Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tomi!
Azért nem írnám le ilyen könnyen a ZX7R-t! Nagyo jó kis gép és a megjelenése még a mai napig gyönyörködtet. Persze vannak erősebb és könnyebb gépek, de ízlések és pofonok. Gratula a 9-eshez, de ződben nem volt? :))
Írj telefonszámot,gomba típusa?,9-esen volt-e,az sem mindegy melyik évjárat,teló konzol,9-hez való?
Nem járt el az idö a 7es felett!

Nekem még zxr van pontosan abbol is a legelsö H1(igaz már a lengövilla meg az idom H2 röl való)
És nem mondom van sok jobb motor,de élvezet egy ilyen gépen ülni.

Itt a joidö nincskedvetek csinálni egy 7es találkozot?
Olyasmit mint volt a 12es tali,csak sok sok zx7r zx7rr meg zxr750 zxr750r.

Akit érdekel itt van kép a mocimrol: www.bikepics.com/members/kawabiker/
Bukógombám, és kormánytelókonzolom van ha érdekel. Jóval a bolti ár alatt.
H.Tomi,

bontókat próbáltad? Jobb 5letem nincs... esetleg a hírdetések!

Ciao, LX
Sziasztok!Keresnék a 2001/2003-as ZX-9R-emre Túraplekót,Bukógombáét,Kormánytelót.Tud valaki segíteni?Van valakinek eladó (bolti ár alatt)?
Sziasztok!Keresnék a 2001/2003-as ZX-9R-emre Túraplekót,Bukógombáét,Kormánytelót.Tud valaki segíteni?Van valakinek eladó (bolti ár alatt)?
2-es (?) főút, Balassagyarmat előtti egyenes; ez volt az első tankra hasalós eszméletvesztésem vele. A mutató a két utolsó vonal között kúszott (nem állt). Mindegy, a kanyar lényegesebb, amiatt vettem (futómű++).
Az óra kiakasztásával nincs gondja a 7R-nek sem (szerintem). Abban pedig bízom, hogy a szezon végére sem fogom azt gondolni róla, hogy eljárt felette az idő.
Sziasztok 7R-esek!
Nekem is volt egy szépségdíjas ZX 7R-em (1998-as,Muzzy rendszerrel,zöld-fehér,stb).Most adtam el.Előtte volt egy 95-ös 9R (2000-ben),tudtam,hogy a 7-es után egy frissebb technikát veszek.Gondolkodtam 2 éves 636-ban,ill. 2 éves 9R-ben.Most pénteken vettem egy 9-est (636 árában).............Hát jól döntöttem,hogy nem a 6-ost vettem.Ez állat,megy mint a golyó (most jöttünk haza a ringről Alpok-Adriáról,hajszál híján kiakasztotta az órát-298-299-az M3-ason),(Muzzy rendszer van rajta,egyébként tök gyári,5500 km-rel),jól fordul,hibátlan a telója a szar utakon is,de a 220-240 feletti gyors kanyarokban is hibátlant teljesített,kanyarból kifele szép lazán forgatja a kereket,hamar úgy érzi az ember,mintha tudna motorozni,de még szokni kell a + 20 lőerőt,a - 20 kilót.Egyszóval örülök minden Kawásnak,de a 7R felett eljárt azt idő,aki teheti üljön át pár száz ezer Ft pluszért megéri.
Hüje. Már írni sem tud helyesen.. :)
Milye nem az?


Persze a kérdés inkább poén, de poénból sem illik azt válaszolni, hogy a lovasa!
Én is gratula Neked! Sajna a 636 nem az én árfekvésem volt épp, mondhatni egy szakadék választott el tőle. Ha megtartottam volna a gpz-t, akkor még 500ft lett volna a lízing hátramaradó része, és ehelyett kb 600ft-ért 7R-em lett, ha kicsit ütött-kopott is, helyenként. De kénytelen vagyok megállapítani, hogy imádom...
nekem 4 éven keresztül ZX-7R em volt. imádtam! stabil volt, mint az ítélet. a kinézete pedig a mai napig istencsászár!
hali

nekem ugyan nem az van (636R) de gratula a mocidhoz! Nagyon szép!

