Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezért van zx10-em rsv4 helyett! Gondolom ebbe is hiánycikk a motorblokk.
ezt az összeomlást a 90-es évek japó motorjai hozták össze legtöbbet ! de ez már a......

http://youtu.be/KZ5zXzx9eLA

az április veszélyes !
csak úgy bemész egy nem fényes műhelybe, rendszer + pc és bepadolva viheted ! hol van ilyen itt ?
http://youtu.be/5NXFOiQoQ_8

nah, ettől jobbat kellene villantani a zx10rr-nek.
Ennek a gyereknek elég lenne a gázkar helyére egy kapcsoló is. Teli gáz/semmi állásokkal. A többit megoldja az elektronika.
Akkor hozd ide mi felénk,ami eddig jó volt az most már NEM!!!....Valami nem eredeti gyári rajta már vakaróznak hogy átengedjék.sportdob e-betű nélkül biztos bukás!
Ez tény.
Bautista szerintem jó húzás volt tőlük
Hali!
KAWASAKI kesztyű: L, M, XL és XXL méretben: 4000 FT
KAWASAKI markolat: 3000Ft (22-es kormányra)
KAWASAKI baseball sapka: 4000Ft
Rendelni és érdeklődni: privátban vagy pityinger79@gmail.com
Utánvéttel:1500Ft
Előre utalással:1150Ft
Postázáshoz kell név, cím, telefonszám és e-mail cím.
Ők a legrosszabbkor próbálkoztak.
a bömbölő is sok lóvét dobott el mikor 2 pilótát ... tán corser-t és ..... fizetett ! de nem hozott gyümölcsöt a produkció.
amit be linkeltél, igaz nem gyári, de ha már bemutatáson van a sor hisz sem zx10 sem v4 1000 sincs még teszten, az olasz ütősebb. teccik érteni ! a külcsíny hisz levelibéka a zx10 sokak szemében, nálam ne hozott hozott sok újdonságot. a himbától meg borzong a hátam, nem mutogatni , dugdosni kéneeeee !
jobb a promo-ja az olasz bringának !
Ja tehát a kűlcsíny nem számít hanem a promó videó dönt?
Teljesen mindegy milyen motort gyártanak a lényeg a gyár hozzáállása egy sorozathoz.
Ha a Ducati nem lapátolja bele a pénzt, nem fejlesztenek folyamatosan, nem veszik meg a legjobb embereket akkor nem lesz VB cím.
Mindig az nyer aki a legkomolyabban veszi az adott bajnokságot.
itt a promóció volt a cél, nekem jobban dobja a ducati -é , úgy hogy japán motorokat favorizálom. az április promojába pedig ezt a csákót vittem volna bele, biztos kapnál hideget meleget, de állat a felvétel !

http://youtu.be/8l3PIko9FDY
szeretem a japó márkákat, de ez a ducati promo video visz mindent. az utolsó másodpercet a zx6r -ről lesték el, de így is tudván hogy volt már olyan jól össze szedett videó, nincs bájgúnáros halandzsár hínár zene aláfestésnek, nincsenek fanfárok, és duma, csak a lényeg, czipzár hang ahogy fel veszi az új bukót, a nyiszegés, a kesztyű és a sisak plexi pattanása mind azt idézi mikor készülsz a pályára, csak egy motor a boxban, emelőn tükör, sallangok nélkül. nincsenek zavaros részletek, eleje közepe, végkifejlet. ha túléled becsokizol !

most tekintem egyenlő félnek a ducatit, kár hogy melandrit lepiszkálták az új motorról, ő benne még látom a tüzet, és így a pályafutásának a csúcsán csak kipiszkált volna egy bajnoki címet , vagy egy dobogót. bautista gyors volt a gp 250-ben, de melandri szerintem jobban húzta neki ha tehette.
Biztos nem lesz gyengébb mint az előző modell ami 3 VB címet nyert egymás után (és jön a negyedik). Az 1100-es panigale-t meg ne linkelgesd. Majd ha kijön az 1000ccm-es verzió akkor okosabbak leszünk.
+ 2 himba tengely és 16 elbaszott himba. egy indiai vaj maláj 50-125 -ben menő, de itt 14500 -nál még mindig himbákat lökdösünk ? nekem a kűlcsíny nem első, a motor mit dob az adrenalin szinteden ! egy fékpadi mérés és némi menetpróba jobban érdekessé tenné !
Gondolom a gyártástechnológia nem keveset fejlődött 25 év alatt és így nyertek többet rajta.
80.000kmernél széthullanak a picsába.
DE elmondhatod hogy faszán ment, aztán tolod ki a következőt a szalonból.
kb a 90 -es évek elején volt ilyen szelep zavar a suzuki gsxr és zxr modellekben, egy katyvasz volt 90 91 92 93 , elég volt követni az útkeresését ennek a két gyártónak, bár a yamaha sem volt tétlen a 4 / 5 szelep keverésével, + még ők bedobták az exup vezérlést is. a képet látva a hengerfejről a régi kawák egyszerű de nem nagyszerű vezérlése köszön vissza. meg spóroltak 20 % atya úr isten ! de lett 2 himba tengely és az elbaszott himbák ! erről a himbás vonatról miért nem száll le a kawa ?