Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képet árat ,kérhetnék?
Nalam picit karcos van, ami az esztetikai problemaktol eltekintve hibatlan, azaz nem repedt, ereszt, folyik, stb.
Sziasztok!
04-05 évjárathoz keresnék ílyen deknit.
Előre is köszönöm a segítséget!
2008-2010es motorhoz valo elso lampa elado, ha valaki epp ilyenre vagyna. Hibatlan allapot, nincsen egyetlen ful sem letorve, javitgatva sem volt rajta semmi. Ar: 50.000 HUF.
Meg ahogy nézem,ez tuti nem a gyári beállítása a telonak
Szia.Az ilyen az összesen.Ha kézzel visszanyomod,és bele mész egy kátyúba rögtön kiugrik.Viszont ez a szerelő nem szép munkát végzett.Ami létezik csavar annak az összesnek elnyalta a fejét ahogy a képen nézem.Persze ha nem ő volt akkor aki állította.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2006 Zx10 teló olajcserén volt a télen. Most vettem észre, hogy a teló tetején lévő csavar 1-2 mm-t mozog ki-be. Előtte úgy rémlik nem ilyen volt. A szaki rakott össze valamit rosszul, vagy nem gond, hogy ilyen lett?? Próbáltam lefényképezni, hogy lássátok miről beszélek. Köszi előre is.
te is át tudod vizsgálni. akkumulátor feltöltve, majd rábikázni egy autóról, az első indítás mindig nehéz.
IGEN kipróbáltam előtte másik aksival is rendelés előtt.
Marad a szervíz.
Hát nagyon remélem, hogy az aksi/töltés vizsgálata után rendelt új indítórelét.
Halott aksi, inkabb azt csereld ki, vagy ha meg mentheto, akkor toltsd fel. :-)
Csáo! Hozzáértő segítségét kérném 2005-ös motorom van, most próbáltam indítani téli állás után de nem indul.
Önindító teker eggyet utána meg folyamatos kattogás (indítórelé). Gondoltam kicserélem rendeltem újat (40000.-) és ugyanazt csinálja mint a régivel.
szia,irtam sms-t.csak még nem dőlt el a sorsa 100%-ban
Hello. Érdekel. Telszámot adnál? Köszönöm
Szerelmei
Zx10r 2005 ös motorblokk 2 db eladó az egyik müködö képes másik alaktrésznek jó inkejektor kábelköteg kuplung starlane gyorsváltó és sok más maradék cucc 250. 000ért vihető.
Ez a beszéd! Suzukit kell venni!
Pont az volt. Fekete Z1000 akkor kb. 2 éves újszerű. 9-eshez képest nem ment, kényelmetlen volt, zabált, rezgett. Később futómű cserével zx9r vezérműtengelyekkel sokkal jobb lett.
pipifax rátapintottál a lényegre, úgysem vágom ezeket a dolgokat, felesleges köröket futnék.
Mindegy........ úgy sem jött be ez a teli zöld szín, majd szólok faternak vegyen valami jobbat meg újabbat és nem lesz gondom az utána szaladgálással.
De köszi a sok infót.
Motorrevü tesztjén gyepáltam Z1000-et, nekem nagyon tetszett. Erős, könnyű, kezes, nekem még kényelmes is volt, csak a szél még nakedhez képest is kibaszottul fúj rajta, 160 felett a sisak állszíj meg akart fojtani. Ettől függetlenül szívesen látnék egy elsőszériás duplacsövest a garázsomban. És valamiért én is, meg az asszony is a Z összes szériáját nagyon passzentosan kényelmesnek találtuk, kicsi nagy közepes egyre megy, mind jó.
zx9-em kipufogója szakadt le amikor elvittem beszámoltatni a z1000-be. Nagyon rossz csere volt, az autópályán már káromkodtam, pedig műszakilag hibátlan volt a Z1000.
Másik láncos kalandom az asszony GPz-je volt. Mikor a Rexit vettem Győrben az Almánál, a kis GPz-vel mentem fel, mert azt meg el akartuk épp adni, mondom hátha beszámolják ha úgy adódik. Csorna után kamion, visszakettőpadlógáz, a kamion felénél rárúgom anégyest, erre köszörülés hátulról a motor meg baxik gyorsulni. Visszasoroltam szépen a helyemre, megálltam az út szélén, a lánc meg lelógott a földre. Lerágta az anya a menetet a feszítő csvarjáról, oszt úgy lelazult a lánc, hogy leesett menet közben. Kézzel simán vissza tudtam akasztani olyan laza volt. ezek után igen lassacskán csorogtam vele Győrig, aztán mondtam nekik, hogyha úgyis átnézik a beszámítás miatt, akkor tegyenek már bele egy csavart, hogy haza tudjak menni vele. Ezek után már nem nagyon akarták beszámolni, nem is értem miért.....
szegény csimbi nem járt ilyen jól Blokcsere lett a láncszakadásból

Én egyszer azt hittem a kuplung adta meg magát Fazi komámhoz tépetek egy poros bekötőúton. A többiek már rég ott voltak,. Lefordulok a hatosról a bekötő útra. Egyes teligázra csak bőg a motor, szúrom a kettest, csak bőg, szúrom a hármast szintén full gáz csak bőg kb. 40-ig kigyorsúlhattam Mondom mija fasz visszaengedem a gázt lökött egy nagyot ahogy a kerék visszalassult lett némi tapadás