Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali 12 esek ma hazavittem a gépet készen lett és brutál jó hangja van!Még az Agóhoz elviszem és beállitja nekem.Apropó ,nincs egy plussz P.commanderetek ?Ma felavatom a gépet tankolok bele 100ast magamba meg legalább ,40%ost !Hét hónap az 7hónap.Szombat szabadnap=motor takaritás.
Akkor még szerencse,hogy ez a görkoris fazon belekapaszkodott abba a széria zx12r be amivel Yanagava igy "csak" 278km/órára tudott gyorsítani!Rekord kisérletekre meg különösképp robbanó motorokat szoktak választani
Az nagyon frankó lenne!
Jó sok 12-es!

Haaaaaaa
DE bizony nekem is felrobbant idén áprilisban,most rakják össze.A hérmas hajtókar főtengely csapágya meg unta a kenést .Csak azért mert kerekezgettem?De innentől kezdve nem állatkodok annyit"(CSAK SOKKAL TÖBBET)"!Jövőre találkozunk 12 esek mondjuk Siófok beachen aztán motorozunk eggyet a tó körül.Ja ha megéljük.
Hali!
Felrobbanásról nem hallottam de olyanról már igen,hogy kigyulladt.Valamelyik oldalon meg is van a kép a leégett motorról.Bár ott azt mondták, hogy a tankból folyt rá a benzín és azértvolt.Hozzáteszem a srácnak, szó nélkül adott a gyár egy másikat ami már "tökéletes" volt.DE!
Ezek bejáratós motorok voltak.Ezeknél nagyon be kell tartani a bejáratást km-ben és fordulatszám-ban is.
Akkor néha előfordulnak ilyen dolgok.És nem szar a motor.Nekem 2000-es modellem van és a kuplunglamellán kívül mást nem kellett cserélni! (Olaj,akksi,gumi-t azt ne vegyük bele)
Még a legelső ZX-12R-nél volt valami ilyesmi. A újságíróknak szánt példányok tunningolva voltak és egy fel is robbant. De azt hiszem az mindent elárul a blokk színvonaláról, hogy a Papp-féle 500pacis dragster széria hajtókarokkal fut(ott).
Na most erre csak az a válaszom h vannak hülyék emberek de ez lehet a vezetőjük:@:D
Helloztok...Egyik video alatt ezt a beszólást olvastam...:"...Nem 1 kawát halottam már fel robbanni,mert el akarták vele érni a 300-at..."
Na én utána néztem a színbejegyzésnek.
Győrben 12.500.- ft.Kell hozzá a forgalmi és a törzskönyv.Már várom,hogy + érkezzen a spoiler.
Gondoltam váltok én is színt.
Hali cskawa!
A power commandert én az ebayen vettem, de elég zűrös volt a dolog, mert össze-vissza utazott, mire 3 hónap után ideért. Angliában pihizni voltam, de már sajna itthon :(
Power commandert itthon is tudsz venni pl. www.agomotors.hu Itt még be is lövik a gépedet hozzá és a végén betojsz a gyönyörtől!
Nézzétek meg!
Nem hiszem el! ZX-12R TRIKE!

http://www.youtube.com/watch?v...
Nagyon helyes!
Én is imádom.Nem cserélném le semmire sem!
Love ZX-12R!
Én is márkahű vagyok.:) Bár kezdetnek nekem ZZR-500-am volt.:)
Ja nekem is először zx6-osom volt, most egy kilences van, fejlődni kell! De maradni a jó öreg ninjánál!
Ha egyszer túl leszek az építkezésen veszek egy ilyen seggrakétát túrázni és bebarangolom vele Eu-át.
Hát a forgalmit is át kéne iratni! Még nem jártam utánna hogy hogy működik de szerintem ha nem iratom át akkor sem a színe a lényeg hanem a számok. A rendőrnek azt mondom legfeljebb hogy összetörtem és új idom van rajta. De úgyis átiratom majd a szinét feketére.Majd
Azt had kérdezzem még meg,hogy ilyenkor a forgalmival mi a helyzet?
Mert ugye abban szürke van feltüntetve...
Szia. Köszi szépen az eredeti szine olyan mint a tiéd, nekem az is nagyon bejön csak vólt rajta 1 pár hiba és ezért lett lefestve, és ha már lúd akkor legyen kövér és így kitaláltam ezt a színt.
Tényleg!

