Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Van ez a 4 db lemez rugo alatet a kuplungban. Mi ennek a szerepe? Lattam videokban hogy kicserelik 1 ill. neha 2 hezagolo alatetre. Azt mondjak jobb lesz tole. Tovabba esetenkent levagnak rola fuleket. Tudna valaki segiteni, hogy mirol van szo!?
Koszi
Nekem 2008 as van ugyan ezt tapasztalom de csak kis fordulaton, magasan már veszi szépen.
a 2005-ös váltója nekem szuper volt, főleg a mostani rsv-hez képest.
Ha ez típushiba és visszahívás volt az alkatrészre, akkor a szerviznek díjmentesen cserélni kell, nem számít a motor életkora!
Hívd a márkaszervízt! :)
Szoval, kutakodtam egy kicsit es azt talaltam, hogy ez problema jellemzoen elofordul. Kesobb javitottak ezt a hibat es garanciaban is csereltek az alkatreszt. Sajnos, nem hiszem, hogy az en 13 eves gepemen a markaszerviz garanciaban cserelne. :( Az alkatresz tipus szama megvaltozott (131610071, majd 131610072 es vegul 131610073 lett) Ha jol ertelmezem, akkor ezt az alkatreszt gyarilag erosebbre kezdtek kesziteni.
Az alabbi foton egy masik helyen van eltorve mint amirol lentebb szo volt. Szoval, rendelek ujat, addig szet sem szedem, amig meg nem jon.
Koszonom mindenkinek a segitseget, majd beszamolok, mire jutottam a javitas utan.
Alapból nagyon jó a váltója, főleg a 2004-hez képest szóval ott valami hiba van.
Igen úgy lett megerősít hegesztessel .
Koszi szepen. Akkor a heggesztest birja!? Holnap szet is kapom, meg ugy is eleg huvos van erre-fele. Eleg kenyelmetlen igy valtogatni, olyan mint ha nem is lenne ott fokozat, aztan gazra bemegy. Viszont nagyon nyersnek erzem a valtasokat.
Ez az alkatrész ott a zöld pontban szokott kihajtani és letörni. Inkább kihajlik ,meg kell erősíteni és nincs szükség cserére. Egy pályázónak csináltunk nem olyan régen .
Koszi szepen a tippet. Azt hiszem eloszor ranezek, bar ehhez kicsit szet kell szerelnem. Utana olvastam es kiderult, hogy ezt az alkatresz lecserelte a gyar egy erosebbre. Remelem meg tudom allapitani.
Amit linkeltél az 2004-2005-ös modellé, szerintem nem kompatibilis a 2008-assal. Nyilván nem esküszöm meg rá, hogy konkrétan ez az alkatrész a hibás, de gyanús. Az én váltóm egyelőre vajpuha minden fokozatban.
Szerinted ez okozza a problemat?

Ez az alakatresz az?
https://www.ebay.ie/itm/Kawasa...
Ez az alkatrész az.
A 2008-as évjárat egyik hibája, hogy a váltótengely végén lévő kis biszbasz megreped. Ez egy kb 100 eurós tétel. Csak a kuplungot kell levenni a cseréjéhez.
Az en motoromban 53000 km van. Nincs patika allapotban, de leharcolva sem. Poccre indul es nem erzekelek semmmi rossz hangot vagy ilyesmit a blokkbol. Viszont a valtoval nem vagyok teljesen megelegedve. Neha nehezen tudok valtogatni, kettestol felfele. Nem dobalja ki a sebessegeket, csak egyszeruen nem megy be. Nem tudom h mennyire finom a valto eredetileg es hogy kell e ezzel valamit kezdenem. Utoljara 30 evvel ezelott szerelgettem (gyakorta) a P20-as valtojat.
Jaja, teljesen igazad van, látatlanban is. Szóljon, akinek kell ingyen egy ilyen sz@r, versenypályán nyúzott, 200 ezerről visszatekert, kotla gép. De még lehet fizetek is érte, hogy eltakarítsák az udvarról.
Csak annyit kiegészítésképpen, hogy akkor, mikor leelőlegezték, akkor még korántsem ez volt a legolcsóbb. Csak azóta tavasz lett, és a nagy jóléti államban is megpezsdült a piac...
a hahun is ez szokott lenni a legkevesebb km-rel árult autó a legolcsóbb :-)
50-ig nincs gond.
láttam 75 ezer kilométert futottat is, üzemképesen.
Egy ilyen motornak sok az 50k km? Az kevesebb, mint évi 4000. Mennyit megy el egy ilyen blokk komolyabb felújítás nélkül?
Ha a kérdés nekem szól, akkor annyi, mint most a legolcsóbb 08-as a mobile.de-n. Csak ebben nem 45 ezer kilométer van, hanem 24800...
Mennyibe fajt? Ha nem vagyok indiszkret.
Amugy nagyon szep, sztm.
Kicsit keves benne a fekete :( :)
Lassú mi
Szep-szep, csak nem eleg gyors.