Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Való igaz, hogy az eleje fontosabb én se adtam volna egy vasat sem ezért a gumiért, de a szükség nagy úr. Az előző szettben van még pár száz km, de műszakira már nem mertem elvinni vele a motort, ez a két kerék meg kompletten megvolt jó gumikkal úgyhogy este kerékcsere, féknyereg kitakarítva, fékolaj lecserélve. Reggel indulok műszakira, gondoltam csinálok egy fékpróbát mivel a betétek nem ennek a keréknek a tárcsáihoz vannak kopva lássuk mit csinál. Szerintem így ne csináljon senki fékpróbát ismeretlen gumival! 1: motor bemelegítés 2: utcára kitol, rider felül 3: 1-esbe kapcsol majd egy kövér gázzal elindul 4: kb 30-40 méter és rámarkol a fékkarra 5: első kerék azonnal megcsúszik, mivel ott pont meg van süllyedve az aszfalt nem is egyenesen, hanem jobbra elkezd kicsúszni a kerék 6: fékkar azonnal elenged, pulzus 150, gatya tele és lehet hálát adni a jóistennek, hogy nem történt baj. Szóval tavasszal megy vissza arra a pár km-re ami még benne van a régi kerék, a sportmax meg le lesz cserélve.
tudok adni elérhetőséget egy olyantól aki zx10r be 80e km-t tett, max 4-5000 km tudott egy új gumi, most épp egy 2012-est nyúz, 170-180 LE egyszerűen lesikálja azt a 4-5 mm tapadó réteget, és ott 200kg a motor tömege, egy zx12r 240 kg környéke, ott még a súly is dob a kopáson. egyszerű, időben és jól tájékozottan kell gumit vásárolni, ami nem pont azt takarja hogy megnézed az r17 .hu kínálatát. olyan 30-35 e ft volt ha jól emléxem a 3 db gumi futárral a dunántúlról, nem likas nem javított, az oldala volt kopott a közepe szinte épp volt.
sajnos nem lehet a p1 race-n vissza olvasni a cikkeket, de egy régebbi cikkben megírták hogy stoner csak is az első gumira figyelt, ha ott van tapadás akkor hátul bármi lehet fent. tehát érdemes az elsőt komolyabb figyelemnek kitenni hisz ott az irányítás kulcsa + azt nem tudod erőből erővel felmelegíteni. én pl októbertől eső gumit használtam december-ig. míg egy sima fél sport gumi épp langyos volt egy debrecen fehérgyarmat ralin - több mint 100 db kisebb nagyobb kanyar van benne- addig az eső gumi forróra melegedett, úgy fogott mint ha nyár lenne. elől még melegebb időben is fent hagytam, ott nem igazán akart kopni + meg viselte ha többet mentem egyenesen. cimborám zx6-al pálya motorozott és utcán is azzal kente, ha valaki kihajtotta belőle a lelket és a maximumot akkor ő az volt, ott mind a 122LE dolgozott ahogy illett. ő december -január időszakban rendelt a dunántúlról egy szettet, ami 3 db gumit takart. egy db elsőt ami puha volt, 2db hátsót medium és soft kivitelben. hátul a médiummal kezdett hisz a vissza szokás és a tavaszi túrák alatt kiismerte és volt türelme melegíteni, majd április végétől a pályanapokon és a közúton lőtte a gépet. nyár közepére oda lett a médium, a puha keverékkel pedig épp kihúzta az őszt. ő continental road-al kezdte, azzal burkolt párat majd a sport változatot használta, azzal is volt gondja, végül a race változatra mondta hogy jó. legutóbb, miután letette örökre a lantot bridgeston gumit vett, azzal soha nem volt gondja nem esett nem csúszott, viszont vászonig kellett küldeni a hátsókat hogy kibírja a szezont. a bridgeston márkáját nem vágom, de utcai gumik voltak amikkel tehetősebb pilóták mentek egy verseny napot. egy zx6 fejidom 40-50 e ft egy lápa 40 e ft, két oldalidom festve 20-25 e ft, egy csont törés vagy ficam akár évek is lehetnek. mindenki a vezetési stílusának és lakhelyének figyelembe vételével válasszon motorgumit, aki csak a szabályok betartásával egyenes úton akar közlekedni annak megfelel a pirelli sport max és más átlag gumi, de aki amint meglát egy szerpentint, és már próbálgatja a határokat az d212 alatt ne kezdjen nézelődni, + hagyjunk időt a guminak is melegedni, tehát a sík útról nem illik fel esni a szerpentinre + érdemes egy átlag felderítő tempót menni oda / vissza, hogy ne csak a gumik, de a pilóta is felkészüljön a kanyargásra.
Van hogy én is szoktam börgetni télen !
Szia. igen jó ár én is néztem ,köszi !