LX
Ugye nem én vagyok itt az egyetlen, akinek 7R-je van?
Kétüléses lett a gép /párosan szép../. Ha jobb idő lesz, lefotózom hogy fest fekete faridommal.. Dehaegyszerpályáznimegyek! (Akkor visszateszem az együlésest )
Szerintem egyszerű, vannak olyan emberek akik kevésbé érzik értékesnek magukat, kissebségi érzésük van, ezért tárgyakkal próbálják az "értéküket" növelni, azt hiszik ha azt képzelik hogy az ő motorjuk mindig jobb mint a másiké akkor szerintük értékesebnek nagyobbnak tünnek a másik ember szemében. Ugynevezett látszatemberek. Sajnálom ezeket a szerencsétleneket mert szerintem lelki sérült sivár érelmű egyének, akik soha sem elégedettek az ilyenek szoktak divat, tesztadatok, mások tetszési véleményük alapján motort venni, és nem azért mert ők jól érzik rajta magukat.

Egyszer csak rájönnek hogy olyan nincs hogy legjobb, az egyik ebben a másik abban alkot kimagaslót, és mindegyik motormárka super.
Miért is van erre szüksége egy "embernek"??? Szociológia és szociálpszihológia ide vagy oda,e zt sohasem értettem...!!!
Örülök!
Kamu az egész.. 80m/sec körül meg nem mondja, hogy lefotózták-e, vagy sem...

A 7R valóban félelmetes tud lenni, ha rosszul van beállítva a futóműve. Az a nagy kormánycsapkodás amit akkor tapasztaltam (kigyorsítás nagyon rossz, keresztbordás úton), még nem ijesztett meg, csak éreztem, hogy kicsivel több és nem fogom meg.. Amúgy meg mikor elállítottam a futóművem sacckb. módon, elvittem magammal egy lapot, amin az én súlyomhoz való kipróbált beállítások voltak. Tudtam menni a géppel, de nem volt igazán jó. Megálltam egy kúton, csavarhúzó elő, papír alapján beállít.. mintha kicserélték volna: minden a helyére került, álom volt (most is az ).
Na tegnap találkoztam egy nagyarc gyerekkel. Egy k5 750 gsxr volt a gépe. Már az első három mondatban kiderült, hogy útálja még azt is aki kawasakis... Ja de hiteles a motorja. Na mindegy. Azután elkezdett vetíteni keményen, hogy ő egy hayabusával kiment tavaj spanyolországba és 327km/h-val lőtték be háromlábúval. Szerintem ő lőtte be magát és beképzelte a dolgokat. Majd jöttek a mélyebb műszaki adatok Dyno Jet- még sose látott szerintem. A zx7r-re meg egyszerűen rámondta életem legszarabb motorja volt amit próbáltam. Szerinte kilóhatvannál nem volt sok minden a gumi meg az aszfalt között. Kérdeztem: nem lehet, hogy nem rád voltak beállítva a telók.... Magyar nyelven mondtam. Láttam rajta azt sem tudja miről beszélek... Már nem tudom mit akartam ebből kihozni, de beszarás, milyen emberek vannak.
Az enyém is kintről van, a vázon a segédváztartó volt letörve, tehát egyszer biztos leszakadt a hátulja.. Viszont amennyi alkatrészem van.. kb. 300k-ból talpon lenne a második motorom. Egyébként meg a múltkor láttam 2000-ért megvett komplett pálya zxr-r (!!!)-t, aminek csak a síktolattyús karbijai megérnek vagy 500-at..
Hét én pont tegnap néztem a németországi árakat mert szeretnék behozni egy idomsérültet, és csak pályán használni semmi papír meg regdíj nélkül, de még most is húzos az ára töröttet meg egyáltalán nem találtam, vagy ha mégis avval meg nagyon nagyot firkáltak a betonon igy nem volt szalonképes állapotban. De nem adom fel kerítek egy kawát a pályára lehet az 6-os, 7-es, 9-es, 10-es, 12-es, csak KAWASAKI legyen
A típussal kapcsolatos dolgoknak szánom. Bár ez már egy Classic Superbike, nem egy mai sportmotor!