Milyen frankó lenne egy közös motorozás!
Zx-12R a bikák!:)
Szia! Nagyon szép!
Én is színt akarok váltani.:)
Csak azt kéne kitalálni,hogy milyen legyen.:)
Bird. It rendelted meg hozzá a power commandert is? Köszi szépen tényleg jóval olcsóbb mint itthon sokminden. Mit dolgozol Angliában, ha kérdezhetem?
Szia Mikisix:hát eggyenlőre még nem született meg számomra a 12-es konkurenciája.Úgy ,hogy jövőre lessz egy,eladó k7-esem úgy nézki.A mocimat most rakják össze,csak itt is volt egy kis bibi amikor a váz meghajlott a tartó csavart kitépte a h,felyből és olaj szivárgás volt.Az alkatrészeket igy eggyenlőre megtartom,pedig kereskedő már kérte.Örülök ,hogy a 12 lovasok itt vannak!Jövöre motorozhatnánk együtt,egyszer.Na sziasztok!
Hali cskawa!
En mindent a netrol rendeltem meg hozza, mert joval olcsobb, mintha itthon keresel ra vmit. Muzzyt en a http://www.starcycle.com/ oldalrol rendeltem, akik olcsobbak a Muzzynal :) Ez altalaban azert van, mert bevasarolnak egy bazi nagy keszletet es igy olcsobb nekik. Meg nekunk :) Az enyem full rendszer volt tavaly es 500 dolcsi. Hozzadobod a vamot es afat, akkor is 150 korul megall az egesz. Itthon joval dragabban talalsz ra rendszert. Ja es itthon volt 2 het alatt!
Majd ha hazaerek angliaorszagbol, akkor dobok fel uj kepeket a geprol.
Bird. Te hól találtál rá muzzy kipufogó rendszert és mennyibe került? Én nem találok sehól sem rá.
Mivel én a bukásaim miatt nem csak 6000km-ként kerestem fel a szervízt és a típus szerelmese vagyok amióta megláttam és egy tesztvezetés alkalmával kipróbáltam majd megszereztem a Naked Motors-tól 2002ben az ottani szerelőtől a többi általuk szervizelt zx12-ről is érdeklődtem,hogy úgy általában mi van velük.Összegezve annyi,hogy ha nem töröd össze semmi!Volt 2motor aminek a 3.henger főtengely csapágya megsült de mindkét esetben nem a gyári 10w40 es viszkozitásu olajat használták hanem 15w50 motoult és minimumon volt az olajszint.Garanciálisan javitották mindkettőt!Ha gyakran emelgeted az elejét(mondjuk ez alapeset ha nem fekszel a tankra és úgy gyorsulgatsz )netán még direkt azon is vagy,hogy fent tarcsd és váltogass felfelé akkor mindenképp töltsd túl 3.6l helyett 4literrel.Én egy idényt streetfigter feelingben motoroztam ami sokkal több egykereket jelentett meg stopit mint azelőtt vagy most újra beöltöztetve és csak abból adódott bajom ha lukat váltottam keréken és sajnos ezért holtpontról odabasztam az elejét.Ettől kiszakadhatnak azok a blokktartó csavarok amik a váz nyakátol a blokk elejéhez csavarozott merevítő rudat tartanák a helyén(kb20.után...).Persze megoldható mert van gyárilag helye plusz két furatnak amit vmiért elspórólnak .Ha ezt megcsinálod és a hűtő ponthegesztéseit is megerősíted(ezt is csak nekem sikerült letépnem)Már akár oda is verheted az elejét se lesz semmi.A te mocidnál ez sincs mert ott még stabilabb a gyári megoldás mint 2002től.Nekem a váltót is sikerült olyan állapotba hoznom hogy kettesből elkezdte kidobálni..sok egykerék kuplung nélküli váltásokkal volt a szervíz válasza.A kuplung 10000km-t bírt és egy tököli gyorsulási verseny után adta meg magát hazafelé jövet ami egy 4.ben való gyorsításkor jött elő.7000-res fordulat fölött megszaladt.Ekkor már volt benne 5gyorsulási verseny vagy 10pályanap és az utcai gyilok szóval jól bírta.Lehetne mondani,hogy ez a blokk kapott rendesen de 12000km-es szervízkor nem kellet szelepet sem állítani,olajat így túltöltve sem eszik megy mint a barom,bármilyen hőmérsékletben pöcre indul és szép a hangja és a járása.A bemelegítést viszont egyszer sem hagytam ki indulás után én sem!Mi kell még egy motortól...
Hali!
Nekem mar a 2-ik szezont toltotte be a 12-es, de semmi bajom nem volt vele. Pedig kapja az erzest rendesen
Idaig kb 18 ezret tettem bele, de semmi rosszat nem tudok rola mondani. Mondjuk azert kapott kis finom csemegeket a kicsike (Power Commander, full Muzzy rendszer, sportlegszuro, hengerfej, stb) es a szervizeket mindig betartom.
En egy dologra figyelek mindig, a bemelegites. Hideg motorral el nem indulok. Amig melegszik, addig feloltozom.
Bocs az ekezet nelkuli irasert, de az angoloktol nyomom.