Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tapasztalatom nincs ilyennel, de nekem meg van még valahol a garázsban a gyári, azt szivesen odaadom ha kell.
Sziasztok!!!! Én 2 évvel ezelőtt vásároltam egy 2004- es Z750- t. Nagyon vigyáztunk végig egymásra, mindig foglalkoztam Vele, mindenből a leg jobbat kapta.... Tavaly szezon vége felé voltam vele Horvátországban , előtte olaj + szűrő csere, mert aktuális volt, és kapott új fék betéteket, új fék folyadékot a tárcsa teljesen rendben van, ahhoz nem nyúltam!!!! Nemrégiben elkezdtem hallani valami zörgést az elejéből, magasabb fordulatnál és bizony sajnos a fék nyergek csapjai el koptak ( úszó fék). Be vittem a szak szervizbe , ahol száz ezer fölötti összeget mondtak nekem rá, ezért be szereztem egy pár fék nyerget Németországból természetesen gyárit... Fel is tettem őket a " régi" betétekkel, rendesen le légtelenítve a rendszer, új olajjal fel töltve... a próbakör után gondoltam valamit el rontottam , mert olyan volt a fék hatás, mint a lepke fing... mégegyszer az egészet az elejeről az egyik szerelő barátommal, de minden rendben volt, csak a fék hatás nem, majdnem be tudom húzni a gázig a fék kart. Fém fékcsöveim vannak, és ki cseréltem a gyári karokat két ujjas eloxáltakra... de eddig ezzel is teljesen rendben volt... egy dologra tudok gondolni,hogy meg adta magát a főfék munkahenger ( pont most) van esetleg ezzel kapcsolatban valakinek valami tapasztalata, információja , ha járt már ugyan ebben a cipőben... Esetleg melyik másik motor az aminek a fék munkahengere kompatibilis a Z 750 el, és esetleg nagyobb hatást lehet vele el érni???
Helló
Eladom ezt a pár kutyacsontot Z750 "tuning" céljára. Nekem túl sportos a pozíció. A bolti ár feléért. ( nem tudom mennyi volt.) Csavarokat adom hozzá.
Kösz cső
sziasztok, nincs valakinek eladó kipufogó dob kawasaki z750 (2010) re? akrapovic,arrow,bodis,leo vince stb
üdv,ha valakit érdekel ,szóljon:
beépített indexek,a rendszám tartónál megerősítve
Ravasz
Indulásnál volt 1-2 bitang trombita
Ok köszi
Jaja, 06-os 636 eleje, de a kerék és a sárvédő gyári.
Ha jobban belenéztél abba a csőbe, akkor láthattad még a dugattyúkat is, mert nem sok minden van abban a dobban.
Én sajnos nem voltam ott idén. A videókat csak FB-ről tudnám belinkelni, de ahogy látom van aki ott volt és talán még kamerázott is esetleg ők fel tudják tölteni a vidit drivera vagy valahova ahol elérheted.
Igen emlékszem is a motorodra radiális elsőfékek teló, tárcsa stb (636-os eleje?) és gyári cső furi volt
Szia!
Sajnos én nem voltam ott mert Ausztriában meg Csehben tekeregtem helyette- google driveod van? Mert akkor oda aki volt feltöltené a képeket stb és onna le bírod szedni őket!
Beállok én is a sorba!
Szerintem te álltál ott velünk a buszmegállónál :D
Mi sziesztáztunk a fűben ülve :D
Szuper szuper egyre jobb
Kedves Fisi kartács természetesen neked is szólnak az alábbi válaszok, illetve mindenkinek aki mindkét csoportban benne van
előre is köszi
Jelen!
Köszi mindenkinek.Netközelbe ritkán kerülök.Ha van időm mototozok inkább....sorry
A lényeg szuper volt beszélgetni és egy rövid ideig együtt motorozni is a csapattal (majdnem Adonyig elmentem velük) sajnáltam h nem tudtam előre mert szívesen végig toltam volna a túrát
Királyság
Tök véletlen motoroztam tegnap és belefutottam a márka találkozóba Szbattán ebéd megállónál,
beszélgettem pár sráccal, tudom h facén szerveződik, (nekem nincs, nem is tervezem) de ha van közös kapocs és energia jeleznéd, jeleznétek ide is ha ilyen v hasonló program
nem feltétlen az Esemény falon hanem akár csak a Z oldalon
Illetve készítettek sokan képet vidit pl a Százhalombattai indulást videózták ezt eltudod küldeni v feltölteni ide?
előre is köszi
Pl én.
Szia Mindenki
Szeretném kérdezni van e itt a csoportban olyan tag aki a facen is tagja a Kawasaki Z Club Hungary-nak?
https://m.facebook.com/groups/...
Hála az ilyen mentalitásnak, egyre kevesebben fognak.
Pedig azért csak csak szoktunk páran...
Ezért nem kell válaszolni, oldja meg mindenki magának.
Ez sok helyen jellemző a tagokra, tisztelet a kivételeknek!
Felesleges tovább segíteni, mikor válaszra se méltatják az embert.
Vagyis 250 mm.