Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi tárgytalan. ...
Sziasztok.
Van egy 98-as 600 ninja.
Problémám a következő.
A vas 3 hengerezik erőtlen. Jelenleg szerelőnél van és tanácstalanok! Szinkron szelephézag vákuum csövek gyújtás elektronika Főtengely jeladó gyertya, gyertyakabel rendben vannak! Legszűrővel az nélkül is ugyan az a jelenség. Kompresszió gyári hatarértéken belül.
Valakinek ötlet! ?
KAWASZEKI SAJNOS A SZÁMODAT VALAHOVA ELTÜNTETTEM. Segítségeteket előre is köszönöm.
Köszi, lehetséges hogy ez volt a gond. (~időközben volt szervízben és megcsinálták ezt is, kontakt hibás volt)
Nézd meg a sztendely kapcsolót nekem annak a kontakja miatt csinált ilyet
Hai, 1 x Tourmax 774-21 kormánycsapágy készlet (636C-be vettem, nem tudom mikbe lehet még jó, nem került beépítésre) Írjon, akit érdekelhet...
Igen polgári vagyok. Hálás lennék érte, ha sikerülne hozzá találni
ha polgári vagy közel vagyunk egymáshoz.
üdv ! a motorod 2002-es , és lesz hozzá idom , írok ide.
Sziasztok. Nemrégiben lettem tulajdonosa egy ZX6-nak. Még alig mentem vele 400 km-t és kaptam egy nyulat jobb oldalról
A motor 2003-as évjáratú. Valakinek nincs elfekvőben egy jobb oldali idom véletlenül? Vagy, aki tudna benne segíteni honnan lehet beszerezni, azt megköszönném
amint látom hegesztett
írok.
Sziasztok! 99-eshez van valakinek ilyen konzolja? Szombathely környékén, vagy postázással. krisztianperesztegi@gmail.com vagy 06209145558
ZX6R SEBIMOTO VERSENYIDOM PLUSZ DUPLABUBIS PLEKO 20E.
70/6321-829
Megkérdezem, köszi.
jimmyL pösti a zx9r fórumon, ő már porfestetett valahol kérdezz rá !
Tudtok ajánlani egy jó felnist Budapesten vagy Pest környékén? Homokfúvás vagy szinterezés + festés kellene első + hátsó felnin. (korrozió + lekopott festék a probléma)
Legjobb az lenne ha odavihetném a motort, ahol leszerelik, megcsinálják, lefestik és mehetek érte. (mivel jelenleg nincs emelőm + kocsim felnit szállítanii)
Közben megoldódott a probléma. Inkább elvittem szerelőhöz (Mirek motors). Kontakt hiba okozta.
Köszi :)
Értem! Köszi a segítséget, összeraktuk, működik! Remélem többet nem lesz ilyen problémám.
elvileg a deknin van egy furat amin a blokk olaj csatornáján keresztül olaj folyik a tekercsekre, ha javított vagy valamiért eldugult vagy kézzel vágott tömítés van benne az megakadályozhatja a folyamatot, vagy a dekni javított és nem jut oda az olaj ahová kellene. több feszültséget termel a generátor mint amit elhasználsz vagy elfűt így a maradék hő hatására létre jöhet testzárlat. egy nagyobb akku nak több töltés kell elvileg de az nem fér be a másik helyére és egy idő után ő sem tud több töltés felvenni, így újra leéghet.
Eladóak egy 2003-04-es ZX6R alkatrészei:

első-hátsó kerék (gyönyörű feketék fluor színű felnicsíkkal, idősebb gumikkal) kettő együtt 55e.
hűtő (dudával és ajándék ventivel): 32e.
Első-hátsó féktárcsák (első kopottabb) 19e.
kormánycsutkák 15e.
alsó-felső villahíd (felső frissen porfestve) 22e.
leömlő (enyhe horpival) 17e.
hátsó rugóstag 12e.
hátsó lámpa 8e.
lengővilla (emelőszemmel, de egy festés ráfér) 16e.
tanksapka kulccsal 20e.
D.I.D. 520 VM 55 szemes lánc (keveset futott 8-9e km) 17e.
bal hátsó lábtartó 11e.
bal csizmakoptató (új) 6e.

Ha valaki elvinné egyben kérem tegyen ajánlatot üzenetben telefonszámmal!
Lehet valami kontakt hibája van, mert szét rázott valamit az a rohadt út? Hazafelé jó úton viszonylag tünetmentes volt, viszont ha nagyobbat rázkódott akkor néha csinálta újra.
Találós kérdés, mi okozhatja a következő problémát?
Mai motorozásom alkalmával tapasztaltam, hogy a motor egyre gyakrabban "berángatott", illetve valójában leállt egy-egy pillanatra, csak mivel a kuplungot nem húztam be, így ment is újra. A műszerfalon semmi jele nem volt, mindent mutatott szépen. Nem tudom mennyire függhet össze a kettő, de azután kezdte el csinálni, hogy majdnem zakóztam egy hatalmasat (nagyon rossz volt az út azon a szakaszon), mert elkaptam egy kátyút és beszitált a motor, dobált ide oda.
Köszi, közbe egyeztettem azzal, aki tavaly megcsinálta és a héten vissza is tudná küldeni még...

És erre nincs valami megoldás? Mi van, ha jövőre megint leég!?
akkor a generátor hűtése nem megfelelő. a motorolaj nem hűti vagy csak részelegesen. tekercselőben tudok segíteni. tűzmanó 30 5055904
Teljesen tanácstalan vagyok már...
Tavaly nyáron leégett a generátor, újratekercseltettem. Erre ma kiderült, hogy megint leégett, 7 ezer km-t bírt. Nem gondolnám, hogy ez normális lenne...
Most valószínű mással fogom újratekercseltetni, mert nincs sok időm műszakiig.