Kedves Benyo2! Amit carlo77 belinkelt PIRELLI Diablo Rosso II pár
120/70 ZR 17 (K) & 180/55 ZR 17 67ésfél ezer pénzért,ha tényleg létező ajánlat jó ár,mert a pilot power2ct- hez képest 7500-al drágább csak és ez egy tényleg figyelemre méltó ajánlat.Cimborám 180pacis ezres gixerjén(k5) is ez van és ő is egyik legjobbnak mondta és már kipróbált pár fajtát.A Motorrevü 2017/8-as számában a németek 6db zx10 bevetésével,4000km lehajtásával teszteltek 6 különböző top utcai szupersport gumikat és ezt a Pirelli Diablo Rosso 3 nyerte ami ugye a 2-es továbbfejlesztett talán tavaly megjelent változata,csak sajnos még jóval drágább mint a 2-es változat.De ez is egy plusz pont a pirelli mellett,hogy tényleg tudnak jó és tartós gumit gyártani.
Supercorsát elírtam nem diablo hanem dragon.
Rosso corsa tesz: http://motorinfo.hu/bemutato/2010/09/01/minden_nap_versenynap_diablo_rosso_corsa/
11 éves sportmax-al majdnem földhöz vágtam én is szeptemberben a vasat (első keréken volt/van)
Nekem volt elöl diablo rosso corsa 2013-as + diablo supercorsa pro 2012-es hátul, jó gumi mind a kettő. Supercorsa gyorsan kopik, de tapad mint állat. Használtan vettem a hátsóban lehetett vagy 2-300 km az első kb 75%-os volt, még most is vajpuha mind a kettő. Most hátul van dunlop 211 gp 2011-es és nagyon jó gumi nincs bekeményedve, elöl a már említett sportmax 2006-ból amit már nem is neveznék guminak. Rosso corsa jó választás lehet szettben is mert a hátsója 2komp. és ezt a pirelli már ajánlja pályanapra is. Valahol volt fent magyar nyelvű teszt is róla.
Én is mennék csak nem tudok rendszám nélkül.
Ilyenkor szoktam menni ha nem esik szerintem nem tesz jót ha álló helyzetben járatom.
Ha a hétvégén jó idő lesz megyek megint.(70-80km)
Konkrétan : A motort kopott hátsó gumival vettem,gyorsan kellet egy gumi,Dunlop sportmax 10 éves volt olyan kemény volt hogy defektet kaptam de elvitt a gumishoz.
Egyszer aztán eleredt az eső és az első fékezésnél püf........még mindig azt siratom (sérülésmentes motor pá,pá)
Azóta nem veszek használtat. 0-tapasztalatom volt akkor.
Már nagyon várom,hogy kimenjek vele egy kicsit csak itt a mellék utcákban mert nincs még rendszáma.Most is ketyegtettem vagy húsz percig csak megbüdösödtem. :)
Igazság szerint nekem mindegy lenne szerintem mert nem pályázok,a Mátrába szoktam néha menni.Csak úgy megyek ha kedvem
Szolnok megyében lakom itt nem túl jók az utak(már kellett felnit görgőzni egy nagyobb kátyú miatt).
Nekem a kedvencem volt !
https://www.kepesmotor.hu/spor...

Tőle szabad venni vajon?Ismeri valaki?
Én a Metzelleren gondolkodom.
Én midig új gumit vettem és így is lett egy lányom!
http://motorgumi-aruhaz.hu/pro...
Ez már 2 k. az enyémen most ez van.
Mondjuk ez csak 1 komponensű elég régi lehet.(vagy nem?)
Megértem a Te álláspontodat is, de nyilván a rossz tapasztalatok miatt gondolod így.
Éppen ezért írtam, és emeltem ki külön azt, hogy mi olyan forrásból szerezzük a gumit, ahol az, hogy rossz legyen, egészen egyszerűen nincs benne a pakliban.
Én nem veszek használt gumit többet.
Csakis újat,ilyenkor télen jó árú gumikat lehet venni a pirelli 64000ft volt a használt gumival csak szívta autóval-motorral
Azt azért nem mondanám, hogy pénz nem számít... De vannak prioritások. Ha nincs pénzem rendes gumira, inkább nem motorozok... Még amikor a kis 50-esem volt, kétszer feküdtem meg vele a bakelit keménységű gumik miatt. A második fájt is.
Egyébként mi a Zurammal' mindig használt gumit veszünk. Van egy igen megbízható forrásunk erre, aki személyes garanciát vállal minden általa továbbadott (versenypályán) használt gumira, és tök nyugodt szívvel használjuk a Tőle való szetteket. 80-90 %-os garnitúrák az új árának töredékéért. Soha nem volt, és biztos vagyok, hogy nem is lesz gond ezekkel.
Nagyon Pirelliztek itt lehet az lesz a befutó ...