Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma átlépte a 40 000km t :) szeptember végén nagyszervizt kap és 2017ben tovább nyomjuk a kilométereket ;)
Megvan a hibajel igazi oka elégett a tekercs sajnos :/
Szerintem elég az is, ha először szájjal próbálod. Egyszerűen kifújod.
Esetleg ha valakinek volt hasonlo problémája irhatna gondolom kompresszorral kikell fújatni vagy van rá más módszer is ?
Holnap megpróbálom átfújatni a tanksapkán azt a lyukat remélem jó lesz de 99% ban az lesz a probléma :)
Azért próbáld ki azt a tanksapka-szellőzést, hogy tudd mi a baj, nehogy otthontól pl. 170 km-re adódjon valami!
akkor megnyugodtam köszi
Nagyon valószínű!
Sziasztok 2006os 10sen van egy olyan problémám h elindulok vele és ha megállok pár percre és utána begyujtom elkezd villogni a piros lámpa és villog az FI , bedöglesztem kinyitom a tankot begyujtom és már nem világit ki ezt okozhatja az h nem tud levegőzni a tank és vákum keletkezik ?
Van gyári kawasaki olajam ha érdekel adatlap!
Most MOTUL V300 van benne,de azt akarom kipróbálni!..köszönöm!
Tavaly én is használtam. Semmi gond!!!
Nekem az van. Nincs vele gond.
Sziasztok...a ELF vent vert 10w-50-es olajrol van valakinek tapasztalata?...használta már?
Megoldódott a probléma! A légszűrőház illesztésénél nem volt jó a tömítés. Köszönöm a hozzászólásokat! :)
Ha megengedett felső szint felé töltöd az olajat az is tud ilyet csinálni.
Adnál egy elérhetőséget?!
Egy BODIS kat kiváltóm van ha érdekel!...
A motor szépen, simán jár. Semmi zörgés, csörömpölés. Pöccre indul, a kipufogó nem füstöl!
Nagy fordulatnál állítólag a szelepszárszimeringnél megy el az olaj. De majd a szaki írják a tutit
Sziasztok! Keresek 2008 10-hez sportdobot összekötővel.
Korrekt áron!