Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van!
Tipikus... Ritka a jó kereskedés/szerviz, szerintem nincs is. Egyébként ezt a ceglédiek csinálták?
Nem mintha számítana, de nekem szimpatikusabb motor ez a tízes Kawasaki, mint az teleelektronikázott újak.
BMW-vel is volt gond?
Azért mert a faszom tele lett, hogy új motor aztán szét kellett bontani az egészet, mert elkottázták a váltót. Meg lett minden csinálva, hát rendben, jó pasztásan összedobták, erre a magyar yamaha használt olajjal meg olajszűrővel visszaadja nekem a motort, a kiegyenlítő tartályban nuku vízzel. Felbasztam igen magam ezen az egészen, hívogatom őket hogy garanciába ezeket is kellett volna, 1-2 nap után már elérhető sem volt az illetékes. Nagy lófaszt a seggébe mindnek. 1x lehúztak, többször nem fognak. Szürke importosat akkor veszek amikor akarok 1 millióval kedvezőbb áron, újan, mint a magyar kereskedőknél. Én többet ennyi pénzt nem adok itthon kereskedőnek. Ez az, amit megfogadtam. Meg tanácsolok másnak is, ha csak nem világi haverja az eladó.
Jól láttad. Azóta az is megvolt. Érett már.
FékFOLYADÉK!!! Határeset így képről, mondjuk én cserélem 2 évente, még lehet el sem telik a 2 év.
Fékolajat nem kéne lecserélni?
Sziasztok,doboztartó konzolt keresek a motoromra,tud valaki segíteni? Kawasaki Ex400 ,de jó rá a Gpz500s-re való is. Köszi
De miért adtad el a Yamakkát? Oké, ez valamivel férfiasabb motor, de ez volt az indok?
Nagyon ott van!Jó utat!
Szép gép !! Biztosan jó túra lesz Korzika :) Szerencsés utat !
Csináltam pár képet délután. Megvolt a kötelező szerviz, mosás, kis szépítgetés. Hétvégén utazunk Korzikára.
2008-2010-es ZX-10-hez BODIS katkiváltó eladó!
Én a 2008-as ZX-10-el 25e km mentem,semmi baja nem volt,se visszahívás,se semmi!...közúti használatban 6e-ként volt olaj és szűrő cserélve,légszűrő és fékbetét 12e-ként!...tankolni kellet csak és motorozni!!!...Nagyon jó gép!
Akkor is ratyi.
A 2008-as Honda? A Suzuki valóban megbízható de a Kawasakikkal sincs gond.
Szia! Igen. Mellékállásban jósolok is. De gyakorlati alapokon is nyugszik a mesterségem. Miután 1 hónap alatt 1 átlagos és 5 túlárazott szemétdombot volt szerencsém otthagyni motornéző túráim alkalmával, úgy gondolom, egy gyári karcmentes motor bármikor eladható reális áron. :) köszi amúgy. Szerintem is szép.
Ilyen Ökörnyál úgy sem érti! ilyen agyhalottnak kár mondani bármit
Azért két olajcserényi futásból sem illik következtetést levonni, főleg ami alatt gondolom 500km-enként olajat cserélsz. Nem ez a normál használat. Abban nincs semmi különös, hogy ami hegyesebb az előbb meghal. Abban sincs, hogy ilyen formán a Suzuki és a Honda bírja a legtovább. A VVT-szutyokkal majd változni fog ez is.
Igen? Jó. Hány 2008-as ZX-10R esett szét alattad a garancia lejárta után?
2008-as ról beszélünk
Hány ZX-10R vagy GSX-R 1000 volt? Gondolom sok ha most egy hulladék XJ600-al jársz.
Nem tudom mit akarsz nézegetni rajta mert kb. 2 "gyönge" 1000-es motor van még gyártásban az egyik a Suzuki a másik a Honda.
Aprilia, Kawasaki, Yamaha, BMW, Ducati mind 175-180Le keréken. Suzuki-Honda 155-160. Azért megbízható mert gyönge? Ez nem nagy fegyvertény.
A 2004-es ZX-10R-et 40 000km adtam el amiből 9000 volt a pálya. Vezérműlánc cserén kívül csak kopó alkatrész csere volt.
A mostaniban 8000 van abból 3500 a pálya (de ez már folyamatos 2 perces körökkel) és semmi baja.