzett, és azért lehet mondani, hogy elég sikeresek voltak. Lehet, hogy nem csak ezen múlik? :)
De ha Miri akarja, hadd csinálja.
Azt tudom, hogy például a Gilles Tooling lábtartóin annyi az egész, hogy a rúdnak máshova állítja az ember a forgástengelyét -- 5 perces meló.
Minek?
Szélesebbet nem akarok egyáltalán mert az er6 omon olyan volt és utáltam... csak simán valami alacsonyabbat mert hosszúak a karjaim és kényelmetlen hogy túl közel van a kormány.
Üdv! Régi z750/750s-n valaki fordította már meg a váltási irányt?
Ez egy puig plexi.
A kormány lefogatóhoz csatlakozik.
Hála égnek a fejidomhoz hozzá sem ér.

Nekem is ilyen van
Én is úgy emlékszem az.
De nagyon kis kecses kezek kellenek az izzó cseréhez.
Nem olyan nehéz a fejidomot levenni.
Igy legalább szépen vissza tudod tenni a porvédő gumisapkát.

Megéri, különben lehet párásodni fogsz!
Köszi a segítséget!